![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Staatssecretaris
|
![]() Het gaat niet om theorieën, het gaat om bewijzen die aantonen dat het officiële verhaal fysisch onmogelijk is. Hoe dikwijls moet dit eigenlijk nog herhaald worden? Of zie je het verschil niet?
![]() Citaat:
En nee je kan geen "mooie cd-like collapse" krijgen volgens newton. Uw bovenste deel van de toren kan ofwel in (bijna) vrije val naar beneden vallen, of het kan het gebouw verpletteren. Op 9/11 kwamen ze niet alleen alletwee voor, maar het bovenste deel dat zogezegd voor de instorting zorgde desintegreerde ook nog eens tijdens de eerste seconden van de instorting. Je moet niet veel fysica kennen om in te zien dat de combinatie van die verschijnselen onmogelijk is op basis van zwaartekracht alleen. Laatst gewijzigd door Akufen : 14 maart 2008 om 13:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En weet je eigenlijk wat "Thermate" is? Citaat:
b) De alternatieve hypothese, dat het WTC door een CD ingestort zou zijn is gewoon te absurd voor woorden. Denk je echt dat het mogelijk is om de hoeveelheid aan explosieven, ontstekers en kabels die nodig zouden geweest zijn aan te brengen zonder dat iemand er iets van gemerkt heeft? Volgens experts zou het aanbrengen van de nodige explosieven minstens een jaar duren. En dat is als je het niet in het geheim moet doen... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan jij verklaren waarom meteen na de impact alle rotzooi weg is gehaald (iets wat volgens de wet niet eens mag!) Pin d" Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
|
![]() Citaat:
Kan je ook voor mij uitleggen waarom, als het door jou aangehaalde feit waar is, dat zou beteken dat de CD theorie waarschijnlijker is dan de officiële. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
|
![]() Citaat:
Echter, het is allemaal heel erg eenvoudig te verklaren als je maar een simpel feit weet: Ijzer brandt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
The Destruction of Building 7's Remains removal steel naar China en Indië. Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door eti1777 : 15 maart 2008 om 00:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
wat jij in feite zegt komt neer op: "als het niet te bewijzen valt via mijn strenge universele methodiek, dan bestaat het niet"... Met alle gevolgen van dien....... !!!!! Je mag die strenge methodiek criteria van mij best toepassen, maar als je voor alles en nog wat in je leven objectieve bewijzen moeten hebben, dan moet je een enorm triestig bestaan ondergaan bij wijze van spreken........ Laatst gewijzigd door straddle : 15 maart 2008 om 02:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
1.) Hangt er van af voor wat precies u die degelijke argumentatie wenst. Voor iets dan niet te bewijzen valt? Moet jij voor alles bewijzen hebben of het bestaat niet voor u? 2.) Wat is voor u degelijke argumentatie? 3.) Ik vind het eveneens niet bevorderlijk in de discussie om "believers" op 1 hoopje te gooien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
|
![]() Citaat:
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 16 maart 2008 om 18:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Telkens ik door de boerebuiten hier fiets, let ik op de vele koterijen, tuinhuisjes e.d. die nog steeds een asbesten dak hebben. Open en bloot dus, zichtbaar vanop straat. Nu is het zo dat enkel chronische blootstelling aan asbeststof van middelgrote korrel kankerverwekkend is. Die daken hebben in realiteit een vrij laag risico. Asbest die als isolatie binnen muren wordt gebruikt zoals in vele gebouwen nog het geval is, nog minder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
|
![]() Ik heb mij geinformeerd. En omdat ik mij geinformeerd heb geloof ik het hele troofers verhaal niet. Want het troofers verhaal is gebaseerd op zich niet willen informeren. Op onwetendheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | ||
|
![]() Citaat:
Echter niet voor echte onderzoekers. Die zien welsiwaar een balk die aangevreten is, alsof ie "verdampt" is, maar zoeken naar een verklaring hiervoor die de wetten van de fysica niet overtreedt. En die verklaring is uitgebreid te lezen op het internet: Citaat:
http://www.debunking911.com/ironburns.htm |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
|
![]() "Have an open mind, but no so open you brain escapes."
Ik ben nu eenmaal skeptisch, en ben geneigd vergezochte verklaringen niet te geloven, zeker daar waar eenvoudigere verklaringen volstaan. Laatst gewijzigd door Zwitser : 16 maart 2008 om 21:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De doorsnee troofer hier heeft een pak meer dossierkennis van het 9-11 verhaal dan al diegenen die zich neerleggen bij de officiele versie. De doorsnee troofer hier is iemand die zich wil informeren, die tal van bronnen wil raadplegen en zelf kritische geest aan de dag legt. Dit staat net in schril contrast met de massa die het officiele verhaal gewoon aanvaardt zonder de minste curiositeit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dus wacht hé, we zijn het eens dat staal niet kon smelten maar dat het gebeurde. Jij gaat dit nu proberen te verklaren aan de hand van branded ijzer? Volgens uw eigen bron hebben we een temperatuur nodig die nabij het smeltpunt van ijzer ligt (en dus hoger dan het smeltpunt van staal), en er moet bovendien zoveel zuurstof aanwezig zijn dat het niet smelt maar brand. Leg dan alvast eens uit hoe we aan die temperatuur komen, en als we dan toch voorbij de smeltpunt van staal zijn, waarom hebben we dan in godsnaam brandend ijzer nodig om ons gesmolten staal uit te leggen? Je hebt je eigen verhaal nog minder plausibel gemaakt dan het al was, merci ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
|
![]() Citaat:
Wist jij hoeveel het zou kosten om de asbest te verwijderen? Check it out!
![]() |
![]() |
#260 | |
|
![]() Citaat:
Kus van de juffrouw en een bank vooruit! Kritische geesten als jij zijn pas bevorderlijk voor onze maatschappij!
![]() |