Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 maart 2008, 20:41   #17081
Geert C
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Ik heb eens een paar oude pagina's van dit topic herbekeken, en dit bericht is me opgevallen:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Citaat:
UFO widely seen over English West Midlands

'Readers have been calling in their droves to tell us they saw the huge “Dorito” UFO in the skies over the Black Country. The orange triangle with its three lights was seen over Wednesfield and Dudley by scores of people who phoned the newspaper after an appeal for information.'
http://www.expressandstar.com/2007/1...on-dorito-ufo/

Pin d'Ar
Hallo? Is dat niet de fameuze foto die hier en in het UFO-topic gebruikt werd om te "bewijzen" dat er UFOs waargenomen waren boven België? Pindar raad ik aan om niet te proberen zich hier uit te lullen, want dat hetzelfde object gefotografeerd werd wil ik nog geloven, maar dat dat onder exact dezelfde hoek gebeurde en exact dezelfde foto opleverde. Neen, dat maak je mij niet wijs.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Tezamen zullen wij overwinnen.
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2008, 22:59   #17082
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
Ik heb eens een paar oude pagina's van dit topic herbekeken, en dit bericht is me opgevallen:

Hallo? Is dat niet de fameuze foto die hier en in het UFO-topic gebruikt werd om te "bewijzen" dat er UFOs waargenomen waren boven België? Pindar raad ik aan om niet te proberen zich hier uit te lullen, want dat hetzelfde object gefotografeerd werd wil ik nog geloven, maar dat dat onder exact dezelfde hoek gebeurde en exact dezelfde foto opleverde. Neen, dat maak je mij niet wijs.
waar zou ik me nou uit moeten lullen?

heb deze geplaats in het verleden , so what?

Pin d" Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2008, 00:41   #17083
Geert C

Standaard

Citaat:
waar zou ik me nou uit moeten lullen?

heb deze geplaats in het verleden , so what?

Pin d" Ar
Vind je het niet een beetje verdacht dat één en dezelfde foto gebruikt wordt om twee verschillende waarnemingen te "bewijzen"?
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Oud 10 maart 2008, 00:59   #17084
Geert C

Standaard

Nog eentje voor het slapengaan.

Het persbureau van het Witte Huis ontkent de geruchten dat er een complot is om de foto's van president Bush die in de pers verschijnen te bewerken om op die manier zijn imago te verbeteren.

Oud 10 maart 2008, 07:34   #17085
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Vind je het niet een beetje verdacht dat één en dezelfde foto gebruikt wordt om twee verschillende waarnemingen te "bewijzen"?
Mischien, maar dat was zeker niet mijn doel.
En stel dat er zoiets , onbewust, gebeurt is, wat dan nog?
Er zijn zat andere bewijzen.

Pin d"Ar
Oud 10 maart 2008, 10:58   #17086
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Hmmm...

Citaat:
Diana inquest: The Queen and Prince Philip will not be called to give evidence

TOM KELLY
UK Daily Mail
Saturday, March 8, 2008

The Queen will not have to give evidence to Princess Diana's inquest.

The coroner ruled yesterday that it would not be 'expedient' to hear from either the monarch or Prince Philip.

Michael Mansfield QC, representing Mohamed Al Fayed, had called for Philip to testify in person at the High Court, in London. He had also asked for a series of questions be put to the Queen.

But after reviewing his request Lord Justice Scott Baker said: "In my judgment it is not expedient to call the Duke of Edinburgh to give evidence, nor do I think that the Queen should be asked to answer questions posed by Mr Mansfield.

"Neither step will, in my judgment, further the inquest process."
http://www.prisonplanet.com/articles...80308Diana.htm

Laatst gewijzigd door exodus : 10 maart 2008 om 10:58.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2008, 11:07   #17087
exodus

Standaard

Thuisonderwijs... iets wat de elite (op grote schaal) niet graag heeft want zo verliezen ze de controle om de massa te indoctrineren met wat zij belissen wat het volk mag weten...

Citaat:
Judges Want To Terminate Family's Homeschooling Rights
by Jim Kouri, News With Views, March 05, 2008

Comment: The Governments in many countries, in line with the Global Agenda, have always tried to stop homeschooling, because THEY want to have control over what our kids are learning, so they can make sure EVERYBODY gets indoctrinated. Wes Penre, www.illuminati-news.com

Homeschooling
Homeschooling

n a case that's almost guaranteed to have repercussions throughout the country, California appellate judges ruled that one family's children could not be homeschooled and must attend a government school or accredited private school.

The court's decision is the result of a civil case brought against Phillip and Mary Long regarding the education they provided to two of their children. The Longs currently have eight children in their home, all of whom they've homeschooled.

Phillip Long told NewsWithViews.com that he and his wife will probably appeal the decision to California's Supreme Court, since they've homeschooled all of their children, the oldest now 29, because of various anti-Christian influences in California's public schools.
Oud 10 maart 2008, 17:49   #17088
Ramón Gitannes
Provinciaal Statenlid

Standaard

Openbaring 6 : 1

Toen zag ik dat het Lam het eerste der zeven zegels opende en hoorde ik een der vier dieren met donderende stem zeggen: "Kom!"

Dustin: "COME ON!!"

Openbaring 6 : 2

Ik zag toe, en zie, daar was een wit paard, en hij die daarop zat had een boog,...

Snaarinstrumenten vinden hun oorsprong in de boog. Als god van de boogschutters had Apollo als attributen pijlen en een boog, als god van de muziek en de poëzie had hij een snaarinstrument (meestal een lier).

Openbaring 6 : 2 (vervolg)

...hem werd een krans gegeven,...

Sommige vertalingen vd Bijbel gebruiken kroon ipv krans. Een aureool wordt ook wel lichtkroon, gouden kroon of stralenkrans genoemd. In beeldende kunstwerken wordt de eerste ruiter soms dmv een aureool geïdentificeerd als Christus. Het gaat hier echter niet om een gewoon cirkelvormig aureool maar om een groot amandelvormig aureool of, Mandorla.

Openbaring 6 : 2 (vervolg)

...en hij trad op, overwinnend en om nog meer te overwinnen.

...

Voor de mensen die nu nog altijd denken dat dit een gewone kalkoen is: Dustin is eigenlijk een roodkopgier, ook wel kalkoengier genoemd of Vulture Turkey, die behoren tot de familie vd,... ge gaat het niet geloven...

Gieren van de Nieuwe Wereld
Ramón Gitannes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2008, 18:29   #17089
Geert C

Standaard

Ramón, ik heb ook nog wat bewijs gevonden. Het Latijn voor New World Order is Novus Ordo Seclorum, oftewel NOS. Raad eens welke Nederlandse zender het Eurovisie Songfestival uitzend?
Oud 10 maart 2008, 18:52   #17090
Ramón Gitannes
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Ramón, ik heb ook nog wat bewijs gevonden. Het Latijn voor New World Order is Novus Ordo Seclorum, oftewel NOS. Raad eens welke Nederlandse zender het Eurovisie Songfestival uitzend?
Lap! Ook dat nog. Gewone mensen hebben telefoon of schrijven een briefke, die NWO'ers hebben het songfestival. Voor wie de symbolen kan zien/onderscheppen is het wel een schat aan informatie over de "Eurovisie", moet ik zeggen. Mijn ticket naar de Noordpool is al besteld...
Ramón Gitannes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2008, 19:06   #17091
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ramón Gitannes Bekijk bericht
Mijn ticket naar de Noordpool is al besteld...
Pindar had dan toch gelijk!
Oud 10 maart 2008, 19:29   #17092
Geert C

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Pindar had dan toch gelijk!
Heeft ie ook niet eens iets gepost over geheime ondergrondse bunkers waar de "uitverkorenen" bij een passage van "planeet X" zullen schuilen terwijl de rest van ons crepeert?
Oud 10 maart 2008, 21:37   #17093
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Heeft ie ook niet eens iets gepost over geheime ondergrondse bunkers waar de "uitverkorenen" bij een passage van "planeet X" zullen schuilen terwijl de rest van ons crepeert?
Denk jij dat het anders zal gaan wanneer er een catastrofe gebeurt? Of geloof je niet dat er bunkers zijn?

Citaat:
IF YOU travel out to the far edge of the solar system, into the frigid wastes beyond Pluto, you'll see something strange. Suddenly, after passing through the Kuiper belt, a region of space teeming with icy rocks, there's nothing.

Astronomers call this boundary the Kuiper cliff, because the density of space rocks drops off so steeply. What caused it? The only answer seems to be a 10th planet. We're not talking about Quaoar or Sedna: this is a massive object, as big as Earth or Mars, that has swept the area clean of debris.

