![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Wat een figuur slaat 'la Belgique' weer. Het wordt met de dag affrontelijker om de term België op je identiteitskaart te hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() DE ideale positie toch wel zeker: word informant en ze verdenken je niet!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() Belgische staatsveiligheid betaalde informant die zes moorden blijkt gepleegd te hebben en verdacht wordt van internationaal terrorisme. Stond dat departement niet onder leiding van mevrouw Onckelinckx ? Die is nu minister van volksgezondheid. Indien ze dit ministerie met de zelfde competentie gaat leiden, dan denk ik dat het voor de belgen in de toekomst beter is om niet ziek te worden.
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 29 februari 2008 om 19:02. Reden: correctietje |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Gouverneur
|
![]() Hij werkte noch voor de staatsveiligheid tot enkele weken geleden en werd door hen betaald. Voor Onckelinckx was het Verwilghen die minister van justitie was. Ik vind het hoe dan ook beangstigend omdat het tenslotte de staatsveiligheid is die ons moet behoeden tegen daden van terrorisme.
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nja goed. We weten niet welke informatie de man allemaal heeft doorgespeeld. En bon hoe groter de terrorist hoe hoger de potentiële waarde van de man als informant uiteraard. In zekere zin behoort die Belliray tot het middenkader van de Al-Qaeda en in die zin kon de man een belangrijke pion zijn om een beter zicht te krijgen op de terreurnetwerken in de islamtische wereld meer bepaald Noord-Afrika, positie van die netwerken in Europa en de band met Al-Qaeda. En bon iemand die naar verluid verantwoordelijk is voor de dood van 6 mensen als informant nemen is niet proper maar had de man zijn handen niet vuil gemaakt dan was zijn waarde als informant wellicht beperkt en 6 doden die reeds dood zijn hebben misschien veel andere mensen gered door de inlichtingen afkomstig van die man. Dat weten we niet en zullen we wellicht ook nooit weten. Misschien hebben deal gemaakt toen ze de man hebben gestekt. Meewerken in ruil voor vrijheid. Tja al de mensen die hier voor een harde aanpak van islamterrorisme zijn scheten blijkbaar in hun beroep als ze de logica van die harde aanpak onder ogen zien.
Laatst gewijzigd door solidarnosc : 29 februari 2008 om 19:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
Toch goed, dan kan de man rookgerief enzo kopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Staatsveiligheid zal waarschijnlijk moslimterreur wa hebben proberen aanwakkeren om alarm in Brussel en vraag naar meer middelen te rechtvaardigen enzo
Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 29 februari 2008 om 19:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dewael was er verantwoordelijk voor denk ik |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Yep, volgens veiligheidvandestaat.be valt de Staatsveiligheid effectief onder justitie.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom ben ik niet meer verbaasd als ik zoiets lees ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Komaan. Moest men de lijst weten van mensen die op de loonlijst staan of hebben gestaan van de CIA, MOSSAD of MI5 dan zou men ook verschieten vermoed ik. Bekendste voorbeeld is uiteraard Bin-Laden himself of de steun van Israël aan Hamas.
Laatst gewijzigd door solidarnosc : 29 februari 2008 om 20:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Weet U,
Vermoedelijk kampt de heer Vandeurzen op dit eigenste moment met een knoert van een existentiële crisis. Niet in de trant van "doe ik er beter aan af te treden, of juist niet. Ben ik gemaakt voor dit soort zaken?", maar veeleer "Trek ik morgen mijn addergroen debardeurke of mijn lollypoproze sweater aan onder mijn fonkelnieuwe C&A kostuum".
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 29 februari 2008 om 21:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() haha
hoho hihi pipi azijn poezie Laatst gewijzigd door born2bewild : 29 februari 2008 om 22:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |