![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Hoe achterlijk moet ge zijn om op de Moslims in hun eigen land te gaan kappen, terwijl de joden in ons land hetzelfde doen. Dat is nog achterlijker dan de joden en de Moslims samen.
Als jood zou ik deze draad heel bedreigend vinden. Vergeet niet dat semieten ook Moslims zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Het VB ziet daar eerder concurrenten in.
Laatst gewijzigd door filosoof : 2 maart 2008 om 02:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wel.......maar jij wil het misschien niet zien? Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 2 maart 2008 om 22:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de foltering op die meisjes maar ophoudt, waar ook ter wereld of om welke reden of motief dan ook. Waarom hebben ze Goedele Liekens daar niet over aangesproken ? Die pleitte toch ook voor de afschaffing van dit "barbaars onvrouwvriendelijk ritueel". Omdat Goedele niet aan politiek deed ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 4 maart 2008 om 10:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() zelfs de doven hebben het gehoord en de blinden hebben het gelezen en gezien ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() beestachtig noemt men zoiets in de moderne wereld 2008 !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 4 maart 2008 om 11:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zelfs geen maandverband ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bij de Koerden niet... ergens anders ook niet ? google eens ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vrouwenbesnijdenis is het verminken van de vulva. Het gebeurt meestal tijdens de puberteit. Deze afschuwelijke culturele traditie wordt van generatie op generatie doorgegeven, al duizenden jaren lang. · De lichtste vorm is een sneetje in de clitoris, maar dat komt weinig voor. Doorgaans gaat het om het verwijderen van clitoris en binnenste schaamlippen. Ook worden de buitenste schaamlippen vaak weggesneden en aan elkaar genaaid, met een minimale opening voor urine en menstruatiebloed. · De redenen om dit te doen lopen uiteen. Zo kan het voortkomen uit religieuze overtuiging (hoofdzakelijk bij moslims), een overgangsritueel zijn naar volwassenheid, een uiting zijn van bijgeloof (als b.v. een kind bij de geboorte of een man bij het neuken de clitoris raakt zal het kind/de man mogelijk sterven) of tot doel hebben het meisje te laten beantwoorden aan een schoonheidsideaal (b.v. ‘plat’ zijn van onderen). · De omstandigheden waaronder het gedaan wordt verschillen, maar meestal wordt het uitgevoerd door vrouwen, zonder verdoving, ondeskundig en met een vies instrument, zoals glas, een scherpe steen of een scheermesje. · De afschuwelijke lichamelijke en psychische gevolgen van vrouwenverminking zijn met geen pen te beschrijven. Het leidt tot talloze complicaties en soms tot de dood.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() · Geschat wordt dat in de wereld 130 miljoen meisjes en vrouwen het slachtoffer zijn van vrouwen-besnijdenis. Per dag ondergaan ongeveer 6000 meisjes deze marteling.
· Het komt voor in 28 Afrikaanse landen, vaak op grote schaal. Zo zijn in Egypte, Soedan, Erithrea, Ethiopië, Djibouti, Mali, Guini en Sierra Leone bij meer dan 75% van de vrouwen de clitoris en schaamlippen verwijderd/dichtgenaaid. Besnijdenis komt op kleinere schaal voor in het Midden-Oosten, Z-O Azië en Latijns Amerika. · De laatste twintig jaar komt het door immigratie ook in Europa voor, hoewel het in Nederland strafbaar is. Bron http://www.sexwoordenboek.nl/vrouwen...enis_waar.html
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 4 maart 2008 om 11:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Burger
|
![]() Het heeft NIKS met de islam te maken
dat is een FEIT. Het is iets cultuursgebonden. ALs het al iets te maken had met de islam kwam het bij alle moslim over de hele wereld voor..
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Even goed opletten hier: Vrouwenbesnijdenis is totaal wat anders dan mannenbesnijdenis! 80% van de Amerikanen zijn trouwens besneden (blanke Amerikanen!) En in vlaanderen worden per jaar 17.000 besnijdenissen uitgevoerd bij jongens: omwille van medische en/of hygienische redenen.Een jongensbesnijdenis heeft geen enkele invloed op sex (zie uitleg Goedele Liekens en urologen!)
Vrouwenbesnijdenis kan je vergelijken met het wegkappen van de mannelijke eikel! Dat is totaal wat anders dan een stukje huid van 3cm wegsnijden bij een jongen! Vrouwenbesnijdenis verbieden!! OK = Verminkend mannenbesnijdenis is niet van toepassing: medische/hygienische/estetische redenen = persoonlijke voorkeur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Afschaffen die handel!
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik raad Filosoof aan de boeken van Waris Dirie te lezen. Zijn oogjes zullen misschien ooit eens opengaan. Haar boeken zijn te vinden in de meeste bibliotheken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het was via een boek van Waris Dirie dat ik voor het eerst geconfronteerd werd met vrouwenbesnijdenis.
Ik dacht dat het zo'n 20 jaar geleden was, maar ze schreef het boek slechts in 1998 zie ik nu. Haar moeder had twaalf kinderen: twaalf keer opengesneden en terug dichtgenaaid. zonder verdoving natuurlijk. Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Elke dag wordt in naam van allah het leven van gemiddeld 6.000 meisjes verkloot. |
|
![]() |
![]() |