![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel als de politici toen hadden geluisterd naar hun militaire raadgevers, dan hadden ze het niet ontmantelt, en hadden ze sneller gereageerd op wat de Nazi's aan het opbouwen waren. Maar het waren volgens de toenmalige politici gewoon verhaaltjes en onverdraagzaamheid van de militaire raadgevers. Kijk dat verhaal klinkt bekend in de oren. Onzin, niet waar, waanbeelden, overdraagzaamheid, haat tegenover,... klinkt zeer bekend. Wel als men van in het begin daadkrachtig had opgetreden, dan had er nooit een Blitzkrieg geweest, want dan hadden de europese landen over voldoende slagkracht beschikt om die te voorkomen. Net als nu, er ook geen enkel europees land nog over slagkracht beschikt om een oprukkend leger te stoppen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Minister
|
![]() weet je niet meer wat je moet zeggen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door DannyS : 27 februari 2008 om 00:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ik zo schizofreen vind aan mensen als u
is dat u, en de groep gelijkgezinden waar u deel van uitmaakt, steeds bij de eersten bent om verwijzingen te maken naar 'den vreemden' wanneer het betreft: 1. uw woonplaats 2. uw nick 3. uw onderschrift De vlaamsche klei is u blijkbaar niet zo dierbaar als u zelf vooropstelt. Zo bezien wordt uw taalfundamentalisme redelijk bodem-loos.
![]() |
#65 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De Boomse steenweg, daar hebben we meer manschappen voor nodig. Iets voor Max von Dietschland? Citaat:
Daar zal niet veel van te zien zijn. Van Marcke doet in sanitair ![]()
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 27 februari 2008 om 01:06. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben zelf namelijke de kleinzoon van een verzetstrijder. En die heeft altijd actief lid geweest van de VU zolang ik hem heb gekend. De VU de partij van de zwarte is dus dikke onzin. Het opschrift, hier ons bloed, wanneer ons recht, komt trouwens van uit de eerste wereldoorlog en kan nog steeds gebruikt worden. En de Vlaamse strijd is een paar jaar ouder dan het Nazisme, Citaat:
Meer dan 120 jaar na de geboorte van deze Vlaamse dichter strijder voor de Vlaamse rechten, zijn we nog bijna geen stap verder geraakt en is het nog steeds de Vlaamse elite zelf die het Vlaamse Volk zijn rechten niet gund. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik zou beter eens mijn pijlen richten op diegenen die echt menen ze zijn superieur omwille van hun taal.
Laatst gewijzigd door Miguelito : 28 februari 2008 om 16:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pro Obama met een groot bakkes, maar ondertussen wel schrik van de franstalige medemens, die een paar kilometer verderop woont ...
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() Ik ben nog altijd aan het kijken naar men grond.Dien is verre van uiteenvallen zenne,heb er juist nog een goe pak mest ingestoken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sommige "franstalige medemensen" zullen wel met de schrik zitten dat het bovenstaande langzaam maar zeker tot de "Belgique �* papa" begint te horen... Hoera: we hebben een regering! Voor een paar maand dan toch... De bres in de dijk is geslagen, de rest volgt. Laatst gewijzigd door andev : 28 februari 2008 om 19:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() Noem jij d�*t een "regering".Mwoehahahahahahaahahah
In Wallonië zeggen ze voor zoiets...Les innoceins,les mains pleins Laatst gewijzigd door Gargamel : 28 februari 2008 om 20:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik niet, en daar ben ik fier op.
Mocht dat niet het geval zijn, zou ik daar alleszins niet mee te koop lopen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou ik geen voorstander mogen zijn van Ralph Nader? Op welke manier gaat u mij verplichten een belgicistische navelstaarder te worden?
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |