![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Worden moslimpjes hier dan gepest? Hoezo? Staat leerplicht (en kennismaking met de beschaving) dan gelijk aan een rondje pesten? En al die pampermaatregelen die speciaal op maat van moslimpjes geregeld werden: sociale woningen, uitkeringen allerhande, straahoekwerkers, klashoekwerkers, sociaal assistenten, pleinwerkers, ... zelfs hun haatkazernes worden gefinancieerd. Wat willen ze nog meer? |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Provinciaal Statenlid
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Zien of dat die boerkini-madam dikwijls gaat komen, als daar tientallen nudisten rondzwemmen |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#26 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Ik stel voor dat je in persoon aan de terroristen van -Sendero luminoso -ETA -IRA -FLNC -FARC -KKK -Tamil Tigers -Oestachis -de Chetniks -de Witte wolven -Timothy McVeigh(klik!), -The Army of God(klik), -David McMenemy(klik) etc (ik vergeet er zeker!) gaat uitleggen dat jij in je grote wijsheid bepaalde dat ze moslims zijn. Vertel je dan ook aan Harry Potter Balkende dat zijn God Allah heet volgens jou? Misschien zien we je ooit eens levend terug...misschien Dank je voor de lach die je me bezorgde ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 24 februari 2008 om 01:19. |
||
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Banneling
|
Liselotte Buitelaar ging zwemmen in boerkini...
Dit zegt gewoonweg alles Haren zot stuurde die op in de hoop van er munt uit te slaan. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Staatssecretaris
|
Gastvrijheid en vrijheid van religie hebben hun grenzen, zo simpel is het.
Zo is dit overal ter wereld. Als wij gaan leven in een ander land met andere waarden, cultuur en religische achtergrond zullen we ons aanpassen in het mate van het mogelijke en dit toch op openbare plaatsen. Dit doen we uit respect voor het gastland. Dit gebeurt echter niet dor verschillende moslims die zich hier vestigen. Dat we nu op alles en nog wat uitzonderingen gaan maken om zo bepaalde gebruiken kunnen toe te laten die strijdig zijn met elke menselijke waarden en vrijheden die wij in het westen hebben verworven en met name vrouwenrechten dan vind ik dat we dit niet kunnen tolereren dat enkelingen onder het mom van godsdienstvrijheid de klok willen terug draaien voor vrouwen. wie wil gaan zwemmen in boerkini zorgt maar dat hij een privé zwembad in zijn tuin kan maken. |
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En, niet te vergeten, meestal is een douche nemen verplicht vooraleer in het zwembad te duiken, of toch op z'n minst de verplichte passage langs het voetbad. Moet je maar eens proberen als je helemaal ingepakt bent. Het verbod vind ik dus terecht. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Dat vind ik nu echt merkwaardig. Als je zo bereisd bent, hoe ben je dan zo'n bekrompen, gefrustreerd en ongelukkig mens geworden?
|
|
|
|
|
|
#33 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Hier, nog wat interessante lectuur voordat je dhimmiebreintje helemaal op zijn islamitisch atrofieert tot er enkel nog genoeg overblijft om klakkeloos de koran na te kwekken. Citaat:
Laatst gewijzigd door Online : 24 februari 2008 om 09:14. |
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Stel je even zo'n zwembad voor vol met van die smurfenpakjes.
En daar moet je dan als westerse mama met kindjes dan tussen gaan zwemmen? Volgens mij worden die kinderen daar zwaar door aangetast. ![]() en hop! lekker springen in de golven (of is het bedtijd?) ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ga jij in je lokale zwembad met al je kleren aan zwemmen omdat je sexueel grfustreerd bent Flippend Rund? Ik vermoed van niet. Als je niet tegen een blote knie kan, dan zijn er oplossingen : www.psychiatrie.be |
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Vertel eens wat meer over je ziekelijke dhimmitude. Hoe kon het zover komen? Of ben je de kabouter Plop fase nooit ontgroeid? Laatst gewijzigd door Online : 24 februari 2008 om 09:27. |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Banneling
|
Dat verbaast me niet. Als trouwe dhimmie mag jij je aandacht en alertheid enkel richten op inbreuken op alla's voorschriften. Je bent een toonvoorbeeld van de useful idiot, en wedden dat je daar zeer fier op bent?
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Kan allemaal wel zijn, maar waarom antwoord je niet gewoon op de vraag? Het is toch een simpele vraag?
|
|
|
|