![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand fascist noemen, is waarschijnlijk niet ad hominem...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Hopelijk wordt er nu geen klacht nummer drie ingediend, want op de VWS site te zien is er al één ingediend. Maar toch fijn heel dit gedoe: Het kan KOBAF misschien niet schelen wat de mensen van hem denken en hij hoeft zijn strafblad/naam misschien niet rein te houden met het oog op een latere loopbaan, maar ik wel. En door een forumpje de carriëre die je nog niet begonnen bent al op voorhand gehypothikeerd zien worden (want dat is wat er gebeurt indien er zich gerechtelijke instanties mee gaan moeien). Dat is een alternatieve manier van armoedebestrijding, of behoort het gewoon tot een wat agressieve ledenwervingscampagne van het VWS? ![]() ![]() Echt, ik denk in het vervolg wel twee keer na voordat ik hier nog ooit wat schrijf. ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een gezaag. KOBAF en dat 4e wereld gedoe zouden beter de armoede bestrijden waar hij zo graag tegen fulmineert, dan hier wat te liggen zagen over één of andere uitspraak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
|
![]() Mja ... het enige wat ik er nog aan wil toevoegen is dat ik hoop dat je begrijpt KOBAF dat iedereen exact op dezelfde manier tegenover mij had gereageerd als ik in jouw schoenen had gestaan (en dus hetzelfde gereageerd had als jij nu deed op een uitspraak van mij) en tegenover jou als jij in mijn schoenen had gestaan. Het heeft dus absoluut niets te maken met het viseren van een bepaald persoon, laat staan met het viseren van een gehele groep.
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
|
![]() Misschien was het ook gewoon een slecht idee om de PB van KOBAF hier te posten, maar ik dacht dat dat de beste manier was om meteen aan iedereen duidelijk te maken dat ik dus absoluut niet wou oproepen tot een uitroeiing van de werklozen. (Ondanks de ellende die die zin me per ongeluk schrijven me bezorgd heeft me bezorgd heeft, kan ik moeilijk die zin typen zonder een lach op m'n gezicht. De gedachte alleen al dat iemand ècht zulke ideeën in deze vorm zou koesteren is echt een billenkletser van het kaliber dat je je afvraagt of psychische hulp de ideebezitter nog kan helpen.)
Ondertussen staat het bericht nog altijd onaangepast in het topic zie ik. Aan de moderatie: het gaat dus om de laatste zin in bericht 29 van het topic "Noodkreet Duveltje" in het subforum "Maatschappelijke discussies". Gelieve dit aan te passen in "uitroeiing van de vrijwillige werkloosheid". ![]() Voor alle zekerheid zal ik er ook nog iets over zeggen in het desbetreffende topic, kwestie dat iedereen zijn messen terug kan opbergen. ![]() Als dan niemand het bericht nog quote (jij hebt dat hier eenmaal gedaan als ik me niet vergis, KOBAF) verdwijnt het dan ook zodat het binnen enige tijd ook niet meer achterhaalbaar is via google. Zo hoeft niemand meer te vrezen dat iemand die toevallig bepaalde zoektermen intypt erop uit zal komen, het bericht letterlijk zal interpreteren en dientengevolge tot de actie zal overgaan en zijn vrienden zal aanzetten hieraan mee te helpen. ![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 28 februari 2008 om 13:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar we je al eens betrapt hebben met een drankblikje op het strand, was de kans groot dat we jou hier nu ook als een potentiële massamoordenares zouden beschouwen. En, zoals Anna List schrijft, maak je maar geen zorgen om een rechtzaak, laat staan veroordeling, voor een ongelukkig geformuleerde zin op een forum.
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wacht trouwens nog altijd op de rechtzaak die Erikferemans tegen me ging aanspannen, nu 2-3 jaar geleden ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Minister
|
![]() Zo is hem..........................!!!!!!!!!!!
![]() |
#111 |
Parlementslid
|
![]() Dienen tist voelt zich in al zijn luiheid verheven en kijkt neer op de gewone arbeider. Gun hem zijn leven als totale nietsnut. Een parasiet die reeds meermaals op dit forum toegaf niet te willen werken.
Ken ook mensen die arm zijn maar nog nooit eentje meegemaakt die zo vervuld is van zelfbeklag.
![]() |
![]() |
#112 | |
|
![]() Citaat:
verder is het zo dat er een tendens is die door de overheid zelf gelanceerd werd waarbij alle werklozen worden gezien als werkonwillig en dat is ook de reden waarom oproepen tot geweld tegen werklozen blijkbaar niet worden verwijdert en worden gebanaliseerd terwijl oproepen tot geweld tegen alle andere doelgroepen wel worden verwijdert en niet worden gebanaliseerd - wel integendeel eens te meer is hiermee bewezen dat de werkloze meer dan wie ook een tweederangsburger is
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 28 februari 2008 om 15:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
|
![]() dubbel
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 28 februari 2008 om 15:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
|
![]() dubbel
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 28 februari 2008 om 15:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
|
![]() dubbel
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 28 februari 2008 om 15:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
|
![]() dubbel
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
|
![]() dubbel
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
|
![]() dubbel
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 28 februari 2008 om 15:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
|
![]() dubbel
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 28 februari 2008 om 15:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
|
![]() dubbel
![]() |
![]() |