The evidence for the existence of "Planet X" is compelling, says Alan Stern, an astronomer at the Southwest Research Institute in Boulder, Colorado. But although calculations show that such a body could account for the Kuiper cliff (Icarus, vol 160, p 32), no one has ever seen this fabled 10th planet.
http://space.newscientist.com/articl...ake-sense.html
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2008, 07:22   #17094
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:

nee, nergens!

Pin d"Ar
Oud 11 maart 2008, 07:29   #17095
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:

Je probeert hier te ridiculiseren, echter,
de 'illuminati' hebben de zon als symbool, we hebben het al eerder gezegd.
En als ware satanisten draaien ze veel zaken om.

SON, hence NOS

en vandaar het beginlogo van de nos.

Een ander symbool voor de zon is de cirkel met een punt er in.

Kijkt U nu eens goed om U heen, naar de bedrijven van logo's e.d
televisieprogramma's etc etc

En nog wat, deze symbolen 'communiceren' met een gedeelte van ons bewustzijn. Echter, de meesten weten niet wat die symbolen betekenen, maar
de bedrijven die de symbolen ontwerpen weten wel welke impact dat
op ons bewustzijn heeft. Veel van deze symbolen zijn 'hyperspace' symbolen,
wat een bewustzijnsgebied na het astrale gebied is.
Men kan er een studie van maken en dan ziet men wat men ons allemaal
communiceert.
Nu ik toch bezig ben, De NWO zal steeds meer gebruik van kleuren gaan maken, zie bv terroristenalert in usa. Steeds meer zal via kleuren
gecommuniceerd gaan worden.

Nuff said

Pin d"Ar
Oud 11 maart 2008, 07:34   #17096
Pindar
Banneling

Standaard

brrrrr, soda anyone???

Citaat:
One Woman's Astonishing Experiment With Aspartame

Victoria Inness-Brown’s family was addicted to diet soda. After researching the effects of aspartame, she strongly believed the artificial sweetener might one day lead to their illness or even their early deaths.

So she decided to perform her own aspartame experiment -- with 108 rats for 2 years and 8 months. Daily, she fed some of the rats the equivalent, for their body weight, of two-thirds the aspartame contained in 8-oz of diet soda.

Eleven of the females who took aspartame -- 37 percent -- developed tumors, some of massive size.

For details of Inness-Brown’s amazing experiment, click the link below.

http://myaspartameexperiment.com/

Pin d"Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 11 maart 2008 om 07:35.
Oud 11 maart 2008, 09:39   #17097
exodus

Standaard

Citaat:
brrrrr, soda anyone???

Pin d"Ar
Yakkes, bij mij komt aspartaam er niet in.
Oud 11 maart 2008, 09:44   #17098
exodus

Standaard

Citaat:
Je probeert hier te ridiculiseren, echter,
de 'illuminati' hebben de zon als symbool, we hebben het al eerder gezegd.
En als ware satanisten draaien ze veel zaken om.

SON, hence NOS

en vandaar het beginlogo van de nos.

Een ander symbool voor de zon is de cirkel met een punt er in.

Kijkt U nu eens goed om U heen, naar de bedrijven van logo's e.d
televisieprogramma's etc etc
Inderdaad, zeer interssant wat je hier zegt. De lijst met symbolen waarmee we bestookt worden is ellenlang.

Dikwijls zijn de symbolen ook gelïeerd met de inhoud die eraan verbonden is. Een vierkant bijvoorbeeld symboliseert het materiele, de materiele wereld een aardse zaken. Toevallig niet is het logo van Canvas en National Geograpic, die veel natuurprogramma's/techniek.... uitzenden het gele vierkant.

Pentagrammen worden ook veel gebruikt. De zender prime bevat een pentagram in zijn logo, en tijdens de reclames wordt je constant gebombardeerd met pentagrammen.
Oud 11 maart 2008, 14:17   #17099
Geert C

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Denk jij dat het anders zal gaan wanneer er een catastrofe gebeurt? Of geloof je niet dat er bunkers zijn?
Citaat:
IF YOU travel out to the far edge of the solar system, into the frigid wastes beyond Pluto, you'll see something strange. Suddenly, after passing through the Kuiper belt, a region of space teeming with icy rocks, there's nothing.

Astronomers call this boundary the Kuiper cliff, because the density of space rocks drops off so steeply. What caused it? The only answer seems to be a 10th planet. We're not talking about Quaoar or Sedna: this is a massive object, as big as Earth or Mars, that has swept the area clean of debris.

The evidence for the existence of "Planet X" is compelling, says Alan Stern, an astronomer at the Southwest Research Institute in Boulder, Colorado. But although calculations show that such a body could account for the Kuiper cliff (Icarus, vol 160, p 32), no one has ever seen this fabled 10th planet.
http://space.newscientist.com/articl...ake-sense.html
Akufen, hier pas je een strategie toe die ik Pindar ook al heb zien toepassen: je gebruikt een citaat van een onderzoeker aan een gerenommeerd instituut, plaatst het in een volledig andere context en gebruikt het als "bewijsmateriaal". Er is een debat in wetenschappelijk kringen over een "Planeet X", dat bevestigt dat citaat inderdaad. Maar de eigenschappen die door "believers" aan die "Planeet X" worden toegeschreven, daar zou die man allicht eens hartelijk om lachen.

Wat ik bedoel met "die ik Pindar ook al heb zien toepassen" is het volgende: Pindar beschouwt kennelijk eender welke verwijzing door politici, of andere bekende personen, naar een "nieuwe wereldorde" als het "bewijs" dat zijn samenzweringstheorieën kloppen... Daarbij negeert hij echter volledig het feit dat "nieuwe wereldorde" een term is die gebruikt wordt bij eender welke significante wijziging of voorgestelde wijziging in de internationale rechtsorde, in het denken over internationale relaties, internationaal recht en internationale politiek, en in de internationale machtsbalans. Een term die dus wanneer ze in die zin gebruikt wordt in de verste verte niets te maken heeft met de vermeende groep samenzweerders/reptielen waarnaar verwezen wordt als zijnde de "New World Order".

Om dit te illustreren: de term "nieuwe wereldorde" werd gebruikt met betrekking tot de Veertien Punten van Woodrow Wilson en de Volkenbond, met betrekking tot de Verenigde Naties en Bretton Woods na WOII, met betrekking tot de wereld na de implosie van de Sovjet-Unie en het einde van de Koude Oorlog, en met betrekking tot de wereld na 9/11, om maar een paar voorbeelden te geven.

Laatst gewijzigd door Geert C : 11 maart 2008 om 14:19.
Oud 11 maart 2008, 15:11   #17100
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Akufen, hier pas je een strategie toe die ik Pindar ook al heb zien toepassen: je gebruikt een citaat van een onderzoeker aan een gerenommeerd instituut, plaatst het in een volledig andere context en gebruikt het als "bewijsmateriaal". Er is een debat in wetenschappelijk kringen over een "Planeet X", dat bevestigt dat citaat inderdaad. Maar de eigenschappen die door "believers" aan die "Planeet X" worden toegeschreven, daar zou die man allicht eens hartelijk om lachen.

Wat ik bedoel met "die ik Pindar ook al heb zien toepassen" is het volgende: Pindar beschouwt kennelijk eender welke verwijzing door politici, of andere bekende personen, naar een "nieuwe wereldorde" als het "bewijs" dat zijn samenzweringstheorieën kloppen... Daarbij negeert hij echter volledig het feit dat "nieuwe wereldorde" een term is die gebruikt wordt bij eender welke significante wijziging of voorgestelde wijziging in de internationale rechtsorde, in het denken over internationale relaties, internationaal recht en internationale politiek, en in de internationale machtsbalans. Een term die dus wanneer ze in die zin gebruikt wordt in de verste verte niets te maken heeft met de vermeende groep samenzweerders/reptielen waarnaar verwezen wordt als zijnde de "New World Order".

Om dit te illustreren: de term "nieuwe wereldorde" werd gebruikt met betrekking tot de Veertien Punten van Woodrow Wilson en de Volkenbond, met betrekking tot de Verenigde Naties en Bretton Woods na WOII, met betrekking tot de wereld na de implosie van de Sovjet-Unie en het einde van de Koude Oorlog, en met betrekking tot de wereld na 9/11, om maar een paar voorbeelden te geven.

sure!

echt Lezen van mijn postings doe je blijkbaar niet en verdraaien des te meer

Mensen, trap hier niet in!

Nuff said

Pin d"Ar
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be