![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Moet ik daar nu op antwoorden of zo?
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Minister-President
|
Wedden dat ze zullen smeken om in België hun straf uit te zitten???
In Marokko zijn de gevangenissen geen luxehotels en ondertussen kunnen vrouw en kinderen verdere uitkeringen ontvangen. Ik begrijp ook niet hoe een werkloze in zo'n huis kan wonen en dan zelfs nog geen tijd heeft om te wieden, wat dringend nodig was !! De rest bevindt zich misschien ook in een verwaarloosde staat, maar dat weten we niet. Ik weet wel dat we geen controlestaat moeten worden, maar soms begrijp ik niet waarom men niet onderzoekt hoe sommige uitkeringsgerechtigden een royaal leven kunnen leiden met die uitkering! |
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Best wel grappig (behave de avatar dan). |
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Verdraagzamen, opgepast! De radikale islam moet u niet... |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar dit even terzijde. Ik hoop dat Marlien beseft dat ze zichzelf gewoon belachelijk maakt door dergelijke foutieve connotatie aan haar bericht te geven. Het is al ver gekomen dat je op die manier crimineel gedrag "goed" wil praten. Laat me raden Marlien, hij had een slechte jeugd en zo en kreeg niet genoeg kansen in dit überracistische land?
|
|
|
|
#29 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
België een heerlijk land? België de riool van Europa en indien ze kunnen (zijn ze mee bezig) breiden ze deze uit tot de riool van de wereld. In feite aannemelijk, aangezien 'ratten' hier de politiek en de wetten uitmaken.
|
|
|
|
#30 |
|
|
Ja, maar dat zijn nog steeds geen terroristen. Vlamingen hebben gewoon veel passie in hun r**t. Niks te maken met de destabilisering van een samenleving of het opdringen van een fascistisch soort gedachtegoed.
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#34 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
onze stasi is momenteel bezig met oh zo gevaarlijke Blood and honour te bestrijden en het Vlaams belang
|
|
|
|
#35 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Hij had in elk geval wel een mooi huisje bijeen-'gewerkt'.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
- het eerste jaar hebben ze heimweee - het tweede jaar het ocmweeee - het derde jaar een BMWeee... Ook zonder werken. En dat uitzoeken is racisme, wat had je gedacht? |
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Met al de vreemde kandidaat-bajes-klanten erbij heeft men zelfs geen plaats meer in de gevangenis! Oppakken en weer laten lopen: zoek zelf de vele voorbeelden maar op! In Marokko en een paar andere landen hebben ze waarschijnlijk evenveel last met al die "Belgische kriminelen" als wij hier met hun soort, nietwaar? Als ze daar nog eens een "Belg" oppakken... is het een Marokkaan! Laatst gewijzigd door andev : 24 februari 2008 om 16:56. |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
Ja, dan kan men bezwaarlijk over 'Belg' spreken. Men had beter 'nieuwe belg' gebruikt, of 'Belg van Marokaanse afkomst'. Want kijk, het komt toch uit dat het een Belg van Marrokaanse afkomst is.
|
|
|
#40 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|