![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Geen dank ![]()
![]() |
![]() |
#63 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hier moeten ze verveeld om zitten! ![]() Btw: 16 van de 20, dat is nog véél erger dan ik ook maar had durven vermoeden. Los van het juist of fout zijn van dit initiatief, zou dit toch wel eens tot denken moeten aanzetten. Ik weet dat geen linkse dit zal willen toegeven, eens struisvogel, altijd struisvogel, maar beweren dat er niks aan is van hetgeen het VB beweert, namelijk dat buitensporig veel immigranten zich aan criminele feiten bezondigen, wordt op die manier wel heel erg moeilijk!!!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 22 februari 2008 om 17:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat is verschrikkelijk veel. Hier kan geen linkse vergoeilijkings(on)logica meer tegenop.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 22 februari 2008 om 17:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En waarom zou die lijst niet representatief zijn?
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() De foto's zijn totaal onherkenbaar.
![]() |
![]() |
#69 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Lezen wat ik zeg, 6 �* 7 namen klinken zeer Vlaams. En 7/20 is geen 80%. Anders had mijn rapport er vroeger een pak beter uitgezien.
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]() 't Is dan nog waar ook! Hij heeft tijdens zijn kleuterjaren eens iemand opzij geduwd!
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De neger die ik ken heeft een naam zoals de mijne;kevin,als je de naamkevin hoort dan denk je niet meteen aan iemand die een zwart kleurke heeft en waar jij die 6-7 namen haaltis mij een raadsel;ik vind er minder zenne. En dan nog;het is overduidelijk en toch weer beginnen minimaliseren,ts. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]() zeer juist, ik kan mijn tranen ook bijna niet meer bedwingen.
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() Stapas;de site bestaat nog geen week en rome is ook niet op 1 dag gebouwd.
Ik vind het een intressant begin als je al meteen ziet hoe ze in paniek springen omdat ze een lijst zouden gekregen hebben dankzij nen antwerpse flik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
Als criminaliteit bij een bepaalde groep (ook als dat mannen zijn) abnormaal veel voorkomt dan moet dat speciaal onderzocht worden. jamás, denk een goed na als je nuchter bent. Mogelijk zie je dat ook in!
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() ??
www . Luc Broes . be Laatst gewijzigd door luc broes : 22 februari 2008 om 17:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
|
![]() Mogelijk zijn het allemaal 'belgen'.
![]() |
![]() |
#79 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Vandaar dat ik in mijn vorige post al zei dat deze site gerust terug mag worden opgedoekt wegens oninteressant en nutteloos! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() Jamas,
Criminelen zijn het probleem voor de samenleving. En het soort crimineel doet er niet toe, maar ontkennen dat er toch wel een duidelijk signaal is uit welk milieu ze komen, zal het probleem niet helpen oplossen. |
![]() |
![]() |