Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 februari 2008, 15:53   #61
Yoda
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Even wat elementaire rekenkunde. De "mohamed-allochtonengroep" maakt zo ongeveer 10% van de bevolking uit. Dus normaal verwacht men van 2 "mohamedachtige" namen tegen te komen. Nu komt men er 14 tegen. Maw het misdaadgehalte van de "mohameds" ligt zeven keer zo hoog. Dacht dat Van Sant tot ongeveer dezelfde conclusie was gekomen.
Als die info van het vlaams belang komt neem ik dat toch met een grote schep zout. Kijk naar die actie met moskees. Ik heb nog maar één moskee in antwerpen gezien (er zullen er vast wel meer zijn), maar Dewinter beweert dat er op elke hoek van de straat hier een moskee zouden moeten staan. Als hij dan een rondleiding geeft aan zijn geestesgenoten uit het buitenland zeggen ze dat het allemaal nog meevalt in Antwerpen. Dus als het VB een criminaliteits site laat opzetten, dan nog wel door een crimineel nota bene, dan stel ik mij zwaar vragen bij de correctheid van de info.
Yoda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2008, 16:01   #62
backfire
Minister-President

backfire's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bruno Bekijk bericht
Hier gaat men er dus vanuit dat je belt met een vaste lijn , wat voor velen onder ons niet zo is , en met een GSM dien je 112 te bellen...onvolledige informatie dus!

.
Correctie, met een gsm kan je zonder problemen 101 bellen. 112 is het internationale noodnummer. Als je dat in België draait, word je automatisch doorverbonden met een 101 centrale.

Geen dank
Oud 22 februari 2008, 17:13   #63
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
6 �* 7 namen lijken mij Vlaams te klinken, dus duidelijk een probleem met delen en breuken bij de maker van de site.
13 namen zijn duidelijk islamitisch. Van de zeven andere zouden er dus nog 3 Oosteuropees moeten zijn. Kan makkelijk. Aan de echtheid van de lijst hoeft ook niet getwijfeld te worden. Gisteren kwam een woordvoerder van de politie in het nieuws vertellen dat ze de man die de lijst had gelinkt zouden vinden. Hij vreesde immers dat door het openbaar maken van de lijst de 20 nu zouden doorhebben dat ze gezocht werden en zich zouden verschuilen. Alsof die gasten zo al niet door hadden dat ze geseind stonden. Het is overduidelijk, als er één zaak is waar men écht ongemakkelijk heen en weer van schuifelt, dan is het wel dat 16 van de 20 allochtonen zijn. Had het VB hier gelogen, hadden ze het gisteren wel laten weten. Maar over een lijst waarvan sowieso al 13 namen islamitisch zijn, kun je niet veel liegen hé?

Hier moeten ze verveeld om zitten!

Btw: 16 van de 20, dat is nog véél erger dan ik ook maar had durven vermoeden. Los van het juist of fout zijn van dit initiatief, zou dit toch wel eens tot denken moeten aanzetten.
Ik weet dat geen linkse dit zal willen toegeven, eens struisvogel, altijd struisvogel, maar beweren dat er niks aan is van hetgeen het VB beweert, namelijk dat buitensporig veel immigranten zich aan criminele feiten bezondigen, wordt op die manier wel heel erg moeilijk!!!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)

Laatst gewijzigd door Nierika : 22 februari 2008 om 17:14.
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2008, 17:16   #64
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yoda Bekijk bericht
Als die info van het vlaams belang komt neem ik dat toch met een grote schep zout. Kijk naar die actie met moskees. Ik heb nog maar één moskee in antwerpen gezien (er zullen er vast wel meer zijn), maar Dewinter beweert dat er op elke hoek van de straat hier een moskee zouden moeten staan. Als hij dan een rondleiding geeft aan zijn geestesgenoten uit het buitenland zeggen ze dat het allemaal nog meevalt in Antwerpen. Dus als het VB een criminaliteits site laat opzetten, dan nog wel door een crimineel nota bene, dan stel ik mij zwaar vragen bij de correctheid van de info.
Neem het desnoods met een vrachtwagenlading zout. Feit is dat de lijst wel degelijk écht door politiebronnen werd gelekt, en dat ze écht is. meteen ook de reden waarom de politie gisteren zelfs niet poogde te verdoezelen dat er inderdaad 16 buitenlanders op staan.

Dat is verschrikkelijk veel. Hier kan geen linkse vergoeilijkings(on)logica meer tegenop.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)

Laatst gewijzigd door Nierika : 22 februari 2008 om 17:16.
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2008, 17:19   #65
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Tanguy Veys hebben ze ook "vergeten"...
De persoon die tanguy eens heeft aangepakt had er zelf om gevraagd waar dat vergeet je er natuurlijk weer bij te zeggen.
Ik zou hetzelfde als hem hebben gedaan.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2008, 17:19   #66
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
Waarom zou een top 20 van een partijgebonden website representatief zijn voor de totale criminaliteit in Vlaanderen?
De politie is op zoek naar de 'lekker' van die top-20.Het zal dus wel de juiste lijst zijn.
En waarom zou die lijst niet representatief zijn?
Oud 22 februari 2008, 17:22   #67
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes Bekijk bericht
De politie is op zoek naar de 'lekker' van die top-20.Het zal dus wel de juiste lijst zijn.
En waarom zou die lijst niet representatief zijn?

Allee man,dat past niet in het linkse kraam,daarom
Oud 22 februari 2008, 17:22   #68
luc broes

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlientje Bekijk bericht
Nu worden ze door iedereen op straat herkend en durven misschien niet meer buitenkomen en om nog maar om langetermijn psychiatrische schade te zwijgen. ...
De foto's zijn totaal onherkenbaar.
Oud 22 februari 2008, 17:23   #69
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Even wat elementaire rekenkunde. De "mohamed-allochtonengroep" maakt zo ongeveer 10% van de bevolking uit. Dus normaal verwacht men van 2 "mohamedachtige" namen tegen te komen. Nu komt men er 14 tegen. Maw het misdaadgehalte van de "mohameds" ligt zeven keer zo hoog. Dacht dat Van Sant tot ongeveer dezelfde conclusie was gekomen.
Dat was het punt niet Bob.
Lezen wat ik zeg, 6 �* 7 namen klinken zeer Vlaams.
En 7/20 is geen 80%.

Anders had mijn rapport er vroeger een pak beter uitgezien.
Oud 22 februari 2008, 17:25   #70
Yoda
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Neem het desnoods met een vrachtwagenlading zout. Feit is dat de lijst wel degelijk écht door politiebronnen werd gelekt, en dat ze écht is. meteen ook de reden waarom de politie gisteren zelfs niet poogde te verdoezelen dat er inderdaad 16 buitenlanders op staan.

Dat is verschrikkelijk veel. Hier kan geen linkse vergoeilijkings(on)logica meer tegenop.
Dat de lijst echt is wil nog niet zeggen dat de echte lijst 13/7 buitenlanders bevat.
Yoda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2008, 17:28   #71
luc broes

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Tanguy Veys hebben ze ook "vergeten"...
't Is dan nog waar ook! Hij heeft tijdens zijn kleuterjaren eens iemand opzij geduwd!
Oud 22 februari 2008, 17:28   #72
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Dat was het punt niet Bob.
Lezen wat ik zeg, 6 �* 7 namen klinken zeer Vlaams.
En 7/20 is geen 80%.

Anders had mijn rapport er vroeger een pak beter uitgezien.

De neger die ik ken heeft een naam zoals de mijne;kevin,als je de naamkevin hoort dan denk je niet meteen aan iemand die een zwart kleurke heeft en waar jij die 6-7 namen haaltis mij een raadsel;ik vind er minder zenne.
En dan nog;het is overduidelijk en toch weer beginnen minimaliseren,ts.
Oud 22 februari 2008, 17:30   #73
luc broes

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stapas Bekijk bericht
Lijkt me niet meer dan de zoveelste holle reclamestunt van VB. Behalve die lijst staat er amper iets op die site. Ik maar denken dat men daar een hoop info zou op zetten, maar het is echt wel een beetje bedroevend.
zeer juist, ik kan mijn tranen ook bijna niet meer bedwingen.
Oud 22 februari 2008, 17:37   #74
Marlboro
Banneling

Standaard

Stapas;de site bestaat nog geen week en rome is ook niet op 1 dag gebouwd.
Ik vind het een intressant begin als je al meteen ziet hoe ze in paniek springen omdat ze een lijst zouden gekregen hebben dankzij nen antwerpse flik.
Oud 22 februari 2008, 17:37   #75
Banneling

Standaard

[quote]
Citaat:
Dus ge wilt liever aanzien worden als nen domme kloot die alles geloofd wat ze hem wijsmaken en verder aanzien wordt als crapuul, klaploper, religieuze achterlijke en neo-nazi?
Nee, ik ben toch geen lid van de linkse progressieve Spa of Spirit?
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2008, 17:42   #76
luc broes

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jamás será vencido Bekijk bericht
Maar wat is de juiste correlatie?

Er zijn meer vrouwen dan mannen, mannen plegen meer criminaliteit dan vrouwen, dus mannen zijn een probleem voor de samenleving?
Stel u voor dat de meest voorkomden naam bij leerkrachten 'Jan' is,
gaat u er dan ook van uit dat als iemand Jan als naam heeft,
dat dat de reden is waarom hij meer kans heeft om leerkracht te worden...
Punt nummer één bij bepaalde mensen schijnt te zijn: loochen het licht van de zon.
Als criminaliteit bij een bepaalde groep (ook als dat mannen zijn) abnormaal veel voorkomt dan moet dat speciaal onderzocht worden.

jamás, denk een goed na als je nuchter bent. Mogelijk zie je dat ook in!
Oud 22 februari 2008, 17:45   #77
luc broes

Standaard

??

Laatst gewijzigd door luc broes : 22 februari 2008 om 17:45.
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2008, 17:48   #78
luc broes

Standaard

Citaat:
Dat de lijst echt is wil nog niet zeggen dat de echte lijst 13/7 buitenlanders bevat.
Mogelijk zijn het allemaal 'belgen'.
Oud 22 februari 2008, 17:48   #79
Bruno
Burger

Bruno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Slachtoffers?Hug?Jij noemt degene die inbreken of mensen of automaten overvallen en inbreken slachtoffers?

Worden de daders door iedereen herkend?Ja,tuurlijk,das nu net de bedoeling,dat de daders gevat worden en wie niet steelt/inbreekt/mensen overvallen zullen zo'n zaken dan ook niet tegen komen.
We weten het ondertussen wel al van u;lang leve de criminelen.
Ben je al wel eens gaan kijken op die fameuze site? Blijkbaar niet want dan zou je weten dat ze ONHERKENBAAR gemaakt zijn! Het zou je moeder kunnen zijn en je zou het niet eens kunnen zien!
Vandaar dat ik in mijn vorige post al zei dat deze site gerust terug mag worden opgedoekt wegens oninteressant en nutteloos!
Bruno is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2008, 17:50   #80
Vette Pois(s)on

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

Jamas,
Criminelen zijn het probleem voor de samenleving.
En het soort crimineel doet er niet toe, maar ontkennen dat er toch wel een duidelijk signaal is uit welk milieu ze komen, zal het probleem niet helpen oplossen.
Vette Pois(s)on is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be