Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 februari 2008, 07:19   #21
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moby Bekijk bericht
17 Eremoorden gepleegd door moslims = moslims plegen eremoorden?
17 autochtone pedofielen verkrachten kinderen = autochtonen zijn pedofielen?
xx% van de Belgen stemt op extreem rechts = Belgen zijn racisten?
...
Waar heb ik geschreven dat moslims eremoorden plegen?
En als je het over verkrachters wil hebben, dan moet je eens in schaarbeek gaan wandelen, dan zal je snel weten waar de verkrachters zitten en hoe ze er uitzien.

En pedofielen, wel wees gerust, daarvan zitten er meer in afrika en azie dan in Europa.

En de Belgen racisten, je zou het voor minder worden zeker.
Als je ziet dat zelfs de voorzitter van de moslimexecutieve een gangster blijk te zijn.
En als je vaststelt dat zelfs de moslim-geloofsvoorgangers oproepen tot haat en geweld tegen de niet gelovigen of anders denkende moslims.
Maar je kan dan het racisme van de Belgen niet meer als racisme bestempelen, maar slechts als een beschermingsvorm van de overlevingsdrang.
Het is dus helemaal geen haat tegen moslims, maar een haat tegenover het geweldadige gedrag en tegen de vernielzucht van onze samenleving en tegen de vele misbruiken die worden gemaakt en tegen het opdringen van hun vreemde cultuur.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 februari 2008, 07:47   #22
fransV
Gouverneur

Standaard cultuur

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
Eremoorden en beschaving? Dat is niet te rijmen
Eremoord en cultuur dan
fransV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 februari 2008, 07:49   #23
fransV
Gouverneur

Standaard toch wel

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koerd Bekijk bericht
Met alle respect, eerwraak is iets wat de vlamingen nooit zullen snappen
het is een recht dus toegestaan
fransV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 februari 2008, 08:49   #24
backfire
Minister-President

backfire's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Met alle respect, maar dat kan mij geen koeienreet schelen. Wij hoeven dat niet te 'snappen' en ook niet te accepteren. Dat dit in de traditie van een ander achtergesteld volk ingebed is, lijkt me genoeg reden om
1) dat volk hier weg te houden
2) een hoge muur errond te bouwen

In mijn land is zo'n eerwraakmoord een lafhartige daad die moet gestraft worden, maar dat is iets wat ******* (vul hier zelf maar iets in) nooit zullen snappen
Oud 29 februari 2008, 09:28   #25
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
dat is cultuur dat is geen racisme
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 februari 2008, 09:29   #26
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
dat is cultuur dat is geen racisme
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 februari 2008, 14:38   #27
Koerd
Burger

Koerd's schermafbeelding

Standaard

Rustig mensen ik ben totaal TEGEN eerwraak en moord en al die blablabla

Maar het is gewoon iets CULTUURgebonden en ja gelukkig komt het hier niet voor.. MAAR het blijft een zaak dat Vlamingen NOOIT zullen snappen

K. Marx
Koerd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 februari 2008, 14:40   #28
Koerd
Burger

Koerd's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door backfire Bekijk bericht
Met alle respect, maar dat kan mij geen koeienreet schelen. Wij hoeven dat niet te 'snappen' en ook niet te accepteren. Dat dit in de traditie van een ander achtergesteld volk ingebed is, lijkt me genoeg reden om
1) dat volk hier weg te houden
2) een hoge muur errond te bouwen

In mijn land is zo'n eerwraakmoord een lafhartige daad die moet gestraft worden, maar dat is iets wat ******* (vul hier zelf maar iets in) nooit zullen snappen
Waarom zulke haat jegens allochtonen? Oke je haat ze moet je dat zo uiten? Nu allochtonen zijn hier nu éénmaal in Vlaanderen en zullen hier ook ALTIJD zijn maar dan ook altijd. Je gaat ze hier nooit wegkrijgen dus ipv keer op keer hetzelfde te herhalen kan je misschien bedenken wat doen om de multiculturele samenleving te doen slagen? Is dat niet nuttiger dan telkens het onmogelijke 'Allochtonen weg uit mijn land' zinnetje te herhalen??

K. Marx
Koerd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 februari 2008, 14:40   #29
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Inderdaad. Moet het ook te snappen zijn? Het hoort niet in onze cultuur thuis en ik hoop dat het ook zo zal blijven.
Oud 29 februari 2008, 15:39   #30
backfire
Minister-President

Standaard

Citaat:
Waarom zulke haat jegens allochtonen? Oke je haat ze moet je dat zo uiten? Nu allochtonen zijn hier nu éénmaal in Vlaanderen en zullen hier ook ALTIJD zijn maar dan ook altijd. Je gaat ze hier nooit wegkrijgen dus ipv keer op keer hetzelfde te herhalen kan je misschien bedenken wat doen om de multiculturele samenleving te doen slagen? Is dat niet nuttiger dan telkens het onmogelijke 'Allochtonen weg uit mijn land' zinnetje te herhalen??
haat? Je gaat nogal snel door de bocht, hoor. Heb ik ergens ooit geschreven dat allochtonen uit mijn land moeten? Ik nodig je uit bij me thuis, beste, je zal zien hoe multicultureel ik wel leef. Natuurlijk zijn hier allochtonen en natuurlijk zullen die hier blijven. Ik wil ze ook niet weg. Ik ben er met eentje getrouwd.

Wat betreft die eremoorden blijf ik gewoon bij mijn standpunt: ik vind het een aanwas van een achterlijke cultuur die ik zo ver mogelijk van me vandaan wil.

Soit. Volgens mij zit je met vooroordelen tgv autochtonen. En vooroordelen voeden haat en racisme.
Oud 29 februari 2008, 15:42   #31
backfire
Minister-President

Standaard

Citaat:
Rustig mensen ik ben totaal TEGEN eerwraak en moord en al die blablabla

Maar het is gewoon iets CULTUURgebonden en ja gelukkig komt het hier niet voor.. MAAR het blijft een zaak dat Vlamingen NOOIT zullen snappen
Volledig mee akkoord. Fransen, Engelsen en Zuid-Zwitsers ook niet, overigens. Overigens, uit interesse: heeft dit met de islam te maken of eerder geografisch gebonden?

Laatst gewijzigd door backfire : 29 februari 2008 om 15:42.
backfire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 februari 2008, 16:02   #32
Yoda
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72 Bekijk bericht
Een echte verrijking de multicul,eremoorden zijn een schande!Tegen u goesting trouwen met degene die voor u gekozen is,verkracht worden en gij krijgt de schuld enz...En wilt u niet trouwen met de voor u gekozene =dood,ge zijt onteert=dood enz...

Om nog maar te zwijgen over al die familiedrama's! Al die vrouwen, kinderen en mannen die vermoord worden enkel en alleen omdat de dader de breuk niet kon verkroppen. Oh wacht dat zijn mensen van bij ons, laten we er inderdaad beter over zwijgen dan
Yoda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 februari 2008, 16:06   #33
Yoda
Banneling

Standaard

Citaat:
Tssssss, gaat ge beweren dat we minderwaardig zijn hier in nederlandstalig belgie? Wij snappen dat maar al te goed, wij doen daar minder stoer over en spreken dan over een drama in plaats van de eer redden. In principe komt het op het zelfde neer, maar door het woord familiedrama verzaken we tenminste aan onze verantwoordelijkheid.

Laatst gewijzigd door Yoda : 29 februari 2008 om 16:06.
Oud 29 februari 2008, 17:18   #34
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yoda Bekijk bericht
Om nog maar te zwijgen over al die familiedrama's! Al die vrouwen, kinderen en mannen die vermoord worden enkel en alleen omdat de dader de breuk niet kon verkroppen. Oh wacht dat zijn mensen van bij ons, laten we er inderdaad beter over zwijgen dan
Ja dat gebeurt enkel en alleen bij Vlamingen das waar.
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 februari 2008, 17:21   #35
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Dus als mijn zus met een moslim naar huis komt dan is het tijd om haar een kopje kleiner te maken,mja zit iets in.
Oud 29 februari 2008, 17:25   #36
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Nu allochtonen zijn hier nu éénmaal in Vlaanderen en zullen hier ook ALTIJD zijn maar dan ook altijd. Je gaat ze hier nooit wegkrijgen
Uiteraard dat men de allochtonen hier buiten kan krijgen en als men de mensen nog meer tergt met de multicul zullen ze hier niet al te lang meer zijn.
Hier en daar een wet veranderen en wat brute kracht en hop een schop onder de kont terug naar eigen land.Allochtonen spreken graag over rechten maar nooit over de plichten ,ze willen blijven wie ze zijn maar aan de andere kant profiteren ze zeer graag mee van het geen onze voorouders hier hebben opgebouwd.
Oud 29 februari 2008, 17:26   #37
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

"...en dan moogde nog ni racist zijn..."
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2008, 13:45   #38
Yoda
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja dat gebeurt enkel en alleen bij Vlamingen das waar.
Zoals ge ziet dus in alle gezinnen, alleen bij moslims dus minder vaak als bij ons volgens die cijfers.
Oud 1 maart 2008, 13:50   #39
Yoda
Banneling

Standaard

Citaat:
Uiteraard dat men de allochtonen hier buiten kan krijgen en als men de mensen nog meer tergt met de multicul zullen ze hier niet al te lang meer zijn.
Hier en daar een wet veranderen en wat brute kracht en hop een schop onder de kont terug naar eigen land.Allochtonen spreken graag over rechten maar nooit over de plichten ,ze willen blijven wie ze zijn maar aan de andere kant profiteren ze zeer graag mee van het geen onze voorouders hier hebben opgebouwd.
Eerst ons ééns ontdoen van die vlaams nationalisten en al dat extreem rechts gedoe dat hier hun vies gedachtengoed komt verspreiden, dan zullen we nog eens kijken of er nog andere moeten vertrekken. Maar eerst moet uw soort hier buiten gesmeten worden zodat we eindelijk terug veilig op de straten kunnen zonder dat we HVT's, BDB's, FDW's en BDW's moeten tegen komen.
Oud 1 maart 2008, 13:51   #40
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Zeg eens, Koerd, hoe zit dat met de Iraakse en Turkse allochtonen in Koerdistan ? Mogen die ook blijven ? Zijn die welkom bij jullie ? Worden die niet gehaat en vice versa ?
Voor lesjes te geven staat u er slecht voor , vind ik.
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be