![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Yoda : 24 februari 2008 om 02:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Minister
|
![]() Mijn God wat een zever hier gespuid wordt zeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Staatssecretaris
|
![]() En dat terwijl het artikel zelf terecht met geen woord rept over Vlamingen, vermits die geen typisch dna hebben!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zhongdian
![]() |
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Banneling
|
![]() De eerste Afrikanen waren inderdaad niet zwart, maar wel bruin. De huidige officiële theorie wil dat degenen die Afrika verlieten, afgebleekt zijn, en degenen die bleven, door de eeuwen heen steeds donkerder geworden zijn, om hun huid beter te beschermen tegen de zon. "Zwarten" (donkerbruinen zou juister zijn als benaming), worden trouwens blank geboren.
![]() Maar persoonlijk geloof ik in verschillende , afzonderlijke menselijke ontwikkeling, in diverse, ver van elkaar verwijderde streken, zélfs als het mogelijk is dat wij allen een héél verre gemeenschappelijke voorvader hebben. Wat is er trouwens zo erg, of zo ongelofelijk aan deze theorie ? Ik ben niet de enige dat zulks gelooft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Banneling
|
![]() De verschillende rassen vermengen zich reeds lang, daardoor komt dat dat wij genetische overeenkomsten vertonen met zwarten. Dat belet niet dat we verschillende stamvaders/ moeders kunnen hebben: Als ik morgen een kind maak met een zwarte vrouw , zal dat kind genetisch materiaal van ons beiden in zich meedragen, en overgeven aan zijn eigen kinderen later... Betekent dat dat die zwarte vrouw dezelfde stam-ouders als ik heeft ? Leer eens nadenken, Yong ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#171 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat ik niet begrijp, is dat u, en een aantal andere mensen, hardnekkig blijft volhouden dat wij allemaal "gelijk en dezelfden" zijn, dat er niet het minste verschil is tussen een Blanke Europeaan en een zwarte Afrikaan ?!! Belachelijke stelling toch, en waarvan ik het nut niet inzie ?!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Parlementslid
|
![]() kan al goed zijn , ne aardappel en een tomaat zijn behoren ook tot dezelfde soort ( zwarte nacht schade )...... maar de verschillen zijn toch duidelijk
http://www.youtube.com/watch?v=m2ywO...eature=related Laatst gewijzigd door pibo® : 25 februari 2008 om 00:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Schrijf toch maar zwarte met een hoofdletter, en blanke met een kleine. Laatst gewijzigd door DannyS : 25 februari 2008 om 01:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik zie een woud met een veelheid aan kleine zwarte boomsoorten, waarvan één boom met een grote verbleekte tak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
|
![]() Mijn persoonlijke ervaring: als communicatie mogelijk is en wederzijdse eerlijkheid buiten kijf, is "huidskleur" op zich totaal onbetekenend en hooguit 5 dagen "optisch" afleidend; "cultuur" is meest een zwaarder wegende factor.
Nog maar eens mijn ECHT GEBEURD verhaal: tegen vijven op het Werk maakte iedereen aanstalten om stipt op tijd weg te zijn, wegens een "belangrijke" voetbalwedstrijd op TV waarin Feijenoord betrokken was. Collega's (allen uitermate politiek-correct en Limburger) hadden goed onthouden dat ik vanhuisuit Rotterdammer ben maar vergeten dat voetbal mij f*ck noch donder interesseert. Chef, zeer luid tegen mij: Willem, kijk jij vanavond ook naar Feijenoord ...? Ikke, opkijkend van kantoorwerk: welnee, ik zie genoeg Negers in mijn stamkroeg ..... Doodse stilte rondom, niet-begrijpende of ongelovige blikken. Een uurtje of 3 later zat ik inderdaad in mijn stamkroeg en mijn Surinaamse barmaat Humphrey verslikte zich van het lachen levensgevaarlijk in zijn/ons Limburgs Bier bij het aanhoren van mijn verslag. Nederlanders bestaan in alle beschikbare kleuren en kunnen minstens Samen Drinken. "Cultuur" is wel bindend; mijn toenmalig stamcafé-annex-pension werd voor zeker 2/3 bezocht door "hulpvakarbeiders" en Steigerbouwers, voorwaar geen lieden die zich ff laten "omlullen". Het gezag van de Waardin was onbetwistbaar en DUS iedere door haar bediende klant op slag kleurloos ..... in ander geval werd enen met voltallige hulp, meest zachtzinnig maar wel onverbiddelijk, de deur gewezen. Prachtige en EERLIJKE Dame, Waardin Maritta van 't Vaetje met haar onfeilbare Mensenkennis, helaas te snel ons ontvallen en geen opvolger voorhanden; café bestaat niet meer maar af en toe kom ik "ergens in de stad", op markt ofzo of gewoon in een winkel nog een lotgenoot-stamgast tegen en bespreken we nog snel ff de "goeie ouwe tijd". Mensen ontmoet ik per-1; groepen, -ismen -dommen zijn GEVAARIJK. Van omstreeks 1960 herinner ik mij tamelijk goed de belangrijkste versregels van de "Collecte-Calypso", ongeveer: Liefe men-sen in die saal U goed luister-en alle-maal Grrote man en kleine Zus rrammel-en met collectebus Op u oewerk en in die kerk Collecte Calypso foor debiel en de Schlemiel collec-te Calypso kannietskelen oewelke tint collectant toch kleurenbind geef gerrust een heleboel foor die goeie doel .............. ===== Ongeveer zo moet het toch wel kunnen?
![]() |
#180 |
Banneling
|
![]() [quote=DannyS;3274703]De zwarten verschillen onderling genetisch meer dan een beetje kleurverschil. Blanken zijn zo goed als zwart, maar min of meer allemaal clonen van elkaar. De kleur van de huid is weinig significant voor de verwantschap.
Schrijf toch maar zwarte met een hoofdletter, en blanke met een kleine.[/QUOTE] Ik schrijf hoofdletters daar waar ik voor mij belangrijke dingen wil aanstippen ![]() Voor de rest van uw betoog: volgens u zijn wij dus allemaal "zwarten", maar afgebleekt door gebrek aan zon, en stammend van het kleine groepje dat Afrika verliet. Het merendeel der zwarten bleef in Afrika indertijd, wat hun talrijke onderlinge genetische verschillen verklaart. En alle Blanken zijn dus in feite nauw verwant, zoals een grote familie ? |
![]() |
![]() |