![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#701 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Zeelieden hebben de Vliegende Hollander en de Bermuda Driehoek, Schotten hun Nessie, dus gun ik de vliegeniers best wel Gremlins en UFOs.
|
|
|
#702 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#703 | |
|
Banneling
|
Citaat: Willem194Nederland
Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 13 maart 2008 om 10:00. |
|
|
|
|
|
|
#704 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#705 |
|
Banneling
|
Dubbel
Laatst gewijzigd door system : 13 maart 2008 om 10:00. |
|
|
|
|
|
#706 |
|
|
Bekijk eht filmpje van de disclosure project dat ik gepost heb dan zal je zien dat het niet juist is wat je hier zegt.
|
|
|
|
#707 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#708 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 13 maart 2008 om 10:25. |
|
|
|
|
|
|
#709 | ||
|
|
Citaat:
Ik zoek nog vergeefs het epos terug zoals dat in dichtvorm was gepubliceerd (ingezonden) in de Saturday Evening Post, omstreeks 1950; staat jammer genoeg ook niet in de wiki die ik vond. http://nl.wikipedia.org/wiki/Gremlin http://delarue.net/gremlins.htm edit: HEBBES!!! Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Gremlins http://www.metaseek.nl/cgi-bin/meta/...=&mi=&cs=UTF-8
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 13 maart 2008 om 12:40. |
||
|
|
|
|
|
#710 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#711 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#712 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
idd ...... elk vliegend voorwerp dat we niet kunnen identificeren is een ufo. Maar van een ufo naar aliens, dat is een heel erg grote stap en daar geloof ik niet in. Het probleem is dat eens men gelooft dat ufo's bestaan er voor bepaalde gevallen maar 2 mogelijke verklaringen zijn ofwel aliens ofwel satanische/demonische activiteit en aangezien dat 2de nogal snel tot een bepaald ander topic zou leiden verkiezen ze maar om het eerste te geloven. Het enige alternatief is ufo's volledig afwijzen als verzinsels. Iemand vermeldde hier eerder de bermuda driehoek ...... ik geloof dat men hiervoor een wetenschappelijke verklaring heeft gevonden. Ik heb daarover vorig jaar een documentaire gezien die een verklaring gaf voor de vreemde gebeurtenissen in de bermuda driehoek. Nessie is wel wat controversieel, maar gebaseerd op waarnemingen denken sommigen dat het over een plesiosaurusachtig dier gaat. (vooral omdat lochness niet het enige meer is waar men dit dier gezien heeft) Laatst gewijzigd door dirk001 : 13 maart 2008 om 19:28. |
|
|
|
|
|
|
#713 |
|
|
Het monster van Loch Ness is zo fake als maar kan zijn. Er zijn al vele ernstige en uitgebreide onderzoeken naar verricht, met 0 pct. resultaat.
|
|
|
|
|
|
#714 | |
|
|
Citaat:
==== Er landt een UFO op de akker waar een agrariër juist aan het werk is; een klein manneke stapt uit met puntklompen, witte baard, groen pakje en rode puntmuts. Zegt tegen de boer: "Dag, aardman".
|
|
|
|
#715 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 13 maart 2008 om 21:36. |
|
|
|
|
|
|
#716 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 13 maart 2008 om 21:28. |
|
|
|
|
|
|
#717 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
met alle excuses ... maar deze lijn heb ik meermaals moeten doorstaan, exodus jouw manier van discussieren beperkt zich blijkbaar tot je opposanten dood de (des)informeren met slechts het doel je zaak aannemelijker te laten overkomen je verwacht bovendien dan nog, bij wijze van enig weerwerk, dat men verder uren verder zou ingaan op die dingetjes en uiteindelijk om wat mogelijks ooit te kunnen bereiken ? als het enige middel erin zou bestaan de waarheidsgetrouwheid ervan te betwijfelen en jij weer netjes overgaat naar nwo-modus sorry, maar een 'goeie' manier van discussieren lijkt me toch wat anders... jij stelde immers dat het ontegensprekelijk ging over buitenaards tuigen ( of eventueel met uitbreiding naar geheimgehouden superieur technische aardse tuigen en/of de combine ervan ) ik vroeg je simpelweg uit wat dat concreet mocht blijken en al wat ik krijg zijn filmpjes waarin gesteld wordt me/ons minder sceptisch te gedragen en allerhande verklaringen waaruit blijkt dat niet lang alles is verklaard geef dan gewoon toe dat er niks concreets voorhanden is dan enkel een vermoeden |
|
|
|
|
|
|
#718 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
maar als ik je er een plezier mee kan doen... goed ik zal het eens bekijken wat als zou blijken dat het niets afdoet aan de uitspraak ? ga je dan eindelijk eens toegeven ? ps. sorry hoor... bij nader inziens bleek dat niet te gaan om dat stukje van 2 minuten... zo zot ben ik nog niet geef jij maar eens op waar in dat filmpje ergens komt dat er dus geen of veel minder dan aanvankelijk werd aangenomen gevallen bestaan waarbij een weerballon uiteindelijk de eenvoudige verklaring bleek te zijn Laatst gewijzigd door praha : 13 maart 2008 om 22:35. |
|
|
|
|
|
|
#719 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
ik neem je dan ook niet op dat woordje liegen... moest je het niet doorhebben
Citaat:
waarom kan dat niet ? het gaat immers over 'waarnemingen' die buiten het gewone doen zijn ... want anders zou er niet zo'n gewag van gemaakt worden en het gaat dus om visuele ( ruim opgevat ) waarnemingen van allerhande soort Citaat:
of beter 'onfeilbaar' of 'onbevooroordeeld' kijk, beiden baseren zich net op dezelfde morfologische kenmerken bovendien zou ik het aantal voorvallen waarbij de visuele waarnemingen van de ( laat ons toch maar voorzichtig zeggen betrouwbare ) ooggetuigen en de radardata precies hetzelfde vertellen eens op een rijtje willen zetten Laatst gewijzigd door praha : 13 maart 2008 om 22:48. |
||
|
|
|
|
|
#720 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat: