![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() behalve wat posten op een forum heb ik jullie eerlijk gezegd nog niet echt iets zien 'behartigen'. ik heb ook nog niet gezien dat jullie je zogenaamde 'doelgroep' hebben proberen bereiken op de plaatsen waar die zogezegd zou komen. anders had ik folderkes van jullie in mijn wachtzaal liggen.
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
verder klopt het idd dat je zelf de posting niet meer kan wijzigen je geeft zelf ook toe dat ze een oproep was tot moord maar je kan nog steeds zelf aan de moderatie vragen je posting te wijzigen ik vraag je nogmaal vriendelijk dit te willen doen - niet voor het vierde wereld syndicaat en ook niet voor mij maar wel voor alle werklozen zodat we deze zever kunnen afsluiten en verder inhoudelijk over politiek kunnen discussieren
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() bovendien is het zo dat ik zelf ooit nog moderator was op dit forum
daarom weet ik maar al te goed wie er nog moderator is hier en ook dat ze online zijn op dit moment ondanks hun moedwil om gewoon het forumreglement en de wet ook tav werklozen toe te passen net zoals tov elke andere doelgroep is mijn loyaliteit tav politics (waarvan discussieren over politiek het doel is ) er nog steeds - want in het andere geval zou ik hier immers bekend maken over wie ik het heb
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 28 februari 2008 om 01:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() Als je ziet wat kobaf in deze thread allemaal neerpoot zou je hem voor minder willen uitroeien, en ineens álle werklozen.
![]()
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://forum.vierdewereldsyndicaat.o...;topicseen#new
maar zelf niet te beroerd om groentje-18 een fascist te noemen.
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
groentje deed dat trouwens en het nodige zal dan ook worden gedaan - nu www.politic.be nog ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 28 februari 2008 om 01:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Ik zie dat je het nog gepost hebt op je website ook:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() sommige van je standpunten over werklozen zijn mijns inziens fascistisch groentje - daar wees ik je al eerder op en dat is mijn recht - net zoals jij het recht hebt deze standpunten te hebben
wat jij of een ander van me denkt kan me verder echt niet boeien
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 28 februari 2008 om 01:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind de verontschuldigingen van Groentje18 misplaatst.
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 28 februari 2008 om 01:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() je toont er in ieder geval perfect mee aan dat je het verschil niet ziet tussen iemand die vrijwillig werklozen wil uitroeien en iemand die een fout schrijft op een forum.
![]() |
#33 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als dat hetgeen is waarover je hier zo zit te doen is dat geen enkel probleem hoor. Zoals ik duidelijk neerschreef: waarom zou ik willen dat er iets blijft staan van mijn hand dat ik zelf niet eens wou schrijven?? Of - misschien in termen geformuleerd waar jij vertrouwder mee bent- welk voordeel zou ik daar uit kunnen halen? Ik denk trouwens wel dat de moderatie de post sowieso zal veranderen, gezien jij ze gerapporteerd hebt. Maar goed, bij deze vraag ik het hun dus.
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik hoop dat er 24u voorbij gaan zonder dat die post veranderd wordt.
kan kobaf zich belachelijk gaan maken bij de gerechtelijke instanties, én zijn we in één klap van dat forumpersonage verlost ![]()
![]() |
#35 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 28 februari 2008 om 01:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 28 februari 2008 om 01:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
verder wacht ik vol spanning op de foldertjes die ik kan verspreiden onder mijn cliënteel.
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#39 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wacht vol spanning op je aanklacht van politics. Is het je bedoeling om dit project kapot te maken, misschien?
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() in ieder geval als er onder mijn nick binnekort banneling staat dan zal dit niet zijn omdat ik iets verkeerd deed - niet omdat ik het forumreglement overtrad en ook niet omdat ik de wet overtrad
maar louter omdat ik als werkloze teveel mensen irriteerde omdat ze me inhoudelijk niet aankonden en me dan maar de mond meenden te moeten snoeren via een ban
![]() |
![]() |