Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 11 maart 2008, 00:48   #461
Sjaax
Europees Commissaris

Sjaax's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
Waarom is er dan een doodsvonnis over hem uitgesproken door uw kameraden ?
Goh, Spook, ik wist niet dat je Abdelkader kende. Anders zou je zijn vrienden toch niet kennen?
Sjaax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2008, 07:37   #462
Gargamel
Banneling

Standaard

Moest je gisterenavond Phara eens horen...Wat heeft Wilders toch tegen de islaaamm enz...En wat deed die Moerman daar zonder gêne
Gargamel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2008, 08:12   #463
polksalad
Burger

polksalad's schermafbeelding

Standaard

Voor mij mag deze film er zeker komen daar ik oprecht geloof in een vrije meningsuiting wat deze dan ook mag zijn!
De koran mag net als de bijbel worden ontleed tot op het bot en daaraan mogen de acties van de huidige moslim aan worden gelinkt om hun relatie tegenover de koran af te wegen. Heb het altijd al moeilijk gehad met het feit dat de profeet mohammed was getrouwd met een meisje van 6 jaar en dat hij sex met haar had op de leeftijd van 9, ik vraag me dan ook af of dit vandaag nog bestaat in de moslimcultuur en of ze dit goedkeuren of afwijzen daar dit toch kindersex of pedofilie wordt genoemd.
Afwijzen kan men waarschijnlijk niet daar het gaat over hun profeet dus hoe moet ik dit nu verstaan?
polksalad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2008, 08:18   #464
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ik vraag me dan ook af of dit vandaag nog bestaat in de moslimcultuur
natuurlijk wordt het voorbeeld van de profeet nog tot op heden gevolgd.

http://www.npr.org/templates/story/s...toryId=5541006

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2008, 18:29   #465
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door polksalad Bekijk bericht
Heb het altijd al moeilijk gehad met het feit dat de profeet mohammed was getrouwd met een meisje van 6 jaar en dat hij sex met haar had op de leeftijd van 9, ik vraag me dan ook af of dit vandaag nog bestaat in de moslimcultuur en of ze dit goedkeuren of afwijzen daar dit toch kindersex of pedofilie wordt genoemd.
Je hebt het er moeilijk mee. Je bezorgdheid siert je. Je verdient een nobelprijs. Of moslims kinderhuwelijken goedkeuren vraag je misschien best eens aan de moslims in je straat. Heb je volgens mij nog nooit gedaan. Of heb je er schrik van? Gemakkelijk om met veel wind in de broek gemakshalve de meeloper uit te hangen.

Laatst gewijzigd door Rudy : 11 maart 2008 om 18:29.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2008, 18:47   #466
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Je hebt het er moeilijk mee. Je bezorgdheid siert je. Je verdient een nobelprijs. Of moslims kinderhuwelijken goedkeuren vraag je misschien best eens aan de moslims in je straat. Heb je volgens mij nog nooit gedaan. Of heb je er schrik van? Gemakkelijk om met veel wind in de broek gemakshalve de meeloper uit te hangen.
De moslim die gaat zeggen dat hij het gedrag van zijn profeet afkeurt wil ik toch nog wel eens tegenkomen hoor Rudy!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2008, 18:51   #467
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Ik vind dat gedrag niet afkeuren anders niets anders dan meeloperij. Sterker nog, volgens mij doe je niets anders dan meelopen met religieus extremisme onder het mom van vrijheid en liberalisme. Of ben je zelf moslim (of christen)? Dat zou namelijk een hoop verklaren.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2008, 17:44   #468
polksalad
Burger

polksalad's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Ik vind dat gedrag niet afkeuren anders niets anders dan meeloperij. Sterker nog, volgens mij doe je niets anders dan meelopen met religieus extremisme onder het mom van vrijheid en liberalisme. Of ben je zelf moslim (of christen)? Dat zou namelijk een hoop verklaren.
Veroordeel gewoon het fait dat een man, een volwassen man, niet kan en mag trouwen met een kind van 6 jaar en sex met haar hebben op haar 9de!
Geef toe dat de profeet mohammed, pedofiele trekjes had alhoewel ik het zo bruut niet wil verkondigen maar wat noem je dit anders??,verkeerd was!
Indien jullie dit niet doen keuren jullie gewoonweg goed wat er is gebeurt!!!
En stop toch met die racistische bullshit telkens neer te schrijven en probeer eens gewoon voor 1keer de zaken correct te bekijken.En BTW ik heb menig moslim hiermee geconfronteerd en heb totaal geen angst voor wie dan ook en dat meen ik maar nooit of te nooit krijg ik een antwoord op de vragen die ik stel..hoe komt dat toch?
polksalad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2008, 18:50   #469
sagopakajmer
Partijlid

sagopakajmer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door polksalad Bekijk bericht
Veroordeel gewoon het fait dat een man, een volwassen man, niet kan en mag trouwen met een kind van 6 jaar en sex met haar hebben op haar 9de!
Geef toe dat de profeet mohammed, pedofiele trekjes had alhoewel ik het zo bruut niet wil verkondigen maar wat noem je dit anders??,verkeerd was!
Indien jullie dit niet doen keuren jullie gewoonweg goed wat er is gebeurt!!!
En stop toch met die racistische bullshit telkens neer te schrijven en probeer eens gewoon voor 1keer de zaken correct te bekijken.En BTW ik heb menig moslim hiermee geconfronteerd en heb totaal geen angst voor wie dan ook en dat meen ik maar nooit of te nooit krijg ik een antwoord op de vragen die ik stel..hoe komt dat toch?
ik ben het zat van telkens weer datzelfde te moeten lezen van "hij heeft sex gehad met een meisje van 9, wat een p***"
wat een onzin.
Vergeet niet dat dat in de 7de eeuw was. Toen werden de mensen geen 80 jaar oud zoals nu. max rond de 40. De mensen werden dan ook sneller volwassen. Nu leven we dubbel zo lang. Dus om te vergelijken moeten we die 9 verdubbelen. 18.
sagopakajmer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2008, 19:13   #470
Vuyschthaemert
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sagopakajmer Bekijk bericht
ik ben het zat van telkens weer datzelfde te moeten lezen van "hij heeft sex gehad met een meisje van 9, wat een p***"
wat een onzin.
Vergeet niet dat dat in de 7de eeuw was. Toen werden de mensen geen 80 jaar oud zoals nu. max rond de 40. De mensen werden dan ook sneller volwassen. Nu leven we dubbel zo lang. Dus om te vergelijken moeten we die 9 verdubbelen. 18.
Dom gelul. Ook in de zevende eeuw was een meiske van negen jaar lichamelijk en geestelijk niet volgroeid.

