![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij gebrek aan argumenten kan hij niet beter, circe. Je kunt maar gebruiken wat je hebt, en dat schijnt bij Rudyke nogal beperkt te zijn. Laatst gewijzigd door daiwa : 7 maart 2008 om 02:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kreeg het nogal op mijn heupen, maar trek mijn woorden terug in. Zand erover ?? Laatst gewijzigd door Rudy : 7 maart 2008 om 20:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg niet dat Wilders z'n mond moet houden. Ik heb kritiek op een pak islamieten, met reden. Dit zuig ik niet uit mijn duim. Maar, zonder nuancering is er geen resonabele oplossing. En steeds willen verwijzen naar buitenlandse theocratische toestanden, sorry lieverd, moet ik nu echt zo oud worden om toch steeds alles in vakjes te moeten indelen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar ik een probleem mee heb. Dat is dat jij toch als weldenkend mens toch zo een probeem maakt van een moslim rond uw kerktoren ? Denk je nu echt dat ik geen verschil zie tussen de huidige toestand en die van pakweg 40 jaar geleden ? Aan de levende lijve meegemaakt. Maar dat wist je al. De vraag is hoe je dit oplost, niet hoe je een oorlog, zeg maar eufemistisch polarisatie, stimuleert. Maar nog een keer. Zoals Wilders bezig is, wel dan denk ik dat zelfs indien de grootste voorstander van de vrije meningsuiting Wilders z'n bloed wil drinken als er ook maar één onschuldig slachtoffer valt door de furieuze reactie van een "diepgelovige' islamiet. Stel iemand z'n kind. En zelfs ook al is het slachtoffer een Nederlandse soldaat in Afghanistan. Ik vind dat je nogal gemakzuchtig een paar meelopers die niet verder denken dan hun neus lang is, op sleeptouw neemt. Hoe moet iemand die nog zin heeft in discussiëren hierop reageren? Ik ben er niet van overtuigd dat je je eigen percepties en stellingen ondersteunt, doch enkel aanhang zoekt. Wilders is verkeerd bezig. Zeker weten. Laatst gewijzigd door Rudy : 7 maart 2008 om 21:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Burger
|
![]() Maar wie neemt al qaida serieus???
En inderdaad, Wilders is echt zo slecht bezig he.... Hij verlaagt zich elke keer nog een keer.. Hij is niet voor een oplossing noch voor verdraagzaamheid.
![]() |
#128 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
-De Islam is een achterlijke godsdienst -Mensen die de Islam niet op de letter volgen zijn geen echte moslims Hij heeft dus geen probleem met moslims die onze wet boven hun eigen wet stellen. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik zie niet in waarom je verdraagzaam zou moeten zijn tegen de onverdraagzamen........ of tolerant tegen de intoleranten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En ik heb geen probleem met een moslim rond de kerktoren. Ik heb een probleem met de huidige trend waarbij de kerktoren verplicht tot minaret wordt omgebouwd en degenen die daar een probleem mee hebben tot rasiest uitroept. Citaat:
Men integreert niet door constante achterlijke eisen te stellen die dan nog worden ingewilligd "om de integratie te bevorderen". Waar integratie ooit "opgaan in het geheel" betekende, betekent dit ondertussen blijkbaar "het geheel aanpassen aan een kleine kern kolonisten". Citaat:
Wilders heeft niemand vermoord, zal niemand vermoorden noch bedreigen. Zeggen dat in een boekje fout dingen staan blijkt er voor U al over? U bent werkelijk een dhimmie-streberke. Je mag vast als eerste je extra taksen betalen in alle onderdanigheid zodat je mag blijven leven. (noteer: dit staat ook in die koran). Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het wel opvallend dat Rudy probeert discussie te ontwijken door voor ''onvoorwaardelijke vrijheid van meningsuiting'' pleiten, als meelopen met populisme voor te stellen. Sterker nog, de sterkste populistische (fascistische) stromingen tolereren geeneens vrijheid van meningsuiting. Dat hebben Islamitische staten dan ook weer met hun gemeen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Als het waar is dat Al-Qaeda Wilders tot de doodstraf veroordeeld heeft, dan zal hij zeer gelukkig zijn. De slachtofferrol is het immers op het lijf geschreven en hij voedt er zijn politieke carrière mee.
Al-Qaeda en Wilders en soortgelijke haatzaaiers zijn voor mij één pot nat. Ze verdienen elkaar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het zal cultureel bepaald zijn.
![]() |
#135 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Discussiëren met intellectueel minder sterke tegenstanders is leuk in het begin, maar daarna begint het al snel te vervelen ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik hoorde eens dat de gemiddelde leeftijd van de USA soldaat in Vietnam 19 jaar was. Intussen is de gemiddelde leeftijd van de slachtoffers in het Israëlo-Palistijns konflikt ook flink aan het dalen. De specialiteit lijkt nu zoetjesaan over te waaien naar het inzetten van zwakzinnigen en jonge vrouwen. Een bezoek van de graven van de "martelaren" in Iran is overigens ook zeer verhelderend : wanneer zullen de verantwoordelijke leiders in Moslimlanden inzien dat het fundamentalisme niet alleen hun grootste vijand is, maar eveneens hun grootste slachter van hun jeugd ? Staten die absoluut oorlog willen voeren zouden best jongens en meisjes van tussen de 10 en 15 in een voetbalstadion laten vechten bewapend met zwaarden. Laat de ouderzs op de tribune zitten en geef hen de kans om het vechten te stoppen door een vredesovereenkomst te sluiten die bindend zou zijn voor hun rrespectieve regeringen. Ik denk dat we op die manier menig konflikt zouden kunnne oplossen.
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
voor iemand die zo zelfverklaard intellectueel is, ga je alleen nogal dikwijls lopen in een discussie ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Partijlid
|
![]() Wilders lokt met zijn provocaties een Clash of Civilizations uit.
Maar hem vermorden past niet bij de Islam. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Raadpleeg Salman Rushdie, Theo Van Gogh, de koran ....