![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Nee parcifal, de realiteit is dat jij stilletjes wegkroop toen er een antwoord op werd gegeven en z'n fouten werden blootgelegd. http://www.journalof911studies.com/a..._RossReply.pdf http://gordonssite.tripod.com/id4.html Citaat:
Laatst gewijzigd door Akufen : 19 maart 2008 om 13:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Lees gewoon dit eens: http://www.911myths.com/html/67_intercepts.html Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat het raport gewoon aanneemt dat het om een vliegtuig gaat, en hier verder niet op ingaat is niet bruikbar voor jouw argument. Dat een raport dat niet als doel heeft te bewijzen dat er een vliegtuig tegen het Pentagon vloog dat ook niet doet wil niet zeggen dat er geen bewijs is dat er een vliegtuig tegen het pentagon vloog. Er hebben duizenden mensen gezien hoe er een groot lijnvliegtuig in het Pentagon vloog (onder andere iemand die ik persoonlijk ken). Er zijn onderdelen van een Boeing 757-200 gevonden. Meer bepaald er zijn onderdelen gevonden van precies die boeing die Vlucht 77 uitvoerde. Dat is bewijs genoeg, en dus mochten de ingenieurs die zich bezig hielden met onderzoeken hoe het gebouw de inslag weerstond dit gewoon aannemen. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus je vindt dat er een intact paspoort, nb nog van een van de 'kapers' wat intact gevonden wordt tussen lijken en puin niet eh een beetje eh raar? terwijl ze bij wijze van spreken, de botten van de slachtoffers niet bij elkaar kunnen vinden? werkt je "bullshit" detector dan op zo'n moment niet of zo? Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 19 maart 2008 om 13:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
http://www.msnbc.msn.com/id/5232563/ De vraag is enkel of het met opzet was of niet. Cheney z'n stand down order spreekt dan ook boekdelen. Plus de FAA die bewijzen laat verdwijnen is reden genoeg om een rechtzaak te starten vind ik. Citaat:
En diegene die iets anders gezien hebben? Die kunnen we afschrijven? En als de zwarte doos dan ook nog eens het verhaal van die groep steunt? Dan trekken we die data ook maar in twijfel zeker? Welke onderdelen zijn er gevonden? En hoe heeft men deze aan een vliegtuig kunnen linken wanneer er geen serienummers werden onderzocht? Laatst gewijzigd door Akufen : 19 maart 2008 om 13:57. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |||
|
![]() [quote]
Citaat:
Men heeft overigens nog meer zaken redelijk intact terug gevonden. Een voorbeeld: Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#326 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat is nu typisich iets waar mijn bullshit detector werkelijk helemaal in het rood van gaat. Citaat:
Laatst gewijzigd door Zwitser : 19 maart 2008 om 16:48. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | |
|
![]() [quote=Zwitser;3310569]
Citaat:
Mijn felicitaties!
![]() |
![]() |
#328 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | ||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
De groep die daadwerkelijk het vliegtuig IN het pentagon heeft zien vliegen is echter niet zo groot als jij denkt. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Lachwekkend ja, humor zou ik het niet noemen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het eerste wat bij me opkomt is of deze twee zaken wel vergelijkbaar zijn? Ik denk het niet.En, ok, stel er blijft wat over, maar dat is dan precies de paspoort van een van de terroristen? Please! Het lijkt wel alsof bij jou alles wat binnen de officiele verklaring valt, hoe onwaarschijnlijk ook, zeer waarschijnlijk wordt gemaakt. En bij alles wat buiten de officiele verklaringen valt, wordt wat waarschijnlijk is erg onwaarschijnlijk gemaakt. Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 20 maart 2008 om 07:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#333 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#334 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#335 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |||
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
Dat de zwarte doos van vlucht 77 in het pentagon gevonden is, zou eigenlijk afdoende bewijs moeten zijn dat die vlucht inderdaad op het pentagon neergestort is. Dat iemand die juist aangeeft hier aan te twijfelen met die zwarte doos aankomt vind ik nogal raar. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#337 | ||
|
![]() Citaat:
Heb je het hele filmpje gekeken? Een van de punten die in de video uitvoerig belicht worden is dat bij een controlled demolition de explosies plaatsvinden voor het gebouw begint in te storten. Vaak duurt het zelfs verschillende seconden voor er beweging in het te slopen gebouw komt. Een ander punt (waar ik nog geen aandacht aan had besteed) dat ook behandeld word is dat controlled demolition een erg lawaaierige zaak is. Rookpluimen die na het begin van het instorten optreden, die niet de snelheid hebben van een explosie, en die niet vergezeld gaan van de oorverdovende knallen die bij een explosie horen zijn dus geen explosies. Het valt op dat in videos zoals "Loose Change" men bij de beelden van het instorten van de torens en de beelden van controlled demolition die men als vergelijksmateriaal laat zien geen geluid laat horen. Als je beelden van een controleld demolition bekijkt, met het geluid er bij, en dan de beelden van het instorten van het WTC dan valt pas op hoe groot de verschillen eigenlijk wel zijn. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik wacht trouwens nog altijd op uw tijdsberekening voor de instorting van de toren en het effect van luchtweerstand. Na deze uitlating mag ik verwachten dat u op't punt staat ze te posten? Volgens wie? Citaat:
Alstublief hé. Zowat het sterkste bewijs voor explosieven tijdens de instorting gaat hij negeren omdat ze tijdens de instorting voorkomen? Hoor jij jezelf bezig af en toe of is het volledig automatic? Laatst gewijzigd door Akufen : 20 maart 2008 om 14:05. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#339 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |