![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is dat een reden om het geweld gepleegd door VB-mandatarissen te minimaliseren en te vergoelijken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wie ben jij om uit te maken wie er hier in dit landje "extreem rechts" is? Al diegenen die jouw ideetjes niet aanvaarden? Een antwoord op mijn vraag, die kun je niet geven nietwaar? Zoals je het zonlicht niet kunt ontkennen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men heeft geen top 20 nodig maar een volledig telefoonboek... Probeer jij ons wijs te maken dat er eigenlijk bijna niets aan de hand is? Dat er niets opzettelijk in de doofpot word gestoken omdat het kennen van alle feiten als een bom zou inslaan bij de vele mensen die nog "van niets" weten? En er dan wel andere eisen zouden moeten gesteld worden aan dat multiculgedoe?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zet maar alle "misdaden" van eventuele VBers op een rijtje... op voorwaarde dat je hetzelfde doet met al wat de "andere" kant doet! Misschien ga je zelf verschieten, wie weet... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=jamás será vencido;3273711]U haalt slechts één van dse factoren eruit,
zeer simplistisch, criminaliteit heeft immers verschillende oorzaken, en is multidisciplinair. Ook maakt u geen verschil tussen witte boord criminelen die zelden of nooit worden gepakt en marginale criminelen die het vuile werk doen en dus regelamtig worden gepakt, enz. Een zeer enge opvatting. Overgins gaf u niet aa om eerst de oorzaken van de problemen te willen aanpakken ipv ze enkel te bestraffen. Klopt dit?[/QUOTE] Met die bewering = oplossing moet men ook maar eens stoppen! Hoe kun je werk en inkomen blijven bezorgen wanneer er geen werk is voor al die gasten? Wanneer je met wat ze kennen/kunnen niets kunt aanvangen? Wanneer ze zelfs de taal niet machtig zijn (soms ook na jaren ocmw-bezoek)? Wanneer ze tevreden zijn met wat ze hier allemaal gratis krijgen (vgl met hun moederland) en "werken" niet in hun woordenschat past? Je kent wellicht het mopje: - het eerste jaar hebben ze heimweeee - het tweede jaar het ocmweeee - het derde jaar een BMWeeeee ... Zelfs zonder werken. Hoeveel lopen er nog zo rond in de wereld? Eén miljard? En die ga jij hier allemaal opvangen en van het nodige voorzien? Zelfs werk? Als jij me een paar miljoen geeft moet ik die zelf niet meer gaan stelen. Dus is het jouw schuld als je me die miljoenen niet geeft en dus wel ga stelen. Zoiets? De vergelijking met de witteboordcriminelen gaat niet op: daar worden de mensen niet rechtstreeks mee bedreigd, beseffen het niet eens. Waarmee ik niet zeg dat het ok is en niet moet aangepakt worden! Ik kom liever een witteboordcrimineel tegen op straat dan iemand met een mes klaar om mijn gsm en portefeuille te stelen... Wat is dan wel de oplossing? Stoppen met het land te laten vollopen met gelukzoekers, profiteurs en criminelen. Enkel in beperkte mate mensen toelaten die iets positief kunnen en willen betekenen voor de maatschappij. ... en al het schorremorrie dat er al rondloopt zoveel mogelijk weer het land uit. Laatst gewijzigd door andev : 24 februari 2008 om 16:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Banneling
|
![]() Extreem rechtsen zijn gemakkelijk te onderscheiden ze neigen gewoon heel hard naar geweld. Zijn steeds op zoek naar een identiteit die niet bestaat en zijn allemaal gesteld op een leider die belooft hen met harde hand te kastijden wanneer ze stout zijn geweest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | ||||
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Twee behavioristen hebben seks, zegt de ene behaviorist tegen de andere: Ik weet wel dat jij het leuk vindt maar wat vind ik er nu van? Conclusie: mopjes zijn leuk maar doen niet terzake ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
De oplossing is als eerste: - zelfde sociale condities voor nieuwkomers - geen discriminatie op geen enkel vlak - zelfde loon voor zelfde werk - spreidingsbeleid en even goed onderwijs voor nieuwkomers - positieve integratie - een ander economisch systeem dat geen baat heeft bij differentiatie - het bestrijden van armoede - niet enkel in belgie welvaart, maar welvaart op globale schaal (dan is emigratie ook niet nodig omwille van slechte economische omstandigheden of oorlog). - betalen van de meerwaarde -goede socale opvangnetten - gemeenschappelijke creches - wetenschappelijk nagaan wat het meest effectief is - enz. de grenzen kan je immers niet sluiten, zolang het in belgie beter is dan in een gebied waar men omkomt van de honger of in een oorlogsgebied zullen er hier mensen hun geluk blijven zoeken.
![]() |
![]() |
#208 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
vervalsen van PV's, geweld tegen geboeide arrestanten, scheppen van racistische sfeer, slagen, diefstal met geweld en braak, vernielingen, inbreuken op de racismewet, bedreiging en smaad, partnergeweld, negationisme, vergrijpen aan minderjarige meisjes, bewerken van migranten met ijzeren staaf, mishandelen van andersdenkende militant, drugshandel, doodslag, valsheid in geschrifte, oplichting, diefstal... En ik geef niet op tot ik aan 95% zit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() jamás, je doolt. Geen enkele staat ter wereld aanvaardt dat. en zeker niet de staten die nog dichtst jou ideologie benaderen.
![]() |
![]() |
#210 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga uit van JOUW grote gelijk dat het ligt aan de ARMOEDE toch? en dan vergelijk ik even met de gevangenispopulatie. oooo dat laatste is er teveel aan zeker? nochtans een kijkje nemen op basis van etnie lijkt me niet zo ver gezocht. Wil je een kijkje op basis van religie misschien, op basis van cultuur? Allemaal te vergelijken met UW mantra dat het enkel over armoede gaat. Waarom denk ik nu dat een vergelijking op basis van penislengte niet écht relevant is? Citaat:
Citaat:
Citaat:
ik los geen enkel van jouw vraagstukjes op tot je zelf eerst bewezen hebt dat je EIGEN STELLING: criminaliteit komt uit armoede, door jou werd bewezen. Ik zie niet in waarom IK jouw stellingen moet gaan bewijzen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
te gek voor woorden! Dus wij zitten hier gans ons leven belastingen te betalen om een "sociale" staat op te richten en in stand te houden voor de burgers van dit land... en om het even wie die nooit iets hier heeft gedaan of betaald en van een ander land hier zomaar binnenwaait heeft daar evenveel recht op als wij? Hoe kom je erbij... - geen discriminatie op geen enkel vlak: akkoord maar wat noem jij zoal discriminatie? alle mensen zullen nooit gelijk zijn en evenveel krijgen en daar zijn genoeg niet te veranderen redenen voor! Het zou mooi zijn maar sprookjes zijn niet te verwezenlijken... - zelfde loon voor hetzelfde werk ook goed, maar hier is geen werk voor elke aardbewoner, en dan moeten ze nog iets kunnen en willen werken: en dat is niet het geval bij iedereen - meer spreiding en even goed onderwijs : denk je dat ze andere lessen krijgen dan onze kinderen? Ja, ze hebben het moeilijker enz en dat is niet onze fout! En hoeveel zijn er die geen klop uitvoeren terwijl de lessen voor hun neus gegeven worden? Zomaar diploma's kadeau doen omdat ze vreemdelingen zijn? - positieve integratie en een ander economisch systeem??? door hun houding, inzet en aanpassingswil moeten ze die positieve integratie in de hand werken, en niet tegenwerken zoals velen doen -het bestrijden van de armoede doen we 100 keer meer dan in hun landen! maar je kunt niet iedereen aan een royaal inkomen en leven helpen, en zeker niet als ze maar blijven toestromen! Hoe beter, hoe meer kandidaten... - welvaart op algemene schaal in de wereld mooi, prachtig maar voor de komende eeuwen een niet te verwezenlijken utopie, dus... - gemeenschappelijke crèches zoals sommigen gemeenschappelijke maaltijden (halal enz) gemeenschappelijke zwemuurtjes, enz enz willen? Men moet zich aanpassen aan het land waar men naar toe trekt, anders blijft men er maar weg. -de grenzen kan men niet sluiten hier ben je helemaal verkeerd, ze zijn lang genoeg gesloten geweest: het is perfect mogelijk iedereen die binnen- en buitenkomt te controleren en met de moderne middelen (irisscan, dna, foto's, gewoon vingerafdrukken enz) te beletten overal zomaar met valse papieren binnen en buiten te lopen waar hij/zij niet meer gewenst is. Indien dit op een politiestaat begint te lijken moet men zich richten tot diegenen die aan de basis ervan liggen. En normale mensen die zich niets te verwijten hebben hebben daar geen last van als dat de prijs is voor hun veiligheid enz enz Voor mijn part planten ze een chip in in iedereen die redenen heeft gegeven om in het oog gehouden te worden... Laatst gewijzigd door andev : 24 februari 2008 om 17:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niks afdragen heel uw leven, maar tegen uw 65ste lekker mee aan de kassa staan aanschuiven. Moet kunnen jongen! Ik werk al niet meer, nu nog wachten tot de andere werkenden er ook mee stoppen. En dan is ALLES voor de linkiewinkies!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zie misschien ook de post vlak boven die van jou : "het enige wat je dan kan stellen is dat die top-20, aangenomen dat de verhouding zo zijn, de statistiek volgt" Laatst gewijzigd door praha : 24 februari 2008 om 21:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dus men 'pikt' ze eruit ( let op de quotjes )
het zijn dus als het ware om het effe simplistisch voor te stellen de rode bolletjes die je na herhaaldelijke trekkingen apart legt het geeft dus een zekere indicatie, gesteld dat er geen andere redenen in het spel zouden zijn, maar voldoet nergens aan de criteria die vereist zijn als specimen voor de totale populatie en net daarvan ging je uit Citaat:
maar om je te antwoorden... neen dat ligt uiteraard in dezelfde verwachtingslijn Citaat:
daar zal een 'derde' ( whatever that may be ) partij dus niet veel aan kunnen veranderen Citaat:
daar heb ik alvast niets over gezegd evenmin Van San Laatst gewijzigd door praha : 24 februari 2008 om 21:32. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het was het eerste stuk van drie geplande studies. De twee volgende studies MOCHTEN gewoon niet meer worden uitgevoerd en Van San werd op alle niveaus geboycot.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Als ik "huidige bezitter" schrijf bedoel ik dus "huidige bezitter" en niet grote meneer of "dief". Als jij (niet we) voorstellen meent to mogen formuleren op basis van jouw (niet onze) eigen valse beschuldigingen, ben jij, en alleen jij, samen met Dewinter verantwoordelijk voor een stomme stap op weg naar lynchpartijen en volkstribunalen. Steek dat voorstel dus maar in je reet, crapule. C-R-A-P-U-L-E. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
|
![]() Misschien moet ik de dieven betalen om te komen inbreken om "politiek correct" aanvaard te worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
|
![]() Citaat:
Op het foruma zitten hier veel verzuurden die niet snappen hoe discriminatie werkt, hoe haat werkt, hoe terrorisme en ghetto's ontstaan. Ik doe nog eens een poging. Je wil trouwen. Je gaat dus op bezoek bij je toekomstige schoonouders voor de eerste keer. Je bent natuurlijk enigszins op je hoede: je wil een goede indruk maken. Die mensen blijken veel ciquer dan je dacht: ze zijn veel modieuzer gekleed dan je zelf ooit hebt meegemaakt thuis, ze leven in een kast van een villa, hun vrienden behoren tot de elite van het volk! Je gaat dus een beetje zweten. Op dit moment zijn er twee mogelijkheden: je wordt geaccepteerd, en men ziet in jou de harde werker die je bent, je eigen karakter, de liefde voor de dochter, je moed om aan te pappen met een rijke troela. Men aanvaardt je persoonlijkheid en gaat kijken wat je kan, eerder naar hoe je er uit ziet. Maar ze kunnen je ook vanuit de hoogte laten voelen dat je maar een arme luis bent, die "zoals alle arme luizen" zich toch nooit goedgemanierd zal gedragen en zich zal aanpassen aan de hoge levensstandaard. Om maar te zeggen: de liefde moet van de twee kanten komen. Indien iemand bij jou op bezoek komt neem je aan dat die zich WIL conformeren. Maar het is even belangrijk van gastvrij te zijn.... Het mengen van twee culturen, het samenwerken ertussen geeft altijd aanpassingsproblemen. Indien alles vlot verloopt is dit een verrijking, indien men te maken heeft met xenofoben, met kortzichtige mensen dan kan het nog generaties duren voor alle rimpels zijn gladgestreken. Zo is het VB natuurlijk een HINDERPAAL in de evolutie van dit probleem: het is als de verzuurde tante die wanneer je bij je lief op bezoek gaat steeds zit te stoken: "Vestje uit de C+A? "moet je eerst geen douchke nemen?" Terrorisme is meestal niet gericht tegen Europese landen en cultuur: het is een poging om soenieten, wahabieten, soenieten in eigen land te laten overwinnnen. Terrorisme tegen Europese doelen, zoals in Londen gebeurde, volgde niet uit islamisme maar uit grote frustraties van derde generatie immigranten, die zich hier niet welkom voelden en die uit verzuurdheid en frustratie gaan amok lopen. Laatst gewijzigd door ericferemans : 25 februari 2008 om 10:22. |
|
![]() |
![]() |