![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Minister-President
|
![]() Omdat ik realistisch ben. En omdat ik het recht heb om te blazen over mijn geld waar en wanneer ik het wil. En als je uitdaging is om 30% percent te halen, dan zeg ik nee. Omdat je dit nooit zal halen dit jaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat er niet om dat ik die 30% uit beleggingen ga halen. Ik leg die gewoon bij uit eigen zak. Dus voor jou die beweerde toch rijker te zijn dan ik kan dat dan toch ook geen onoverwinnelijke moeilijkheid zijn veronderstel ik. En natuurlijk heb je het recht te blazen over jouw geld, maar doe dat dan in een topic die daar geschikt voor is. Maar waar je NIET HET RECHT OP HEBT is om mensen te kleineren omdat ze het wat minder breed hebben!!!!!! Wist je trouwens dat iemand die heel rijk is daar niet mee te koop loopt? En al zeker niet op een forum. Laatst gewijzigd door daiwa : 24 februari 2008 om 02:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#224 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Klagers hebben geen nood, stoefers hebben geen brood.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | ||||||||||||||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik lees deze topic sinds enkele dagen en denk dat sommige een mening willen horen van een Antwerpse jood.
Ik zal mijn persoonlijke mening geven en niet van de joodse gemeenschap. Ik probeer hier niemand te overtuigen want dat zal mij niet lukken. Ik had(en denk alle joden ook)geen probleem met zijn clip op Youtube. Iedereen kon ermee lachen.Maar in de interview was hij geen komiek maar duidelijk een antisemiet.Ik ben iemand die alles zal doen om niemand racist of antisemiet te noemen.Maar Alex Agnew ging duidelijk over de schreef. Indien Joods Actueel had gezwegen had geen enkele jood over geweten,want niemand koopt de P-magazine. Op Joodse fora's kwamen verschillende reacties en ik zal jullie een paar tonen.(zijn niet van mij) nasgul Citaat:
De Arabische inwoners moesten überhaupt niet oprotten, maar hen werd vriendelijk een eigen staat voorgesteld, die zij éénmondig weigerden. Ja, honderdduizenden vluchtten weg, maar wel in opdracht van hun leiders, die zich voorbereidden op een massale invasie tegen de jonge staat vanuit alle buurlanden. Citaat:
De laatste 'etnische zuivering' die ik me kan herinneren gebeurde in Gaza, toen in 2005 meer dan 8500 joden uit hun huis werden gezet, in een wanhoopsdaad, om zo tot vredesconcessies te komen met de palestijnen. Dat heeft ook "optimale" resultaten gehad, zoals u vandaag ziet. Of neen, daar weet u waarschijnlijk ook niets van. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
mithrandir Citaat:
Een etnische zuivering zegt u? Neem bijvoorbeeld het incident van de vader die met zijn zoontje beschoten worden terwijl ze achter een tonnetje dekking zoeken of die scène van een arabier die bloedend als een varken op een draagberrie wordt gedragen. Als u het nog niet wist, die scènes zijn in een filmstudio in Bagdad opgenomen. Citaat:
Citaat:
Wie bevoorraadde ze met wapens? Het engelse leger misschien? De enkelen die toevallig wel een wapen hadden gebruikten ze ook. Neem bijvoorbeeld de 3 joodse jongeren die een transporttrein volgepakt met Nazi’s en Joden hebben laten stoppen en de Joden hebben laten ontsnappen met niets anders dan een pistool en een zaklamp. Als dat geen heldendaad is? En zelfs de Joden die geen wapens hadden vluchten naar de partizanenkampen waar ze voor de lastige karweitjes werden gebruikt en vervolgens neergeschoten nadat ze de missie volbracht hadden. Citaat:
Schaamt u zich niet om zoiets te zeggen? Hebben die chassidim al ooit een vlieg kwaad gedaan? En vindt u het een misdaad dat ze u niet willen aanraken? Ik zal u de waarheid zeggen. Ik ben een moderne jood maar ik zou u ook niet willen aanraken nu ik hoor wat u allemaal uitflapt. Ik kan toevallig u shows best wel appreciëren maar nu ziet men wel degelijk dat die alleen maar aanvaardbaar zijn omdat u die van tevoren uitbroedt om ze niet anti-joods te maken tegenover u publiek. Citaat:
En sinds wanneer wonen er in berchem chassidim? En ik zou u bronnen maar nakijken want een jood moet toevallig zijn handen niet wassen als hij een niet-jood aanraakt. Citaat:
Terug naar boven Laatst gewijzigd door Fiere Jood : 27 februari 2008 om 11:55. |
||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Er zijn veel meer reacties maar ik ben niet van plan om nog 10 pagina's te vullen.
Ik ben niet over alles eens met mijn geloofsgenoten maar ik wou jullie een andere kant laten zien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En wanneer gaat u dat doen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
|
![]() Citaat:
Een beetje daar het boeltje schudden... ![]() Kortom, fiere jood ? u bent welkom op dit forum, may god bless the flamish lion ! ![]()
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 27 februari 2008 om 15:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() HAMC@ tot nu hoorde je slechts de mening van de niet-joden.
Ik heb hier enkele reacties van joden gepost en wil graag mijn mening geven. Ik ben hier ook om vragen te antwoorden. Eerst iets rechtzetten. Joods Actueel is geen vertegewoordiger van de Joodse gemeenschap maar een privé-blad.Hun mening is niet de mening van alle joden. (Hoodredacteur zegt dat duidelijk in zijn blad) Ik geef toe dat veel misvattingen zijn over Antwerpse joden omdat er bijna geen communicatie is tussen joodse en niet-joodse sinjoren. (ik ga hier een artikel plaatsen van een KDG studente die een weekje bij Antwerpse joden woonde) Over Agnew wil één zaak kwijt. Hitler vermoordde vrome en niet-vrome joden,zelfs joden die zich tot Cristendom bekeerden.(Judenrein)In Duitsland kon je zelfs niet meer zien wie jood was of niet.Dus denk er eens over na voor iets zegt als: "Maar ik woon tussen de chassidische joden in Berchem. En ik denk soms: ‘Als die zich altijd zo hebben gedragen als vandaag tegen ons, dan verbaast het me niet dat ze in de loop van de geschiedenis een paar keer gezegd hebben: ’Kom, we zullen hén eerst kapot maken en daarna beginnen we met de rest’. Citaat:
Nog iets. Ik zie dat vooral extreem-linkse("verdraagzaamheid") kritiek hebben op joden.Misschien heeft FDW toch gelijk. Laatst gewijzigd door Fiere Jood : 27 februari 2008 om 15:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
|
![]() Citaat:
Ik denk dat u het nu wel verkorven hebt bij de linksen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
|
![]() Ben ik nu de enige die beseft dat AyneRand gewoon kickt op aandacht ? Wees niet zo dom om daar met te debatteren, dat is verspilling van energie.
Gewoon negeren die idioot, daar hebben types als hem een gloeiende hekel aan, ook al zullen ze het nooit toegeven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, je bent niet de enige.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
|
![]() Oh en dat van Alex Agnew was simpelweg niet grappig en incorrect. Hij zou in geen geval hetzelfde gezegd hebben indien mensen van zijn naaste familie een Holocaust slachtoffer was.
Wat eigenlijk bewijst wat voor een "lompen boer" het is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Den alex kennende, worden de joden nu in al zijn volgende optredens tien keer zo hard afgezeken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
|
![]() Die "verdraagzaamheid" is hun eis, niet een bod; erg genoeg voor hen dat hun profeten (zoals Marx en Zamenhof) Joods waren.
![]() |
#238 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#239 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |