![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#661 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het 3D-model is basicly niet meer dan een driehoek met bollen aan de hoeken. Een metaalachtig textuurtje erop. vaste belichting met 1 lichtbron (puntlicht of spot maakt nie zoveel uit, geen reden om HDRI te gebruiken voor de belichting daar de achtergrond toch maar een blauw vlak is.) Vervolgens een scene maken met wa beweging zodat je de motion blur makkelijk in verschillende passes kunt renderen (zo van die dingen zijn mijn werk dus ![]() Toch vond ik de foto's vrij geslaagd en de beschrijving erbij als je naar de link gaat komt eigenlijk goed overeen met wat er te zien valt. Ze kunnen dus evengoed echt zijn. Het zou interessant zijn moest iemand bv eens de exif data op de origineel geposte foto's zou kunnen vergelijken met wat er verteld wordt. Mja, da reekske wa ik gepost heb durf ik dus echt niet te claimen of ze fake of echt zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#662 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#663 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#664 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die UFO-sceptici moeten wel een ongelooflijke fantasie hebben...
Van aardse hoogstgeheime "vliegtuigen", waar zelfs Navo-basissen (CRC-Glons en andere) helemaal geen weet van hebben, naar uitzonderlijke atmosferische storingen of gebundelde laserstralen die vliegtuigecho´s perfect nabootsen ( op verscheidene militaire radarschermen die real-primary target video´s weergeven); en natuurlijk ook versnellingen naar mach 4 nabootsen en haakse bochten aan mach 1,5 aankunnen. Zelfs weerballons en zwevende satellietstukken kunnen dat... [Cyn-mode] Herhaling, zie ook: postcount=644 (voor een tiental ~ vertaalde details) Filmpje (docu-interview) samengevat: Het resultaat van Wetenschappers laat maar een besluit toe: "Wij hebben het met een vreemde Intelligentie te doen" vrij vertaald van: Das Ergebnis der Wissenschaftler lässt nur einen Schluss zu: "Wir haben es mit einer fremden Intelligenz zu tun" Is de moeite als men tenminste Duits begrijpt... ![]() Laatst gewijzigd door Micele : 7 maart 2008 om 19:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#665 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#666 |
Banneling
|
![]() wow, dit vond ik nog eens een spectaculair filmke. Een ufo gefilmd vanuit een vliegtuig samen in formatie. Checken:
http://www.youtube.com/watch?v=LVEIGLz-mbs |
![]() |
![]() |
![]() |
#667 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 11 maart 2008 om 16:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#668 |
Staatssecretaris
|
![]() Vooral een redelijk tamme reactie van de passagiers vind ik
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#669 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#670 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
welke feiten exodus ? tot nu toe is er geen enkel feit onweerlegbaar aangetoont, laat staan dat het daarmee ondubbelzinnig met zou vast staan de fantast blijf jij tot nu toe |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#671 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar als het een lekker wazig plaatje betreft, radio-metrische gegevens ontbreken en/of elkaar tegenspreken, ooggetuigen ontbreken en/of elkaar tegenspreken en/of over totaal iets anders bezig waren, etcetc. ... dan gaat het vast en zeker om een echt buitenaards tuig tjah ... da's ook weer een verklaring, natuurlijk nu begrijp ik weer beter waarom je mensen die je wijzen op 't feit dat er niets concreets voorhanden is afdoet als fantasten ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#672 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#673 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#674 |
Banneling
|
![]() Toen ik vorig weekend op Batibouw zat, zag ik een formatie UFO's overvliegen.
Ik kon ze nog net flitsen met m'n GSM. Ik wacht al 3 dagen op VTM en de VRT maar die losers komen maar niet af. Dit kost me een fortuin aan smsjes naar 4040. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#675 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#676 |
Banneling
|
![]() Als dat het geval is, kan u zich voorstellen wat de andere "intelligente " wezens waard zijn...Die hebben elkaar dan toch allang allemaal kapot gemaakt .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#677 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#678 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Er zijn een 6 tal verklaringen geloof ik : 1) hoax 2) verkeerd geidentificeerde voorwerpen 3) geheime overheidsprojecten/testen 4) satanische/demonische activiteiten 5) aliens 5) illusies, hallucinaties Persoonlijk geloof ik niet in aliens, maar de andere 5 zijn allemaal mogelijk denk ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#679 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Er wordt al een tijdje beweerd door sommige mensen dat er een andere manier van aandrijven is dan diegene die nu gebruikt wordt voor vliegtuigen. En die technologie zou perfect kunnen wat mensen vaak beschrijven als ze ufo's zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#680 | |
|
![]() Citaat:
![]() Er moet gewoon een verband zijn met Dustin de kalkoen! ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |