Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 19 februari 2008, 15:46   #161
Hoogmoed
Gouverneur

Hoogmoed's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Dit was geen kritiek van dat ander wezen , dit was openlijk wensen dat er mensen zouden sneuvelen

Zolang fanatici van allerlei pluimage dreigen met klachten zitten we goed!!
Dat betekent dat ze hier nog steeds niks te koeken hebben.
Als er iemand zich geroepen voelt mij aan te klagen, u doet maar.
Als Crembo troepen naar vijandig gebied stuurt zullen er mensen sneuvelen !
Meestal zijn de mensen die sneuvelen onschuldige burgers !!!

maar tja daar plakken ze dan een woordje op ... en alles is vergeven en vergeten....
hypocrisie ten top !!!

maar dat zijn we gewoon ...

Divide et impera .... Panem et circenses

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rikbe Bekijk bericht
Verschiet dan niet als ze met een blauw oog thuis komen. 97% van de bevolking is geen Moslim.
Hoogmoed is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2008, 15:48   #162
Hoogmoed
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Trouwens, wat weerhoudt er onze vrijheidsstrijder om ginder voor 'zijn geloofsgenoten' te gaan vechten?

Lef?

Bijziendheid en suikerziek?

Nee, hier wat de stoere held uithangen...
Ik heb daar niks te zoeken !!!

de NAVO en de Amerikanen hebben daar ook niks te zoeken !!!

Citaat:
Verschiet dan niet als ze met een blauw oog thuis komen. 97% van de bevolking is geen Moslim.
Oud 19 februari 2008, 16:23   #163
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dutch Bekijk bericht
Meneer Bolsjewiek, wat baten kaars en bril als den uil niet zienen wil...
Zelf ben ik een ex-moslim, ik ken zeer vele andere ex-moslims, wij hebben allemaal de islam bestudeerd en zijn er op die manier vanaf geraakt.
Doe eens hetzelfde zou ik zo zeggen, of beter nog...ga daarbij ook eens een tijd in een echt moslimland wonen !

Inderdaad, de manier waarop extreem links de islam verdedigt is gewoon hilarisch en totaal onconsequent. Neemt niet weg dat de islam hetzelfde lot beschoren is als het communisme, op lange of (liefst) korte termijn. Implosie van binnenuit dus.
Ik denk dat je hier meer dan nagels met koppen slaat! Proficiat.

Misschien als onderschrift bij elke posting erbij te zetten, want het geleuter over die goeie prachtige Islam waar niets verkeerd mee is en door ons alleen maar verkeerd begrepen wordt en dit meestal door onze "racistische" inborst en onze slechte wil...

De wereld mag erdoor in vuur en vlam staan en bezig met zichzelf te vernietigen, dank zij die Islam zoals sommigen hem gebruiken,er lopen er hier rond die het nog steeds met hand en tand zullen verdedigen!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2008, 16:29   #164
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek Bekijk bericht
...
Niemand van hen kent de Islam, zo goed als niemand heeft de Koran ooit gelezen, niemand weet wie Mohammed was en wat de redenen achter zijn activiteiten waren.
Vergeet er ook niet bij te vertellen dat niet alleen wij maar ook zoveel moslims, vooral de generatie die hier nu rondloopt... ook weinig of niets van hun eigen Islam kennen tenzij wat uiterlijkheden zoals hoofddoek, voedselproblemen enz
Maar ze staan wel klaar om de streek af te branden als ze bepaalde waarheden naar hun hoofd krijgen over hun godsdienst die ze niet graag horen...
Oud 19 februari 2008, 16:49   #165
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doki Bekijk bericht
Ik heb ook nog nooit een katholieke priester horen preken dat de Oudtestamentische passage waarin God zijn kudde aanmoedigt om een dorp plat te leggen en de inwoners tot slaven te maken (ik wil de bladzijde wel eens opzoeken als je dat interesseert) wat voorbijgestreefd is. Dat soort passages wordt doorgaans gemakshalve genegeerd. So what? Het is tenslotte maar een boek.
En wat jij gemakshalve negeert is dat dat soort toestanden tot ons verleden behoren en dat geen enkele priester dat hier nog eens zou moeten proberen, en dat weten ze! Het komt er op neer dat de Islam een paar eeuwen ten achter is en die achterlijkheid hier nu wil komen uitstallen en opdringen! Als sommigen volgens het geleuter van de Grote Profeet willen leven alsof ze in de 7de eeuw zitten, dan moeten ze dat in de Islamlanden doen, niet hier. Zich aanpassen aan al wat er hier voor hen te rapen valt kwa materiële voordelen, door ons te betalen, daar hebben ze zich maar al te goed aan aangepast, ondertussen. Nu nog de rest!
En kom niet af met toestanden ergens in de USA aub. We leven hier in België, neem enkel dat maar als "vergelijkingspunt".
Oud 19 februari 2008, 21:00   #166
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoogmoed Bekijk bericht
Ik heb daar niks te zoeken !!!

