Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 maart 2008, 15:29   #17101
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
Wat ik bedoel met "die ik Pindar ook al heb zien toepassen" is het volgende: Pindar beschouwt kennelijk eender welke verwijzing door politici, of andere bekende personen, naar een "nieuwe wereldorde" als het "bewijs" dat zijn samenzweringstheorieën kloppen... Daarbij negeert hij echter volledig het feit dat "nieuwe wereldorde" een term is die gebruikt wordt bij eender welke significante wijziging of voorgestelde wijziging in de internationale rechtsorde, in het denken over internationale relaties, internationaal recht en internationale politiek, en in de internationale machtsbalans. Een term die dus wanneer ze in die zin gebruikt wordt in de verste verte niets te maken heeft met de vermeende groep samenzweerders/reptielen waarnaar verwezen wordt als zijnde de "New World Order".

Om dit te illustreren: de term "nieuwe wereldorde" werd gebruikt met betrekking tot de Veertien Punten van Woodrow Wilson en de Volkenbond, met betrekking tot de Verenigde Naties en Bretton Woods na WOII, met betrekking tot de wereld na de implosie van de Sovjet-Unie en het einde van de Koude Oorlog, en met betrekking tot de wereld na 9/11, om maar een paar voorbeelden te geven.
Dit is niet zo. aLs je de materie bekijkt zie je dat de "nieuwe wereld orde" niet zomaar een generieke term is, maar een speciefieke term waar welbepaalde doelen achter zitten, die al heel lang meegaan.
De zaken die je opnoemt, zoals de volkerenbond of de U.N, zijn allemaal bewegingen opgestart door personen die de ideologie van de "nieuwe wereld orde" aandragen.

Zeggen dat de nieuwe wereld orde een generieke term is die bij mondiale veranderingen gebruikt wordt, dekt de lading niet en is in tegenspraak met de feiten.
Oud 11 maart 2008, 15:39   #17102
Ramón Gitannes
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Je probeert hier te ridiculiseren, echter,
de 'illuminati' hebben de zon als symbool, we hebben het al eerder gezegd.
En als ware satanisten draaien ze veel zaken om.

SON, hence NOS

en vandaar het beginlogo van de nos.

Een ander symbool voor de zon is de cirkel met een punt er in.

Kijkt U nu eens goed om U heen, naar de bedrijven van logo's e.d
televisieprogramma's etc etc

En nog wat, deze symbolen 'communiceren' met een gedeelte van ons bewustzijn. Echter, de meesten weten niet wat die symbolen betekenen, maar
de bedrijven die de symbolen ontwerpen weten wel welke impact dat
op ons bewustzijn heeft. Veel van deze symbolen zijn 'hyperspace' symbolen,
wat een bewustzijnsgebied na het astrale gebied is.
Men kan er een studie van maken en dan ziet men wat men ons allemaal
communiceert.
Nu ik toch bezig ben, De NWO zal steeds meer gebruik van kleuren gaan maken, zie bv terroristenalert in usa. Steeds meer zal via kleuren
gecommuniceerd gaan worden.

Nuff said

Pin d"Ar
Apollo was ook de god vh licht en de zon. Een spiraal is ook een symbool voor de zon.
Bijgevoegde afbeelding(e)

Ramón Gitannes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2008, 15:46   #17103
Geert C

Standaard

Citaat:
sure!

echt Lezen van mijn postings doe je blijkbaar niet en verdraaien des te meer

Mensen, trap hier niet in!

Nuff said

Pin d"Ar
Leg dan eens uit wat de bedoeling was van dit bericht...

A propos, het zal je misschien weinig kunnen schelen, maar de post "Directeur Planetair Initiatief" bestaat helemaal niet.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Tezamen zullen wij overwinnen.

Laatst gewijzigd door Geert C : 11 maart 2008 om 15:47.
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2008, 15:48   #17104
Geert C

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Dit is niet zo. aLs je de materie bekijkt zie je dat de "nieuwe wereld orde" niet zomaar een generieke term is, maar een speciefieke term waar welbepaalde doelen achter zitten, die al heel lang meegaan.
De zaken die je opnoemt, zoals de volkerenbond of de U.N, zijn allemaal bewegingen opgestart door personen die de ideologie van de "nieuwe wereld orde" aandragen.

Zeggen dat de nieuwe wereld orde een generieke term is die bij mondiale veranderingen gebruikt wordt, dekt de lading niet en is in tegenspraak met de feiten.
Wat baten kaars en bril als...

Maar ja, als jij het zegt zal het zo wel zijn zeker? We zullen allemaal maar domweg geloven dat als er een globale samenzwering is genaamd de "New World Order", de leden daarvan die naam domweg in het openbaar zullen gebruiken.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.

Laatst gewijzigd door Geert C : 11 maart 2008 om 15:49.
Oud 11 maart 2008, 15:54   #17105
Geert C

Standaard

Citaat:
Je probeert hier te ridiculiseren, echter,
de 'illuminati' hebben de zon als symbool, we hebben het al eerder gezegd.
En als ware satanisten draaien ze veel zaken om.

SON, hence NOS

en vandaar het beginlogo van de nos.
Bon, en in welke taal heeft het woordje "son" dezelfde betekenis als het woordje "zon" in het Nederlands?
Oud 11 maart 2008, 15:55   #17106
exodus

Standaard

Wat wij hier altijd al zeggen , nl dat de CIA de grootste drugsinvoerer is in de USA, wordt bevestigd door een voormalig hoofd van de DEA.

http://www.youtube.com/watch?v=JR8s-mIj9BM
Oud 11 maart 2008, 15:57   #17107
exodus

Standaard

Citaat:
Wat baten kaars en bril als...

Maar ja, als jij het zegt zal het zo wel zijn zeker? We zullen allemaal maar domweg geloven dat als er een globale samenzwering is genaamd de "New World Order", de leden daarvan die naam domweg in het openbaar zullen gebruiken.
Onderzoek de feiten, geloof mijn woord niet. Ik heb de feiten onderzocht, ik heb de indruk dat jij dit niet gedaan hebt en verleidelijke, doch foute standaardaargument herhaald dat de nieuwe wereld orde een generieke term is.
Oud 11 maart 2008, 15:58   #17108
Geert C

Standaard

Citaat:
Onderzoek de feiten, geloof mijn woord niet. Ik heb de feiten onderzocht, ik heb de indruk dat jij dit niet gedaan hebt en verleidelijke, doch foute standaardaargument herhaald dat de nieuwe wereld orde een generieke term is.
Bon, jij hebt dus de feiten onderzocht en ik niet. Bewijs dan dat ik ongelijk heb. Daar jij de feiten hebt onderzocht en ik niet moet dat voor jou een makkie zijn.
Oud 11 maart 2008, 16:12   #17109
exodus

Standaard

Citaat:
Bon, jij hebt dus de feiten onderzocht en ik niet. Bewijs dan dat ik ongelijk heb. Daar jij de feiten hebt onderzocht en ik niet moet dat voor jou een makkie zijn.
Lees dan eens dit artikel, het is ook het artikel dat de eerste post is van deze draad. Het zet bepaalde zaken in context en wijst voornamelijk aan dat het zomaar geen generieke term is:

http://www.illuminati-news.com/new-w...conspiracy.htm

Deze qoute van senior Bush geeft het ook weg. Het zegt duidelijk dat de nieuwe wereld orde het doel is van de oprichters van de U.N:

Citaat:
We have before us the opportunity to forge for ourselves and for future generations a new world order -- a world where the rule of law, not the law of the jungle, governs the conduct of nations. When we are successful -- and we will be -- we have a real chance at this new world order, an order in which a credible United Nations can use its peacekeeping role to fulfill the promise and vision of the U.N.'s founders.
En hier uit het artikel, quote van Einstein:

Citaat:
Albert Einstein, a member of the United World Federalists and a dedicated Zionist, made a radio broadcast in 1947. He said:

"...the resolutions aim at a fundamental alteration of the United Charter, with a view to an eventual transformation of the United Nations into a WORLD GOVERNMENT."(4)
Oud 11 maart 2008, 16:18   #17110
Geert C

Standaard

Als er één ding is dat dat citaat van Bush sr. doet, dan is het wel bewijzen dat het wel degelijk een generieke term is.

Trouwens, het concept van "world government" =/= uw samenzweringstheorie de "New World Order".

Laatst gewijzigd door Geert C : 11 maart 2008 om 16:20.
Oud 11 maart 2008, 16:21   #17111
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat wij hier altijd al zeggen , nl dat de CIA de grootste drugsinvoerer is in de USA, wordt bevestigd door een voormalig hoofd van de DEA.

Jij denkt echt wel dat we onnozel zijn exodus.

Dit is een stukje uit een CBS-programma uit 1993. Het is dus niet zo dat hij bevestigt wat jullie zeggen. Het is CBS (één van die verfoeilijke MSM) die het feit lang geleden heeft uitgebracht.

Ten tweede zegt hij nergens dat de CIA de grootste drugsinvoerder in de USA is, dat verzin jij er bij. Hij heeft het over de (volgens hem) illegale invoer van één ton cocaïne door de CIA.

Voor wie het interesseert, hier de tekst van het programma.

En jij geeft ons lessen in kritisch denken!

Laatst gewijzigd door Firestone : 11 maart 2008 om 16:37.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2008, 16:21   #17112
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wanneer ga jij nu eindelijk eens stoppen met het gebruik van het woordje "feiten". De dingen die jij meent te "onderzoeken" zijn geen feiten, het zijn uitspraken, meningen en geloofsbeleidenissen. Noem het wat je wil, maar noem het toch geen feiten meer, want dat zijn ze niet.

