![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#841 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#842 |
Banneling
|
![]() blij te lezen dat u een fan bent, geachte Waal.
Lust u trouwens urinekoekjes? Laatst gewijzigd door born2bewild : 29 februari 2008 om 20:37. |
![]() |
![]() |
#843 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#844 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Colin Powell, dat was toch een echte militair, niet? Zijn besef van het reilen en zeilen in de wereld heeft hem er nochtans niet van weerhouden ten overstaan van de hele wereld af te gaan als een gieter, me dunkt. Of telt die (toevallig) niet mee?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#845 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik ben wel benieuwd, eerlijk waar.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#846 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
in mijn ogen niet nee. Een kleuterleidster zal daar in mijn ogen ook eens hartelijk mee lachen als ze daarmee geconfronteerd wordt Tenzij ze een PS/SP duikboot is, zoals alle zogenaamde "gewone huisvrouwen" waar we mee om de oren geslagen worden. Je hoort mij trouwens niets verkeerds zeggen over kleuterjufs. VEEEEEL meer respect voor hen dan voor teven zoals VDB of onkelinks Citaat:
het voorstel was om POSITIEF te zijn he djimi...een success vs. success trouwens voor mij is de inval in Irak gewettigd. Saddam afzetten is op zich al OK de olie is een extra plus vergelijk daarmee eens de kostmisselijkmakende hypochrisie van de verhostadt "regering" en mijn rekening is vlug gemaakt Laatst gewijzigd door born2bewild : 29 februari 2008 om 20:57. |
||
![]() |
![]() |
#847 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op die manier? Of op een andere? Citaat:
Overigens vond ik de inval in Irak NIET gewettigd, maar nog vèrder off-topic hoeft voor mij echt niet.
||
![]() |
![]() |
#848 |
Banneling
|
![]() ik weet het, u bent een persoon waarmee te praten valt
maar om een tegenvoorbeeld te geven moet er eerst een voorbeeld komen Ik denk ineens dat het nogal snel een ja-nee spel gaat worden. Ik trek mijn k*k dan ook niet in maar het was eerder overdrachtelijk bedoeld. Ik begrijp niet waarom militairen per se minder zouden zijn. Indien dat zo is, dan is dat de fout van de verantwoordelijken (politici). Ik weet niet veel van het leger maar ik ga ervan uit dat het mannen van eer zijn; en dat kan ik niet zeggen va politici. Waarom is het bv eervol op te komen als cafebaas of geiteboer en niet als generaal??? beats me. Bent u van oordeel dat we het leger moeten gebruiken als afvalbak van de maatschappij, of eerder voor de bovenlaag? het eerstse lijkt me gevaarlijker. Laatst gewijzigd door born2bewild : 29 februari 2008 om 21:04. |
![]() |
![]() |
#849 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#850 | |
Banneling
|
![]() born2bewild
Citaat:
Mensen die andere mensen op 'zwarte' (negeer)lijstjes plaatsen... Waar hebben we dat nog eens gezien. Laatst gewijzigd door system : 29 februari 2008 om 21:05. |
|
![]() |
![]() |
#851 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In een ware democratie heeft trouwens iedereen het recht zich kandidaat te stellen, een kleuterleidster net zo goed als een korporaal of een kanunnik. Zolang de verkiezingen eerlijk verlopen zal op zo'n kandidatuur wel een gepast antwoord vanwege de kiezer komen, me dunkt.
![]() |
![]() |
#852 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#853 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ga klagen bij straatrue waar heeft u dat trouwens nog gezien? Laatst gewijzigd door born2bewild : 29 februari 2008 om 21:06. |
|
![]() |
![]() |
#854 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Djimi, laat dat nu net de grootste "kwaliteit" zijn van "born2bechild" : topics laten ontsporen en/of doodbloeden door zover mogelijk off topic te gaan.
#855 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#856 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zouden geen 'witten' geweest zijn, indien er eerst geen 'zwarten' waren geweest. Laatst gewijzigd door system : 29 februari 2008 om 21:07. |
|
![]() |
![]() |
#857 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#858 |
Banneling
|
![]() Maakt niets uit. Het blijft zeer dubieus, wie ze ook aanlegt. En u doet er aan mee. Misschien is het een traditie in uw omgeving. Met het bedoel ik dan: 'er aan meedoen'.
Laatst gewijzigd door system : 29 februari 2008 om 21:13. |
![]() |
![]() |
#859 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
100 procent accoord alleen zag ik fulmineren tegen participatie van militairen in de democratie. Voor mij zijn deze beter geschikt om een land te leiden dan kleuterjuffers, maar ze mogen allemaal opkomen. En uiteraard staat het u vrij een kleuterjuf aan de leiding van het land te verkiezen/ |
|
![]() |
![]() |
#860 |
Banneling
|
![]() |
![]() |