![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Veralgemingen = foute argumentatie, dat zou men u op school moeten geleerd hebben. Mogen we weten welke foute propaganda en onwaarheden onze kinderen voorgeschoteld krijgen (behalve in de les godsdienst dan ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Lokaal Raadslid
|
![]() waar hebben jullie gelezen dat het over een moslima gaat? Is die regel weggevallen in mijn krant? Viel net de klank en het beeld weg toen het op tv vermeld werd? Was net toen mijn radio stuk?
Het moet wel, want ik las, zag of hoorde het nergens. Laatst gewijzigd door luvali : 3 maart 2008 om 23:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de krant stond dat het over een allochtoon of asielzoeker ging en vermoedelijk (hoe komen ze er toch bij) uit een streng religieuze omgeving. Vast een gereformeerde uit Staphorst dus.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't zou ook best uit de Mormoons Commune of Chaissidische Joden of Amish Mennonite Community kunnen komen... wie weet het ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Burger
|
![]() VOOROORDELEN
Sommigen zijn hier goed bezig.. ![]()
![]() |
#68 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Walgelijk dat bepaalde mensen, met op kop de topicstarter, dergelijk persoonlijk drama alweer aangrijpen om de eigen kruistocht wat kracht bij te zetten. Walgelijk!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Zwak.. En trouwens wanneer het gaat om iets 'waargemaakt' dan is het geen vooroordeel maar een feit!
"Geen enkel volk kan vrij zijn als het andere volkeren onderdrukt" K. Marx Laatst gewijzigd door Koerd : 4 maart 2008 om 12:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
waarover heb je het in feite? Ik heb vooral een probleem met - linkse pocowieters die vinden dat de vondelingenschuif niet openbaar gemaakt mag worden of alvast meer bekendheid gegeven. - een ideologie waarbij mensen hun volledige leven verwoest wordt - en ik heb vooral heel veel medelijden met dat moedertje dat vast vol angsten negen maanden heeft moeten rondlopen en dan uiteindelijk beslist om haar kindje in alle stilte ofwel te vermoorden ofwel indien het doodgeboren was zo snel mogelijk weg te moffelen voor "de anderen"... misschien zelfs wel een slachtoffer van incest want daar zijn zulke religieuze achterlijken nogal goed in. en verder zal het me een worst wezen wat jij ervan denkt. In elk geval heb ik niet de indruk dat jouw gedachten bij het moedertje liggen, maar blijkbaar helemaal bij het "het is geen moslima" gedoe! Want dié schande! d�*t is er over zeker hé jongen? Eremoordje aan het voorbereiden of zo?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik bied helemaal geen verontschuldiging aan.
Ik vind uw houding, namelijk deze ingrijpende gebeurtenis aanwenden om vooral de islamitische ideologie niet te beschadingen helemaal van de pot gerukt. Katholieken zijn anno 2008 inderdaad gekend voor hun massale dochtermoorden zeker als de moeder nog niet gehuwd is zeker? Of zal het dan toch aan de maagdencultus liggen? Hier is het ongeveer 2000 jaar geleden dat er nog eens een maagd is bevallen. Gelukkig nu? NEE jongen, het arme moedertje is géén moslim, is géén marokkaans en is géén turkse en moest helemaal niet vrezen voor eremoord. Die doen dat niet. Dat zijn de christenen die dat doen. Heb ik al ergens geschreven meen ik. Zo! nu zijn ze content.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 4 maart 2008 om 14:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ja, schandalig. De conclusie is even voorbarig als wanneer er ergens een bomaanslag gepleegd wordt en men zegt dat het moslims zijn....oh wacht...in 99% van de gevallen zijn het moslims. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Gouverneur
|
![]() Circe...
zo te zien beginnen de meeste je zionistische propaganda te herkennen ![]() Je liedje op dit forum is bijna uitgezongen haha. en als je het toch over kindermoorden hebt... Kijk maar eens naar het nieuws de afgelopen dagen... waar je zionistische vriendjes weeral een paar kinderen hebben vermoord ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() als er iets gebeurt dan zeggen ze : blame it on the moslims... dit smoesje lukte 70 jaar geleden en blijkbaar lukt het vandaag nog steeds... arm vlaanderen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't is waar jongen. moslims zijn zo braaf en die ideologie betekent VREDE hé! En Madrid en London en NY zijn vanzelf ontploft. Net zoals de duizenden doden op deze lijst. En kijk, ze geloven zelfs in clonen : Er is enige fall-out gesignaleerd van de 'campagne' tegen Kurt. Je bent nu ongelukkig als je de naam Kurt Westergaard of Vestergaard hebt. Daarvan zijn er velen in Denemarken en ze krijgen allen doodsbedreigingen. http://avisen.dk/kurt-westergaard-er...vn-280208.aspx Kurt Westergaard er Danmarks farligste navn Een samenvatting: Citaat: Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Lokaal Raadslid
|
![]() voor hetzelfde geld zijn het Assyrische Christenen, of zo. ik zeg niet dat het zo is, maar ik heb dan ook niet de pretentie van een omhooggevallen windbuil zoals Circe, die alles weet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het kan vanalles zijn BEHALVE een moslimmieke! Die doen dat niet. Die blijven maagd en worden niet onbevlekt ontvangen. Goed zo?
|
![]() |
![]() |