Mohammed was derhalve, hoe je het ook wendt of keert en probeert goed te praten, gewoon een kinderverkrachter.
Vuyschthaemert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2008, 19:19   #471
sagopakajmer
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vuyschthaemert Bekijk bericht
Dom gelul. Ook in de zevende eeuw was een meiske van negen jaar lichamelijk en geestelijk niet volgroeid.

Mohammed was derhalve, hoe je het ook wendt of keert en probeert goed te praten, gewoon een kinderverkrachter.
Is een jongedame van 18 vandaag de dag lichamelijk en geestlijk volgroeid?
Oud 12 maart 2008, 19:51   #472
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
wat een onzin.
Waarom moeten moslims zoveel draaien om het geloof goed te praten en kunnen ze niet gewoon zeggen dat het niettemin in de historische context onaanvaardbaar is. Ook in de Islamitische wereld krijgen sommige meisjes op hun 12e (!!) al kinderen. Dat is ziek, ongezond, niet goed. Hoe je het ook wendt of keert.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2008, 19:57   #473
sagopakajmer
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Waarom moeten moslims zoveel draaien om het geloof goed te praten en kunnen ze niet gewoon zeggen dat het niettemin in de historische context onaanvaardbaar is. Ook in de Islamitische wereld krijgen sommige meisjes op hun 12e (!!) al kinderen. Dat is ziek, ongezond, niet goed. Hoe je het ook wendt of keert.
dat er vandaag de dag nog meisjes van 12 kindjes krijgen is schandalig. Dit komt voor in armere gebieden in de wereld, maar ook in onze land komt dat veel voor. Het is natuurlijk gemakkelijk er een etiquette op te kleven van "Islamitische wereld."
Uiteraard heeft dit niets te maken met Islam.
Oud 12 maart 2008, 19:59   #474
Banneling

Standaard

Citaat:
Is een jongedame van 18 vandaag de dag lichamelijk en geestlijk volgroeid?

Ze is alvast meer lichamelijk en geestelijk volgroeid dan een 9-jarige. Of ga je het tegendeel beweren?
Zou jij je 9-jarige dochterje uithuwelijken, excuus 'uitverkopen' aan een 50-plusser?
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2008, 20:00   #475
sagopakajmer
Partijlid

Standaard

Oud 12 maart 2008, 20:27   #476
Banneling

Standaard

Citaat:
Zelfs in de 7de eeuw waren 9-jarige kinderen niet volgroeid ...
Face is, jouw profeet was een vunzig sexueel geobsedeerde viespeuk. 12 �* 13echtgenotes -uiteraard allemaal jongedames die jonger dan hem waren - en toen zelf dat aantal niet volstond zaten hij met zijn poten aan een kind.
Oud 12 maart 2008, 20:29   #477
Banneling

Standaard

Iranian government shocked

The Hague, 12th March 2008. Ten thousands of young and elderly people are dancing with their wooden shoes to protest against Iran. This old habit, called the ‘klompendans’ is a protest to offenders of the Dutch freedom of speech. In at least 21 towns people are dancing on the Iranian national flag, singing the traditional war song “Say ! Do you know the muscleman ?”. Insiders fear that this dance could trigger a worldwide protest towards the Islamic world, with severe consequences. Wooden shoes are used in pig stables, and dancing on the Iranian flag demonstrates a deep disgust against the whole Islamic world. The Dutch are furious on all Muslims, who judge Geert Wilders, for who they claim the ‘benefit of the doubt’. Prime Minister Balkenende warns the Iranian Government, that an invasion on wooden shoes might be an option, if Ambassador Mr. Bozorgmehr Ziaran does not apologize for his brutal warning to the Dutch people.

Oud 12 maart 2008, 20:31   #478
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
wat een onzin.
Nee hoor, of tenminste bij de Joden niet; ik weet niet precies meer waar het staat in de bijbel, oude vertaling, maar: "de dagen der mensen zijn 70, zo wij zeer sterk zijn 80 jaar".

Hoe oud werd Abraham/Ibrahim (Bram) ook al weer?

Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 12 maart 2008 om 20:31.
willem1940NLD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2008, 20:39   #479
sagopakajmer
Partijlid

Standaard

je kunt natuulijk de levensstandaarden van de elite en de massa niet vergelijken, zeker niet iin die tijd.
Oud 12 maart 2008, 20:56   #480
Brandaan
Minister

Brandaan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Van enige biologische kennis heeft u duidelijk geen kaas gegeten. Om uw belachelijke redenatie door te trekken: In zwart Afrika -waar de levensverwachting rond de 40 jaar ligt - zijn de 9-jarige meisjes ook al volgroeid?

Laten we het er maar op houden dat u grappig probeert te zijn, anders is mijn achting voor de mensheid weer een beetje gedaald.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be