Eens je dat zelf zal gaan beseffen, zal je misschien ook inzien welke onzin je allemaal slikt.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2008, 16:22   #17113
exodus

Standaard

Citaat:
Als er één ding is dat dat citaat van Bush sr. doet, dan is het wel bewijzen dat het wel degelijk een generieke term is.

Trouwens, het concept van "world government" =/= uw samenzweringstheorie de "New World Order".
Tuurlijk niet, dat zeg ik ook niet. World government is onder andere een van de doelen van de "nieuwe wereld orde". Stap voor stap. Met de volkerenbond was het niet gelukt en ze hebben het opnieuw geprobeerd met de U.N, en dan is het wel gelukt maar er is wel nog een wereldoorlog voor nodig geweest. De U.N is gewoon een stepping stone naar hun uiteindelijke wereldregering, stap voor stap het gradualisme toepassen, omdat het voor de massa niet mag geweten zijn.
Oud 11 maart 2008, 16:22   #17114
hotschizodiscocop
Staatssecretaris

hotschizodiscocop's schermafbeelding

Standaard

Natuurlijk is er een world order, die is helemaal niet nieuw, er is in elk tijdperk een world order. Gelukkig maar, anders valt de wereld in elkaar.
hotschizodiscocop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2008, 16:23   #17115
Geert C

Standaard

Even kort dit topic samenvatten voor de nieuwe lezers:

Al meer dan 850 pagina's en 17.000 berichten proberen een aantal "believers" het bestaan van een geniale, globale, almachtige samenzwering te bewijzen, de zogeheten "New World Order" (synoniemen zijn: "de Illuminati", "het Vaticaan" of "de reptielen"). 850 pagina's and 17.000 berichten later is er nog niet het minste bewijs geleverd voor het bestaan van die "New World Order".

Laatst gewijzigd door Geert C : 11 maart 2008 om 16:25.
Oud 11 maart 2008, 16:32   #17116
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Wat een leugens verkondig jij hier weer. Het gaat hier om een illigale operatie van de CIA om een groot colombiaans drugskartel op te rollen. Dat die Colombianen voor niks terugdeinzen is bekend en ik kan me wel voorstellen dat er soms minder kosjere maatregelen worden genomen om undercover te kunnen gaan bij die mannen.

Het is jammer dat die drugs de straat opkomen, maar de DEA en CIA voeren echt oorlog met die kartels en je weet dat er altijd onschuldige slachtoffers vallen in oorlogen.

Wat heeft deze undercoverzaak in de colombiaanse drugskartel met conspiracy en NWO te zien?
Oud 11 maart 2008, 16:38   #17117
exodus

Standaard

Citaat:

Al meer dan 850 pagina's en 17.000 berichten proberen een aantal "believers" het bestaan van een geniale, globale, almachtige samenzwering te bewijzen, de zogeheten "New World Order" (synoniemen zijn: "de Illuminati", "het Vaticaan" of "de reptielen"). 850 pagina's and 17.000 berichten later is er nog niet het minste bewijs geleverd voor het bestaan van die "New World Order".
De lezers moeten er wel mee rekening houden dat dit uw mening is.

Ik zeg aan de nieuwe lezers, geloof ons niet, onderzoek de feiten. Jij zegt, "er is geen enkel bewijs geleverd".
Oud 11 maart 2008, 16:40   #17118
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik zeg aan de nieuwe lezers, geloof ons niet, onderzoek de feiten. Jij zegt, "er is geen enkel bewijs geleverd".
Bedenk wel beste lezers, dat Exodus een volledig nieuwe definitie heeft gegeven aan het woord "feit".
Oud 11 maart 2008, 16:49   #17119
Geert C

Standaard

Citaat:

Nu nog straffer, jij wilt bewijzen dat er een "New World Order" is, maar wij moeten om dat bewijs te leveren de "feiten" onderzoeken.

Laatst gewijzigd door Geert C : 11 maart 2008 om 16:49.
Oud 11 maart 2008, 16:53   #17120
Sjaax
Europees Commissaris

Sjaax's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Laat ze toch Geert. Dit zijn gelovigen. Eigenlijk hoort het thuis onder de topic 'godsdienst en levensovertuiging'
Ik zal niet met een religieus persoon gaan discussiëren over de onzinnigheid van godsgeloof. Als iemand op grond van de opvatting van een hoge religieuze leider denkt dat hij geen condoom mag gebruiken bij seks, is dat zijn probleem. Pas als iemand met jonge meisjes seks bedrijft, omdat één of andere religieuze leider dat zelf in het verleden ook heeft gedaan, dan kom ik wel in het geweer, in naam van de humaniteit.
Deze gelovigen in de NWO propageren geen destructieve, inhumane denkbeelden, geloof ik. Ze kunnen het natuurlijk wel gaan doen op een bepaald moment. Met bommetjes moeten we laten zien dat we vechten tegen de grote leiders van de NWO.
Sjaax is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be