Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 februari 2008, 13:29   #501
brontosaurus
Burgemeester

brontosaurus's schermafbeelding

Standaard

Nog een overtuigend bericht
http://achtdagenineenweek.blogspot.c...fbedbekentenis
De non-believers beginnen zich nu wel erg belachelijk te maken als na al de info in dit topic nog steeds geen duidelijk bewijs is.
brontosaurus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2008, 13:35   #502
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brontosaurus Bekijk bericht
De non-believers beginnen zich nu wel erg belachelijk te maken als na al de info in dit topic nog steeds geen duidelijk bewijs is.

Dus als ik morgen op mijn sterfbed onder ede verklaar dat prins Filip het buitenechtelijke kind is van president Kennedy en Marilyn Monroe dan ga je het ook geloven of zo?
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2008, 13:36   #503
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Yep, wie gaat er nu niet geloven in Walter Haut, stichter van de "International UFO Museum".

Jongens toch.

EDIT: een leuke foto van Walter Haut:

Laatst gewijzigd door Firestone : 26 februari 2008 om 14:01.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2008, 13:42   #504
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
lol, gij meent dat echt of wat ?!
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2008, 13:43   #505
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Walter Haut

1979: Ik weet van niks
1989 :Ik heb niks zelf gezien maar mijn vriend wel en die zegt dat het geen ballon was
1991: Opening van het ufo museum
2000: Ik heb het wrak gezien en een alien lichaam

Jup idd, bewijs geleverd van de meest betrouwbare bron in de geschiedenis van het onderzoek naar UFO's. Ik ben overtuigd Bronto, goed gedaan!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2008, 13:52   #506
Sodomis
Gouverneur

Sodomis's schermafbeelding

Standaard

Hoeveel mensen hier op het forum hebben al een echte UFO gezien?

En ik bedoel geen lichtstipje hé...

Een zwevende driehoek of een vliegend ei ofzoiets?
Sodomis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2008, 14:16   #507
Micele
Secretaris-Generaal VN

Micele's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sodomis Bekijk bericht
Dus op 20 jaar tijd zijn er twee radarlocks in België zonder visuele confirmatie.
Alle piloten die ik gesproken heb, hebben nog niks raar gezien in hun carriere.
Wat hebt ge toch met die paar piloten, die zijn absoluut te verwaarlozen als het om bewijskracht gaat. Wat kunnen die ook gezien hebben buiten die lock van hun volgradar, en zelfs met de modernste nachtkijkers van nu (Night Vision Goggles) kunnen ze niet door wolken of mist kijken.

Wat met de tientallen aanwezige luchtverkeersleiders, assistent-verkeersleiders en radartechnici die het op de radarschermen van hun opsporingsradars gezien hebben?

Dus ook die twee radarlocks vd F16´s zijn totaal te verwaarlozen "als bewijs" in ´t geheel.

Informeer U gewoon naar het principieel verschil van een volgradartje om te locken op een doelwit, en een grote opsporings- of zoekradar -op een vliegveld-, dit in ´t algemeen, en uw frank zal wel vallen.

Sorry voor ´t epistel:

Elke dag worden er tienduizenden vliegtuigen veilig door de lucht begeleid opstijgen - vlucht - landen, soms moeten ze door de slechtste weersomstandigheden - of worden ze mogelijk erond/erboven/eronder begeleid, met de hulp van grond-lucht-volgradars en andere naderingsradars, zonder hulp (via radiocontact) van luchtverkeersleiders en uiterst betrouwbare radars die de juiste positie en hoogte van elk vliegtuig - hoe relatief klein ook - ULM´s geven een kleiner stipje op het scherm - perfect kunnen volgen en uit mekaar te kunnen houden, is dit onmogelijk.

En dit met verschillende vlieg- en naderings-snelheden uit verschillende richtingen, allemaal aan te voelen en desnoods nog enkele toeren boven een luchthaven te laten draaien (luchtfile) om dan mooi netjes achter mekaar te doen landen, desnoods op 2 landingsbanen (naargelang de wind staat). Dit voor het "grondpersoneel" voor de radarschermen, die beter geen zicht naar buiten hoeven te hebben, voor hun scherm kunnen ze stress genoeg hebben (luchtmacht = in bunker).

Anderzijds, de luchtverkeersleiders van de tower heeft al het andere vd vlieghaven fysiek en via beeldscherm in ´t oog, in direkte verbinding met het "grondpersoneel":
al de te volgen taxi-pistes en parkeren, voorsorteren en terug startbevel te geven voor het opstijgen op de juiste baan en plaats. Ook de brandweer en ander technisch personeel dat steeds paraat moet zijn.

De radio- en radartechnici verblijven direct terplaatse om onmiddellijk te kunnen ingrijpen vooral bij een radar of radiopanne dat niet opgevangen kan worden door een back-up systeem. Natuurlijk kan een andere radarbasissen (standby) desnoods inspringen of gedeeltelijk overnemen moesten er vliegtuigen omgeleid worden... zolang ze kerosine genoeg hebben.

Het kleinste foutje van mens of materiaal kan afgestraft worden.

Enkel bij luchtverkeer wordt de foutfactor materiaal/software en mens tot het absolute minimum herleidt, en de veiligheidsvoorschriften en normen worden steeds maar strenger, door het steeds stijgende luchtverkeer.

Stel nu eens voor die volgradars die deze talrijke vliegtuigen precies volgen, detecteren en weergeven als talrijke mooi streepjes met meestal telkens de nodige digitale-info (hoogte/type/nr) op het scherm, zouden ook andere laserbundels of whatever geïoniseerde gaswolken nu ook gaan detecteren/weergeven op dezelfde schermen met dezelfde mooie streepjes...

Dag luchtverkeersveiligheid...

btw
De grootste *ATC-beurs van de wereld vindt normaal plaats in Maastricht, rond febr-maart. (*Air Traffic Controller)
Dit jaar vindt ze echter plaats in de Amsterdamse RAI
Citaat:
The next event will be held from
11-13 March 2008 at the Amsterdam RAI Convention Centre in The Netherlands.
http://www.atcevents.com/atc08/show_link1.asp

Als ge nog meer wilt weten over vliegveldradars en wat luchtverkeersleiders juist zien op hun scherm, die mensen geven elke bezoeker heel graag uitleg.

Laatst gewijzigd door Micele : 26 februari 2008 om 14:43.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2008, 14:42   #508
Sodomis
Gouverneur

Sodomis's schermafbeelding

Standaard

Micele ik wou je niet op je tenen trappen...

Al dat ik weet is dat er ongeloofelijk veel luchtverkeer is.
Dat er veel ogen gericht zijn op onze luchtruim, zowel op de grond als in de lucht...

Piloten trekken hun mond open: Als er iets aan het vliegtuig scheelt weigeren ze op te stijgen. Als ze constant UFO's zouden zien vliegen, dan zouden de piloten moord en brand roepen.

Op 20 jaar hebben we 2 onverklaarbare fenomenen op radar.
That's it.

Je kan hieruit toch besluiten dat het -althans in België- over een zeer beperkt fenomeen gaat?
Sodomis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2008, 15:08   #509
Micele
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Micele ik wou je niet op je tenen trappen...
Je kan hieruit toch besluiten dat het -althans in België- over een zeer beperkt fenomeen gaat?
Enkel voor dwerglandje België ja, echt de "vetste" fenomenen die aan de grote klok gehangen zijn, van de anderen - niet-openbaar gemaakte - weten we niets in ons landje.
Twee ezels (wij en "zij") stoten zich niet tweemaal... ofzoiets...
Mss hadden onze F16´s ze maar niet moeten ambeteren...

Ik heb nog altijd helemaal géén antwoord op de feiten, wat die buitenaards-wendige- en buitenaardse-snelheid-halende radarschermstreepjes (identieke weergave gelijk een vliegtuig) op die 12 radarschermen van 4 radars, tegelijkertijd gezien door tientallen militairen op verschillende luchtmachtbasissen, konden zijn.

Dat deze fenomenen op radarschermen die hoogst betrouwbaar moeten zijn, dus die niet allemaal tegelijk liegen of onder gezichtsbedrog kunnen lijden, samenvielen met visuele getuigenissen van rijkswachters en talrijke burgers die, in dezelfde periodes, onaardse objecten en lichtbronnen in de lucht gezien hebben op dezelfde coördinaten, kan allemaal geen toeval zijn.

I´m waiting.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sodomis
That's it.
We mogen heel blij zijn.
Hoeveel interessante planeten in ´t heelal zijn er?
Geef eens een cijfer ?

(btw ik heb info onderaan in mijn vorige post bijgevoegd, is de moeite zo´n ATC-beurs te bezoeken)

Laatst gewijzigd door Micele : 26 februari 2008 om 15:18.
Oud 26 februari 2008, 17:41   #510
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

ik volg de draad reeds enige tijd. en ja ik heb op 13 jarige leeftijd (1957) een UFO gezien. deze was stil blijven hangen boven ons schoolgebouw. St-Paulusinstitiit in de smissestraat te Gent. Het had een langwerpige vorm die volledig stil bleef hangen, en dan met enorme snelheid vertrok. nooit heeft men daar een verklaring voor gegeven. ook niet in de krant. en toen dorst men nog te spreken over vliegende schotels of sigaren. en neen dit geen mopje.

Laatst gewijzigd door fernand : 26 februari 2008 om 17:43.
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2008, 17:45   #511
Revolutie
Parlementslid

Revolutie's schermafbeelding

Standaard

Het enige "merkwaardige" wat ik ooit heb gezien dat was een soort groene blauwe flits.
Dat was een paar jaar geleden in de winter rond 03.00 s'nachts.
Eerst een fel blauw licht dat heel de woonkamer verlichte. Het kwam door de spleten van de rolluiken en door de achterraam. En een second later was de kleur overgegaan naar blauw.
Ik heb me toen een ongeluk geschrokken en mijn broer ook die ook nog wakker was.
De enige verklaring wat het kan zijn geweest is volgens mij nog steeds een bliksembol ofzo.
Oud 26 februari 2008, 17:47   #512
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

roger verhiest's schermafbeelding

Standaard

De aarde wordt reeds vele jaren geregeerd door wezens aangekomen per UFO vanuit Alpha Centauri, dit moet uiteraard geheim blijven...

Tempo toleras
sed vero aperas
roger verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2008, 17:58   #513
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest Bekijk bericht
De aarde wordt reeds vele jaren geregeerd door wezens aangekomen per UFO vanuit Alpha Centauri, dit moet uiteraard geheim blijven...
Jammer want ik ben zo nieuwsgierig naar hun kookkunst.
Oud 26 februari 2008, 18:14   #514
Micele
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Revolutie Bekijk bericht
Het enige "merkwaardige" wat ik ooit heb gezien dat was een soort groene blauwe flits.
Dat was een paar jaar geleden in de winter rond 03.00 s'nachts.
Eerst een fel blauw licht dat heel de woonkamer verlichte. Het kwam door de spleten van de rolluiken en door de achterraam. En een second later was de kleur overgegaan naar blauw.
Ik heb me toen een ongeluk geschrokken en mijn broer ook die ook nog wakker was.
De enige verklaring wat het kan zijn geweest is volgens mij nog steeds een bliksembol ofzo.
Bliksembollen zijn wit, en blijven wit.
Hebt ge dan een onweer gehad, donder gehoord, of bliksemknal gehoord ?
Neen ?
Dan was het wat anders...

Laatst gewijzigd door Micele : 26 februari 2008 om 18:16.
Oud 26 februari 2008, 18:20   #515
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
Jammer want ik ben zo nieuwsgierig naar hun kookkunst.
als ze hetzelfde eten als onze astronauten zal ,het gene vette zijn zulle.

kwestie van niet te veel afval te produceren!
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2008, 18:37   #516
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

In 1984 heb ik ook iets onverklaarbaar gezien, samen met 3 vriendjes.

Waar het op leek?
Moeilijk te zeggen aangezien het al zolang geleden is, maar in mijn herinnering lijkt het sterk hierop :

Het kan natuurlijk een laser-projectie geweest zijn, maar dat lijkt me toch sterk aangezien het 7u 's ochtends was en het ding boven zee zweefde...

Laatst gewijzigd door parcifal : 26 februari 2008 om 18:38.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2008, 21:37   #517
brontosaurus
Burgemeester

brontosaurus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Dus als ik morgen op mijn sterfbed onder ede verklaar dat prins Filip het buitenechtelijke kind is van president Kennedy en Marilyn Monroe dan ga je het ook geloven of zo?
Neen,maar ik geloof wel dat jullie prins flipke een criminele massamoordende bilderberger is die jullie leven naar de klote helpt.
brontosaurus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2008, 21:52   #518
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen,maar ik geloof wel dat jullie prins flipke een criminele massamoordende bilderberger is die jullie leven naar de klote helpt.
Nee hoor, 'onze' prins Filip is een groot kind die amper zijn eigen kinderen een pamper kan aandoen zonder de hulp van 3 of 4 assistente(s/n).

Je zou eerder kunnen zeggen dat Frans Bauer een criminele massamoordende, pedofiele en schapenverkrachtende satanist is.

zijn stemgeluid bewijst het.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2008, 23:12   #519
Geert C
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Inderdaad, na al de (des)informatie in dit topic heb ik nog steeds geen enkel duidelijk bewijs voor je beweringen gezien...

Er waren geen aliens in Roswell, dat lijkt me wel duidelijk. Zelfs verschillende "prominente UFO-onderzoekers" zijn al tot die vaststelling gekomen na rapporten van de Amerikaanse luchtmacht over Roswell. Naar verluidt kwam het puin dat daar gevonden werd van Project Mogul. En wat die andere locatie betreft, Area 51... Het feit dat Area 51 door de Amerikaanse luchtmacht gebruikt werd als locatie voor het testen van experimentele toestellen zegt genoeg over de "waarnemingen" van "UFOs" in die regio.

Citaat:

Tellen betogingen mee?
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Tezamen zullen wij overwinnen.
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2008, 00:50   #520
Micele
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wilt ge echt een zwevende driehoek zien, die er als een grote UFO uitziet ?

Lanceer Google Earth, geef stadje Cervantes in (Australische Westkust) ;
Zet uw lineaalpointer op de zuidelijkste tip van de bebouwde kom;
Zoom wat uit, trek nu exact 30 km recht naar het Oosten een lijn,
of ga 30 km naar het Oosten, daar vindt ge een Triangle van ca. 100x100x100 meter.

Of coördinaten: 30°30'36.00"S - 115°22'55.00"E (afgerond)

Gene zever

Laatst gewijzigd door Micele : 27 februari 2008 om 00:51.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be