![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#161 |
|
Provinciaal Statenlid
|
|
|
|
|
|
|
#162 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
#163 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De Engelse term is "weasel words" |
|
|
|
|
|
|
#164 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#165 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Dat ik voor jou een kanker ben, kan ik nog wel begrijpen, haat, afgunst en lagere klasse gaan nu eenmaal samen, dat je er een filmpje over beesten bij sleept zal dan eerder aan je nationalistisch karakter liggen, mensen als een kudde beschouwen is dan ook typisch aan je soort. |
|
|
|
|
|
|
#166 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#167 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#168 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#169 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Misschien eens uitzoeken in plaats van het steeds te vragen op dit forum. Als ik voor mijn beleggingen op dit forum aangewezen zou zijn, dan zou ik bij de lagere klasse horen. In your face, AyneRand.
|
|
|
|
|
|
#170 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Ik heb niets verplichts uit te zoeken mijn beste. Ik doe wat ik wil en ik heb er het geld voor, altijd alleen maar meer geld. Hoor ik je nog? |
|
|
|
|
|
|
#171 |
|
|
Er was geen gebiedende wijs gebruikt, dus ben jij niets verplicht uit te zoeken.
|
|
|
|
|
|
#172 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#173 |
|
|
Ik denk dat dit maar over een kleine groep mensen gaat die toevallig Joods zijn of zichzelf daarvoor uitgeven.
In de beste van mijn 12 banen in 8 bedrijven werkte ik met/onder Joodse collega's/superieuren/directeuren en die hielden zich heus met geen zulke beuzelarijen bezig, gewoon geen tijd en geen interesse voor. Juist zij omringen fenomenen als "solitaire workaholics" met uiterst discrete zorg en passen geruis- doch ook genadeloze sancties toe tegen individuen binnen en rondom het Bedrijf die zulken trachten te beroven van Snelheid. Heerlijk toch, Handel(sondersteuning) als Hobby; ik had mij verhuurd om te werken en daarvoor mocht en ging ook echt alles opzij. Misschien valt dit wel onder Cultuur ofzo.
|
|
|
#174 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Natuurlijk, echte Joden houden zich met belangrijke zaken bezig, met name geld. |
|
|
|
|
|
|
#175 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Hebt u het nu over de mensen van Joods Actueel of over de Marcel Kalmannen? Het blijft merkwaardig hoe de pers die berichten(van zo een kleine groep) zomaar overnam en de wereld liet rondgaan.
|
|
|
|
|
|
#176 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#177 | |
|
|
Citaat:
Met alle neuzen in 1 richting moet het mogelijk zijn om de wereld "rechts te richten" tot 1 grote tuin voor Prettig Werken.
|
|
|
|
#178 |
|
|
Uiteraard is Geld het gesublimeerd medium, katalysator voor Nuttig & Prettig.
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 23 februari 2008 om 23:28. |
|
|
|
|
|
#179 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#180 |
|
|
Kwestie van "publiciteit". Psychologie is niet mijn sterke kant en zie ik alleen als een noodzakelijk kwaad. Misschien wel terecht dat je in 1 adem die 2 zaken aanhaalt, folie-�*-2 ofzo. Sommige gekken (triest begrip) helpen elkaar maar worden daardoor echt niet gezonder.
|