![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Er is wel een regering gevormd met een ondoorzichtig programma, maar ik vind nergens op het net iets over het min. leefloon.
Wie kan mij helpen ? Ik vraag U dit omdat ik meer dan 80% invalide ben, van een invaliden uitkering moet leven en omdat ik vroeger zelfstandige was, staat mijn invaliden uitkering gelijk aan het min.leefloon. Je mag allemaal gerust weten hoeveel dit is - dit is 25.75€/dag en de zondag wordt niet uitbetaald. Je verstaat nu wel, dat je razend kan worden indien je hoort van sommige partijen dat er miljoenen ontwikkelingshulp moet bijkomen voor landen aan de andere kant van de aardbol. Je mag ook weten, dat mijn internet, tv en telefoon door iemand anders wordt betaald of ik had helemaal niets voor enige ontspanning. In Vlaanderen zitten wij zo met duizenden - Willen werken, maar niet kunnen werken door invaliditeit of ziekte. De fabel van p rofiteurs moet je in onze rangen niet gaan zoeken - Leven aan 25.75€/dag kan men niet als profiteren aanschouwen. Misschien is deze topic hier niet gepast,maar ik vind het wel eens nodig om dit aan te kaarten Armoede in Vlaanderen wordt onderschat omdat de meesten verlegen zijn hiervoor uit te komen. Zwartwerk is bij ons eveneens uit den boze omdat we dat fysiek niet aankunnen. Misschien kan ik mij gaan opgeven als asielzoeker, dan heb ik slapen en eten gratis Een Vlaming Bedankt Koningshuis van mijn kloten |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Er is 'iets' beloofd voor al diegenen die werken. Laagste lonen, middenmoot en voor pensioenen. Dat staat in het regeerakoord (!?)Om de zogenaamde werkloosheidsval (activeringsbeleid) op te lossen moet het inkomensverschil tussen werkenden en niet-werkenden groter worden.
De officiële reactie van het Blok: dit akkoord is te 'links'. M.a.w. de non-actieven krijgen nog te veel. Of heb ik misverstaan ? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar als je niet kan werken door meer dan 80% invaliditeit, dat de Europese armoedegrens op 850€/maand is vastgesteld en wij invaliden maar een goede 650€ ontvangen - Is dat het landeke van belofte? dAN HEB IK NOG VERNOMEN DAT ILLEGALENwerk wordt aangeboden ????? Dan heb ik nog vernomen dat er dringend buitenlanders moeten worden aangenomen voor de knelberoepen.( knelweddes ja) Dan heb ik nog vernomen dat de ambtenarij moet ingekrimpt worden (wat gaan ze met deze mensen doen ?) Waar zitten ze met die slogan van eigen volk eerst ? |
|
![]() |
![]() |