![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() van op de markt ergens... in Brussel kan je die ook kopen... op de zwarte markt. voor belgen ligt dat wel heel anders en moeilijk !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Links praat weeral goed als ontspoorde vreemdelingen ergerlijke feiten plegen. En maakt zich druk over 'racisme en haat' als reactie De wereld op zijn kop! Wie een hart heeft en een klare kop keurt toch eerst die ergerlijke feiten aan! Snotneuzen van 18 - 20 jaar opgepept met XTC rijden met een dure wagen (vanwaar dat geld?) 4 mensen dood. Wie gelooft Marlientje nog? wie schenkt nog enige aandacht aan dat arme kind?
www . Luc Broes . be Laatst gewijzigd door luc broes : 10 maart 2008 om 12:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar dan rijdt je niet !! zorg voor een BOB of drink thuis ! als je mag van uw vrouw ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat er voor de rest gebeurt is niet van belang. Wel van belang is dat XTC je hersenen op hol brengen en je inschattingsvermogen beïnvloeden Citaat:
Citaat:
Dat zijn de feiten Marlientje.
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een "jointje" zou wel helpen bij MS of andere reumatische aandoeningen... maar onder medisch toezicht. Hadden Belgen dit voorgehad in Roemenië, hadden ze het misschien zelfs niet overleefd. In andere landen vlieg je zeker in de gevangenis en dat is daar geen lolletje zoals hier !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, weeral vreemdelingen ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#69 |
Gouverneur
|
![]() juist , dan ZOU je niet mogen rijden , of zou je voor een BOB moeten zorgen of zou je thuis moeten drinken ; als de drank iemand "te pakken " heeft denkt die persoon niet meer na , met alle mogelijke gevolgen . U kunt misschien " sociaal" drinken of na 2-3 glazen bier zeggen dat het "wel is geweest" en stoppen . Voor mij was het nog " niet wel" na 30 glazen.....nu drink ik geen alcohol meer .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() Moet dat dan geen Bobski zijn in het geval van Roemenen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Maar ja, het zijn weer de Vlaams Belangers die zo veralgemenen zeker... ![]() Je weet wel die gasten die HARD willen optreden tegen criminaliteit (...tenzij het over partijleden gaat ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie achter het stuur van een voertuig kruipt, moet weten dat hij met een moordtuig bezig is en moet dus zorgen dat hij/zij hier verantwoord mee omgaat. En wees gerust, moesten het mijn eigen kinderen geweest zijn die zo rijden, wel dan bind ik ze gewoon vast voorop mijn auto, zodat ze kunnen ondervinden wat een voertuig is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
Zo beter? En ja, ik weet , er zijn ook "Belgen" die niet deugen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dit onbeschrijflijk drama is een regelrechte moordaanslag. Wie tegen dergelijke snelheid een duidelijk aangeduid stopteken negeert moet weten welke de gevolgen daarvan kunnen zijn. En wat de "mateloze straffen" betreft die zullen worden uitgesproken, laat me niet lachen. Hoogstens vijf jaar, de waarschijnlijke strafvermindering wegens het rijden onder invloed van xtc moet daar nog worden afgetrokken. De voorhechtenis in acht genomen zullen de schuldigen wellicht fluitend als vrije mensen de rechtszaal verlaten. Dit apenland wordt in het buitenland geprezen om zijn "compromis-beleid". Dit uit zich ook in onze rechtspraak. De nabestaanden van de onschuldige slachtoffers zullen bij de uitspraak geconfronteerd worden met een tweede veroordeling, namelijk het feit dat België geen rechtspraak kent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het voorarrest heeft vermoedelijk zelfs niets te maken met het ongeval, maar enkel met het gebruik van xtc en de pogingen van justitie om achter de dealer te komen. Van zodra de betrokkenen die naam vrijgeven, zullen ze zelfs het land mogen verlaten en moeten zij enkel verschijnen op de zitting zelf. Want het is slechts een verkeersongeval onder invloed, wat ook de balans aan slachtoffers is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Minister
|
![]() Die conclusie wordt stilaan onontkoombaar. Vooral de laatste maanden zijn er om de haverklap "vonnissen" die erop wijzen dat het Belgisch gerecht of totaal onbekwaam of door en door corrupt is. En straks komen de moordenaars van Kitty Van Nieuwenhuizen (wellicht ook een banale vechtpartij volgens Anna List) vrij wegens procedurefouten.
Vlaanderen wil al lang een performanter justitiebeleid, maar dat wordt keer op keer weer verhinderd door de PS. België kost ons levens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De eerste partij die een wetsvoorstel indient dat toelaat verkeers-"ongelukken" onder invloed van drank of drugs te behandelen als doodslag of moord, krijgt mijn stem. Laatst gewijzigd door Rob Roy : 10 maart 2008 om 17:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
|
![]() Beide.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Lijkt mij ook een goed voorstel. Maar dan heb je technisch wel de middelen nodig om te constateren of iemand op het moment drugs genomen heeft en niet de dag/week ervoor. Bij mijn weten kan dat nog niet. Die gasten zouden trouwens 90 km/u gereden hebben, in zone 30. Dat alleen al zou doodslag moeten zijn. Laatst gewijzigd door Sodomis : 11 maart 2008 om 00:37. |
|
![]() |
![]() |