![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En hebben "allochtonen" ook niet serieus problemen met statistiek? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach ja, de KUL zal duidelijk willen maken dat het niet aan hun ligt ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Burgemeester
|
![]() Geen enkele allochtoon kwam opdagen.Schijnbaar hebben die al begrepen hoe waardeloos het onderwijs in belgie is.En het bewijs is ook geleverd want die allochtonen gaan lopen met jullie centen.Heel verstandig dus om je van onderwijs en universiteiten te distancieeren wil je niet geindoctrineerd worden tot staatshoer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
Denk u dan dat de mensen van de universiteit aan een niet moslim publiek dachten als doel voor hun aktie? Laatst gewijzigd door HAMC : 18 februari 2008 om 13:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Burgemeester
|
![]() Nog kritischer?
Ik denk dat mijn opleiding voldoende was,want ik leef in een grotere vrijheid dan vele medeburgers.Trouwens,wie financiert dat hele onderwijs?Geen haar op mijn hoofd wat daar enige waarde aan hecht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
niet elke allochtoon is moslim, maar elke moslim is allochtoon... ? ze geloven wel niet in de evolutietheorie..
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
300 organisaties aangeschreven...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zoals... "niet elke moslim is terrorist, maar elke terrorist is moslim"
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Waarom zou er daar iemand komen opdagen? Wie zich een allochtoon voelt is niet geïntegreerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister
|
![]() Het probleem met de benaming van allochtonen wordt steeds nijpender. Al te vaak vinden vele allochtonen dat ze over 1 kam geschoren worden met allochtone Mohammedanen. En daar willen ze niks mee te maken hebben. Zeker die asielzoekers die vanwege Mohammedaanse intolerantie en gebrek aan respect hun land ontvlucht zijn.
Om verwarring tussen de ene groep en de rest te vermijden is al voorgesteld om 'allahtonen' te gebruiken voor Mohammedaanse allochtonen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik kan er niet aan doen, maar als ik op Canvas in Terzake die lerares zag proberen om de evolutietheorie diets te maken aan een klas met vooral allochtone leerlingen, dan kan ik me na het horen van de laagdunkende, bij wijlen ronduit vijandige reacties niet van de indruk ontdoen dat die mensen door hun godsdienst dom worden gehouden. Helaas is precies onderwijs datgene wat die mensen uit hun door godsdienst verstarde isolement kan halen. Dat is dus een serieuse vicieuze cirkel.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Europees Commissaris
|
![]() De actie was wel degelijk gericht naar Turken en Marokkanen toe.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |