![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als je het over verkrachters wil hebben, dan moet je eens in schaarbeek gaan wandelen, dan zal je snel weten waar de verkrachters zitten en hoe ze er uitzien. En pedofielen, wel wees gerust, daarvan zitten er meer in afrika en azie dan in Europa. En de Belgen racisten, je zou het voor minder worden zeker. Als je ziet dat zelfs de voorzitter van de moslimexecutieve een gangster blijk te zijn. En als je vaststelt dat zelfs de moslim-geloofsvoorgangers oproepen tot haat en geweld tegen de niet gelovigen of anders denkende moslims. Maar je kan dan het racisme van de Belgen niet meer als racisme bestempelen, maar slechts als een beschermingsvorm van de overlevingsdrang. Het is dus helemaal geen haat tegen moslims, maar een haat tegenover het geweldadige gedrag en tegen de vernielzucht van onze samenleving en tegen de vele misbruiken die worden gemaakt en tegen het opdringen van hun vreemde cultuur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
1) dat volk hier weg te houden 2) een hoge muur errond te bouwen In mijn land is zo'n eerwraakmoord een lafhartige daad die moet gestraft worden, maar dat is iets wat ******* (vul hier zelf maar iets in) nooit zullen snappen
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Burger
|
![]() Rustig mensen ik ben totaal TEGEN eerwraak en moord en al die blablabla
Maar het is gewoon iets CULTUURgebonden en ja gelukkig komt het hier niet voor.. MAAR het blijft een zaak dat Vlamingen NOOIT zullen snappen
![]() |
#28 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Inderdaad. Moet het ook te snappen zijn? Het hoort niet in onze cultuur thuis en ik hoop dat het ook zo zal blijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat betreft die eremoorden blijf ik gewoon bij mijn standpunt: ik vind het een aanwas van een achterlijke cultuur die ik zo ver mogelijk van me vandaan wil. Soit. Volgens mij zit je met vooroordelen tgv autochtonen. En vooroordelen voeden haat en racisme.
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() Volledig mee akkoord. Fransen, Engelsen en Zuid-Zwitsers ook niet, overigens. Overigens, uit interesse: heeft dit met de islam te maken of eerder geografisch gebonden?
It all makes perfect sense, expressed in dollars and cents, pounds, shillings and pence. Laatst gewijzigd door backfire : 29 februari 2008 om 15:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Om nog maar te zwijgen over al die familiedrama's! Al die vrouwen, kinderen en mannen die vermoord worden enkel en alleen omdat de dader de breuk niet kon verkroppen. Oh wacht dat zijn mensen van bij ons, laten we er inderdaad beter over zwijgen dan ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Tssssss, gaat ge beweren dat we minderwaardig zijn hier in nederlandstalig belgie? Wij snappen dat maar al te goed, wij doen daar minder stoer over en spreken dan over een drama in plaats van de eer redden. In principe komt het op het zelfde neer, maar door het woord familiedrama verzaken we tenminste aan onze verantwoordelijkheid.
Laatst gewijzigd door Yoda : 29 februari 2008 om 16:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hier en daar een wet veranderen en wat brute kracht en hop een schop onder de kont terug naar eigen land.Allochtonen spreken graag over rechten maar nooit over de plichten ,ze willen blijven wie ze zijn maar aan de andere kant profiteren ze zeer graag mee van het geen onze voorouders hier hebben opgebouwd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() "...en dan moogde nog ni racist zijn..."
|
![]() |
![]() |
![]() |