de NAVO en de Amerikanen hebben daar ook niks te zoeken !!!
Dan stel ik u de vraag wat uw ouders hier kwamen zoeken?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2008, 21:03   #167
Another Jack
Banneling

Standaard

Laat me raden, een beter leven voor hun kinderen.
Wel in Afghanistan is dat zonder hulp van buitenuit nu niet mogelijk, wij hebben dat in 14/18 en 40/45 zelf ondervonden.
Leer van de geschiedenis
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2008, 22:41   #168
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dutch Bekijk bericht
Meneer Bolsjewiek, wat baten kaars en bril als den uil niet zienen wil...
Zelf ben ik een ex-moslim, ik ken zeer vele andere ex-moslims, wij hebben allemaal de islam bestudeerd en zijn er op die manier vanaf geraakt.
Doe eens hetzelfde zou ik zo zeggen, of beter nog...ga daarbij ook eens een tijd in een echt moslimland wonen !

Inderdaad, de manier waarop extreem links de islam verdedigt is gewoon hilarisch en totaal onconsequent. Neemt niet weg dat de islam hetzelfde lot beschoren is als het communisme, op lange of (liefst) korte termijn. Implosie van binnenuit dus.
En hoeveel hebben ze u daarvoor betaald ? was dat in euro's of in dollars ??
Oud 19 februari 2008, 22:50   #169
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
U kunt de vraag ook anders stellen ; Wie heeft er voor de miserie gezorgd doordat onze ouders hier een betere leven komen zoeken ?

Uit de meeste statistieken begon er pas na de jaren negentig een stroom van vluchtelingen en assiel zoekers naar belgie hun toevlucht te zoeken, daarvoor was er geen sprake van assielzoekers en vluchtelingen, om maar te zwijgen van de tijden na het kolonialisme en de WWII !

Het probleem is niet zo simplistisch zoals u die hier laat schetsen !
Oud 19 februari 2008, 23:02   #170
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
Dit bewijst dus zonder twijfel dat de moslims hun religie van de joden afgekeken hebben, er enkel een persoonlijk sausje met nog wat christelijke en heidense piment over gekapt hebben, en de naam veranderd...
Ach, lees dit, komt het niet precies uit de koran?:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johannes in het NT:
Openbaring 21:8
Maar den vreesachtigen, en ongelovigen, en gruwelijken, en doodslagers, en hoereerders, en tovenaars, en afgodendienaars, en al den leugenaars, is hun deel in den poel, die daar brandt van vuur en sulfer; hetwelk is de tweede dood.

Openbaring 21.8
(NT dus)
En het bijbelse verhaal van de apostel Petrus die driemaal op één nacht Jezus verloochent en vergiffenis krijgt is +/- hetzelfde als die "Al taquia" die altijd aan moslims wordt toegeschreven en de geciteerde Baba Kamma 113a: elke godsdienst aanvaardt iets dergelijks tgo niet-gelovigen. De soera waarin het beschreven wordt is een identiek verhaal als dat verloochenen van Jezus, maar met een andere profeet dan:
Citaat:
Mattheüs 26:75
En terstond kraaide de haan; en Petrus werd indachtig het woord van Jezus, Die tot hem gezegd had: Eer de haan gekraaid zal hebben, zult gij Mij driemaal verloochenen. En naar buiten gaande, weende hij bitterlijk.

Marcus 14:30
En Jezus zeide tot hem: Voorwaar, Ik zeg u, dat heden in dezen nacht, eer de haan tweemaal gekraaid zal hebben, gij Mij driemaal zult verloochenen.

http://www.statenvertaling.net/conco.../v/6838-2.html
Jezus vond dat ook gerechtvaardigd...

De islam is gewoon beïnvloed door of erfgenaam vh Syrische arianisme, arianen die als ketters uit de RKK gezet in 325, maar toch een kleine 900 jaar succes hadden (en nu nog bestaan trouwens)

Laatst gewijzigd door filosoof : 19 februari 2008 om 23:28.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2008, 23:38   #171
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Hier is een huidige site van de resten van de ariaanse katholieke kerk:

Citaat:
the early Holy Catholic and Apostolic Church, upholding the doctrine and teaching of Jesus Christ and his apostles through the early Church and following the guidance of St Arius of Alexandria, teaching that Jesus was a man to be followed not worshipped, whom was the spiritual Son of God and therefore God the Father and the Son were not co-eternal nor of the same substance, seeing the pre-incarnate Jesus (known as Immanuel) as a divine being (though not a god or demi-god but more like an Archangel) but nonetheless created by (and consequently inferior to) the Father at some point, before which the Son did not exist. The Arian Catholic Church applies logic, reason and modern understanding of both the Universe and the Scriptures to the early Church (sometimes referred to as “Early Apostolic Christianity”) that St Arius fought to protect, and which brings true Catholic Christianity into the 21st century. The Arian Catholic Church deems trinitarian Christianity as heresy and apostasy.

The Arian Catholic Church believes that a great Apostasy and Heresy occurred in the fourth century when at the first Council of Nicaea, Sylvester I (Patriarch of Rome - NB the office of Pope did not formally come into use until the early 5th century!), in spite of his absence, surrendered the church to Emperor Constantine I who oversaw the Council (Sylvester I was not recorded as even being in attendance) and marched many of the world’s clergy and faithful out of the Holy Catholic and Apostolic Church and into a Christo-Pagan sect known as Roman Catholicism. Ironically Emperor Constantine converted to Arianism, being baptised on his deathbed in 337 AD by Eusebius the Arian Bishop of Nicomedia.
http://arian-catholic.org/
Dat en Johannes 1
"In den beginne was het Woord en het Woord werd Vlees" en je hebt de katholieke basis vd Islam

Laatst gewijzigd door filosoof : 19 februari 2008 om 23:45.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2008, 12:15   #172
Hoogmoed
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Laat me raden, een beter leven voor hun kinderen.
Wel in Afghanistan is dat zonder hulp van buitenuit nu niet mogelijk, wij hebben dat in 14/18 en 40/45 zelf ondervonden.
Leer van de geschiedenis

die werden uitgenodigd om naar hier te komen werken.....
omdat de "Belgen" te lui waren om hun autostrades te maken en de kolen boven te halen....

Citaat:

Laatst gewijzigd door Hoogmoed : 20 februari 2008 om 12:16.
Oud 20 februari 2008, 14:49   #173
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Iedereen mag van mij geloven wat hij of zij wil, maar als daar onderdrukking, ondemocratie, onmenselijkheid, etc uit voorvloeit wil ik er niks mee te maken hebben.
Dat geldt dus voor Blood & Honour, het Maoisme, het nazisme en alle vormen van religieuze onderdrukking.
Extreme christenen zijn net zo erg als fundamentalistische moslims of hindoes.
Oud 20 februari 2008, 14:58   #174
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Iedereen mag van mij geloven wat hij of zij wil, maar als daar onderdrukking, ondemocratie, onmenselijkheid, etc uit voorvloeit wil ik er niks mee te maken hebben.
Dat geldt dus voor Blood & Honour, het Maoisme, het nazisme en alle vormen van religieuze onderdrukking.
Extreme christenen zijn net zo erg als fundamentalistische moslims of hindoes.
Akkoord. Elke ideologie, geloof of politiek, kan ontaarden maar religie is toch net iets ontvlambaarder...
Oud 20 februari 2008, 18:21   #175
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
die werden uitgenodigd om naar hier te komen werken.....
omdat de "Belgen" te lui waren om hun autostrades te maken en de kolen boven te halen....
Een beetje zoals rijke olielanden nu sukkelaars binnenlaten om er als bijna-slaven te werken... maar niet zo dom zijn om er de rest van hun familie als werklozen bij te laten vegeteren...
Tegenover profiteurs uit verre landen moeten we eigenlijk doen zoals zij doen, nietwaar? Zij hebben geen problemen met "godsdienstvrijheid", "mensenrechten", vrije meningsuiting", "racisme" enz

Wie niet past in hun plaatje: hop en buiten.
Oud 20 februari 2008, 18:28   #176
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommm Bekijk bericht
Akkoord. Elke ideologie, geloof of politiek, kan ontaarden maar religie is toch net iets ontvlambaarder...
Vooral die religie die aan politiek doet en niet bereid is een compromis te sluiten met zijn opponenten.
Oud 20 februari 2008, 18:29   #177
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommm Bekijk bericht
Vooral die religie die aan politiek doet en niet bereid is een compromis te sluiten met zijn opponenten.
Oud 20 februari 2008, 18:31   #178
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
lol

en steeds weer bashen over de islaam...
we zijn hier en we blijven hier..
steek dat goed in jullie kopje...
en als jullie zo weinig kinderen blijven maken zullen wij uiteindelijk de grootste bevolkingsgroep worden...

dus.......

lol
lol...
Wat een arrogante zeveraar ben jij toch...
Wanneer enkele Europese landen eindelijk tot de vaststelling komen dat er met jullie niets aan te vangen valt zou het rap kunnen veranderen...
Hoeveel duizenden ging Sarkozy er weer over de grens schoppen?
Nog een paar zoals jij en het VB telt 5x zoveel aanhangers... Doe zo verder.
lol...

Laatst gewijzigd door andev : 20 februari 2008 om 18:45.
Oud 20 februari 2008, 19:11   #179
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Stratcat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
De islam is gewoon beïnvloed door of erfgenaam vh Syrische arianisme, arianen die als ketters uit de RKK gezet in 325, maar toch een kleine 900 jaar succes hadden (en nu nog bestaan trouwens)
De islam is in oorsprong een christelijke sekte?
Oud 20 februari 2008, 19:16   #180
Hoogmoed
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
lol...
Wat een arrogante zeveraar ben jij toch...
Wanneer enkele Europese landen eindelijk tot de vaststelling komen dat er met jullie niets aan te vangen valt zou het rap kunnen veranderen...
Hoeveel duizenden ging Sarkozy er weer over de grens schoppen?
Nog een paar zoals jij en het VB telt 5x zoveel aanhangers... Doe zo verder.
lol...

Dat Sarkozy maar bij zichzelf begint, want hij is ook geimporteerd...

En dat die de moslims haat is niet verwonderlijk... met zijn joodse roots...

VB ers... die lust ik als voorgerecht... blaffende honden bijten niet...

Citaat:
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be