![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#462 |
Banneling
|
![]() Moest je gisterenavond Phara eens horen...Wat heeft Wilders toch tegen de islaaamm enz...En wat deed die Moerman daar zonder gêne
|
![]() |
![]() |
![]() |
#463 |
Burger
|
![]() Voor mij mag deze film er zeker komen daar ik oprecht geloof in een vrije meningsuiting wat deze dan ook mag zijn!
De koran mag net als de bijbel worden ontleed tot op het bot en daaraan mogen de acties van de huidige moslim aan worden gelinkt om hun relatie tegenover de koran af te wegen. Heb het altijd al moeilijk gehad met het feit dat de profeet mohammed was getrouwd met een meisje van 6 jaar en dat hij sex met haar had op de leeftijd van 9, ik vraag me dan ook af of dit vandaag nog bestaat in de moslimcultuur en of ze dit goedkeuren of afwijzen daar dit toch kindersex of pedofilie wordt genoemd. Afwijzen kan men waarschijnlijk niet daar het gaat over hun profeet dus hoe moet ik dit nu verstaan? |
![]() |
![]() |
![]() |
#464 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.npr.org/templates/story/s...toryId=5541006
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#465 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Rudy : 11 maart 2008 om 18:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#466 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#467 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#468 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Geef toe dat de profeet mohammed, pedofiele trekjes had alhoewel ik het zo bruut niet wil verkondigen maar wat noem je dit anders??,verkeerd was! Indien jullie dit niet doen keuren jullie gewoonweg goed wat er is gebeurt!!! En stop toch met die racistische bullshit telkens neer te schrijven en probeer eens gewoon voor 1keer de zaken correct te bekijken.En BTW ik heb menig moslim hiermee geconfronteerd en heb totaal geen angst voor wie dan ook en dat meen ik maar nooit of te nooit krijg ik een antwoord op de vragen die ik stel..hoe komt dat toch? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#469 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
wat een onzin. Vergeet niet dat dat in de 7de eeuw was. Toen werden de mensen geen 80 jaar oud zoals nu. max rond de 40. De mensen werden dan ook sneller volwassen. Nu leven we dubbel zo lang. Dus om te vergelijken moeten we die 9 verdubbelen. 18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#470 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mohammed was derhalve, hoe je het ook wendt of keert en probeert goed te praten, gewoon een kinderverkrachter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#471 |
Partijlid
|
![]() Is een jongedame van 18 vandaag de dag lichamelijk en geestlijk volgroeid?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#472 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#473 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Uiteraard heeft dit niets te maken met Islam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#474 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze is alvast meer lichamelijk en geestelijk volgroeid dan een 9-jarige. Of ga je het tegendeel beweren? Zou jij je 9-jarige dochterje uithuwelijken, excuus 'uitverkopen' aan een 50-plusser? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#475 |
Partijlid
|
![]() Vergeet niet dat dat in de 7de eeuw was. Toen werden de mensen geen 80 jaar oud zoals nu. max rond de 40. De mensen werden dan ook sneller volwassen. Nu leven we dubbel zo lang. Dus om te vergelijken moeten we die 9 verdubbelen. 18.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#476 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Face is, jouw profeet was een vunzig sexueel geobsedeerde viespeuk. 12 �* 13echtgenotes -uiteraard allemaal jongedames die jonger dan hem waren - en toen zelf dat aantal niet volstond zaten hij met zijn poten aan een kind. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#477 |
Banneling
|
![]() Iranian government shocked
The Hague, 12th March 2008. Ten thousands of young and elderly people are dancing with their wooden shoes to protest against Iran. This old habit, called the ‘klompendans’ is a protest to offenders of the Dutch freedom of speech. In at least 21 towns people are dancing on the Iranian national flag, singing the traditional war song “Say ! Do you know the muscleman ?”. Insiders fear that this dance could trigger a worldwide protest towards the Islamic world, with severe consequences. Wooden shoes are used in pig stables, and dancing on the Iranian flag demonstrates a deep disgust against the whole Islamic world. The Dutch are furious on all Muslims, who judge Geert Wilders, for who they claim the ‘benefit of the doubt’. Prime Minister Balkenende warns the Iranian Government, that an invasion on wooden shoes might be an option, if Ambassador Mr. Bozorgmehr Ziaran does not apologize for his brutal warning to the Dutch people. ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#478 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hoe oud werd Abraham/Ibrahim (Bram) ook al weer?
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 12 maart 2008 om 20:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#479 |
Partijlid
|
![]() je kunt natuulijk de levensstandaarden van de elite en de massa niet vergelijken, zeker niet iin die tijd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#480 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Laten we het er maar op houden dat u grappig probeert te zijn, anders is mijn achting voor de mensheid weer een beetje gedaald.
![]() |
![]() |