![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Het Nieuwsblad vandaag:
"Alleen de rijken kunnen nog sparen"... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zit wel een kern van waarheid in!
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() De hele waarheid en niets dan de waarheid.
Vandaar zo dom als een koe. Laatst gewijzigd door eno2 : 25 februari 2008 om 11:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een collectie:
Wasmachine rukt arm jongetje af Aantal deelnemers wandelvierdaagse loopt achteruit. Verbouwing Jehova's Getuigen mag Vrouw rijdt tegen stilstaande boom Agent schiet man met nepgeweer dood Aantal zwaluwen vliegt achteruit in Nederland Rijden onder invloed opgenomen in opleiding GroenLinks vreest voor behoud van bomen bij bouw. KLM ziet daling van passagiers Luchthaven Stansted krijgt startbaan PSV moet ballen tonen Helft van Nederlandse populatie bezwijkt aan zeehondenziekte Door rood en spook gereden Ongewild urineverlies in apotheek Kamer vraagt minister Korthals z'n nek uit te steken Boetes en werkstraffen voor tegengaan vuurwerkoverlast Gevangenis van Brugge na drie jaar helemaal open Gewapende man berooft passagiers van nachttrein Borst gaat idioten verbieden Proef: fietsen met een draaibare stuur Roep om actieve rol overheid bij kindermishandeling Antwerpse middenstanders slikken hondenpoep niet meer Driekwart van Turken vast tijdens ramadan Man aangehouden na verdrinking Leger des Heils helpt meisjes in moeilijkheden Gemeenten stappen weifelend in dure afvaloven Nijmegen Bouwsector stort in na aardbeving Gestolen auto met inzittenden terecht Nieuwe stad boven Leiden als oplossing ruimtegebrek Solo-zeezeiler Henk de Velde opgepikt door vrachtschip met uitputtingsverschijnselen Palestijnse staat twee maanden in koelkast Burgemeester Kerkrade wordt geen vrouw Automobilist rijdt dronken auto in elkaar tegen paal Verduistering zonnehemels: veertien maanden cel Collecte voor de Nierbestrijding
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Tja, de laatste tijd is het toch wel straf, hoe dommer de krantekop, hoe meer kans dat hij heeft om op de voorpagina te staan.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarvoor (en voor het onderstaande) een welgemeende innige deelneming. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() dit weekeind in De Zondag :
'Ford werknemers moeten kosten staking terugbetalen' ... terwijl ik de kop : 'Ford kopers moeten staking meebetalen' wel leuk had gevonden |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "George Baker zingt zich helemaal leeg"
George Baker (Una Paloma Blanca, Little Green Bag) beleefde zaterdagavond benauwde uurtjes tijdens een optreden in Roermond. Buikloop zorgde ervoor dat hij tussen de hits door af en aan de coulissen in verdween. "Ik was de hele dag al niet lekker, maar wilde het concert niet afzeggen",vertelde Hans Bouwens, zoals de artiest eigenlijk heet, maandag smakelijk in de radioshow van Edwin Evers. "Na het vierde nummer ging het mis. Ik riep tegen de band dat ze even een bluesje in E moesten spelen, en dat minstens tien minuten. En ik als een speer naar de wc. Dat gebeurde een aantal keren, maar het publiek had groot begrip. Ik heb me die avond letterlijk en figuurlijk leeggezongen"
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() Idem. Ben niet rijk, ben alleenverdiener en kan elke maand een mooi centje opzij zetten.
![]() |
#12 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() Ik niet alleszins, ofwel ben ik hier te dom voor ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Wie kan sparen, wordt rijk...
op den langen duur, maar toch. Laatst gewijzigd door eno2 : 25 februari 2008 om 15:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik betaal 600 per maand, mijn buurman woont er al jaren en betaalt nog geen 300 voor praktisch dezelfde woning. Ik kan max 50 euro sparen per maand. that's it. Uitzichtloosheid gegarandeerd. Laatst gewijzigd door Paracelsus : 25 februari 2008 om 16:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom sparen trouwens?
'k Heb geen vrouw en geen kinderen ![]()
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volkappen met bier en drinkwedstrijden houden ofzo?
![]()
![]() |