![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|
#1361 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
ja hoor: Citaat:
wanneer ga je hem bekijken? Pin d"Ar |
||
|
|
|
|
|
#1362 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 12 maart 2008 om 08:02. |
|
|
|
|
|
|
#1363 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
je bedoelt deze lord Monckton:
Citaat:
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
|
|
|
|
|
#1364 |
|
|
echt, in de ene post kom je af met een charlatan die ontkent dat klimaatsverandering plaatsvindt, in de volgende kom je af met een pipo die zegt dat klimaatsverandering plaatsvindt, en dat het de zon zijn schuld is. Je moet wel weten wat je wilt eh
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. Laatst gewijzigd door Pieke : 12 maart 2008 om 09:13. |
|
|
|
|
|
#1365 | |
|
Banneling
|
Citaat:
niet kijken dus? zoals verwacht! En.... Ook super super zwak, je valt de man aan (Ad Hominem) en niet zijn argumenten, maar ja die ken je ook niet want je hebt het nog niet gezien! Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 12 maart 2008 om 09:28. |
|
|
|
|
|
|
#1366 | |
|
Banneling
|
Citaat:
joh dat weten de meeste wetenschappers zelf niet eens. dan is het global warming dan is het 'klimaatsverandering'' Ik doe dat niet doe klunzen van je zogenaamde 'wetenschappers' doen dat!!!! Pin d"Ar |
|
|
|
|
|
|
#1367 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Pin d"Ar |
|
|
|
|
|
|
#1368 |
|
|
het is al een tijdje klimaatsverandering. De term global warming wordt tegenwoordig enkel maar meer gebruikt door denialists zoals gij. In de hoop er verwarring rond te zaaien.
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
|
|
|
|
#1369 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
Monckton komt keer op keer op keer op keer met dezelfde argumenten (die zelfs geen argumenten meer zijn omdat ze al keer op keer op keer op keer gedebunked zijn) af. Tussen ons: iemand die telkens waarschuwt voor de loge, de samenzwering en weet ik veel wat nog allemaal, maar die wel selectief gebruikt maakt van misinformatie gedistribueerd door een lid van de vereniging waar hij voor waarschuwt, omdat de boodschap die erin staat wel in zijn wereldbeeld past, hoe noem je dat?
||
|
|
|
|
|
#1370 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het is even iets meer dan 'lid zijn van een vereniging' het is allemaal gelaagd, maar als je het niet leest weet je dat niet. Maar maak je verder niet sappel hoor Jij ''gelooft' in die hysterie en , ik , en vele anderen met mij, niet in die GW shit! and never the two shall meet.... Het is gewoon bedoeld om geld af te pakken van de middenklasse! Pin d"Ar |
|
|
|
|
|
|
#1371 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Want wat je niet hebt gezien daar kan je dus niet over oordelen! Pin d"Ar |
|
|
|
|
|
|
#1372 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#1373 | |
|
Banneling
|
Citaat:
wanneer ga je hem kijken? Pin d"Ar |
|
|
|
|
|
|
#1374 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar dat ontken ik toch nergens?????????????????????????? Het is alleen een hele algemene en daardoor totaal nietszeggende uitspraak, waar je alle kanten mee op kan. Wanneer ga je de genoemde dvd bekijken? vertel me nu eens? Pin d"Ar |
|
|
|
|
|
|
#1375 | |
|
|
Citaat:
Ik voel plaatsvervangende schaamte als ik lees wat die man allemaal heeft uitgekraamd. Zo iemand mag men van mij direct zijn titel laten afgeven, want er zijn nog te veel mensen die menen waarde te mogen hechten aan zijn mening omdat er toevallig het woord professor voor zijn naam staat. Dat dat een heel groot toeval was, bewijst deze tekst wel. Werkelijk om niet goed van te worden. Ben eens benieuwd of hij hier op zal reageren of als hij Jos Verhulst-style gewoon blijft doorgaan met steeds hetzelfde te herhalen. Respect trouwens Jules dat je de moeite hebt gedaan om dit allemaal te ontkrachten.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 14 maart 2008 om 12:03. |
|
|
|
|
|
|
#1376 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
#1377 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Of wat is je punt hier?
One World, One Dream, One Everything Laatst gewijzigd door Stratcat : 15 maart 2008 om 07:26. |
|
|
|
|
|
|
#1378 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
--------------
One World, One Dream, One Everything Laatst gewijzigd door Stratcat : 15 maart 2008 om 07:27. |
|
|
|
|
|
#1379 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
Wat is de verklaring voor die koudere periode eigenlijk?
|
|
|
|
#1380 | |
|
|
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 15 maart 2008 om 15:06. |
|