![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En maak ik al vorderingen met mijn therapie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou je desalniettemin de raad willen geven om in je zinsbouw iets respectvoller met het Nederlands om te gaan: "Ik verwacht inhoudelijk een discussie, wat je doet kun je misschien bij andere dames mee wegkomen maar bij mij niet." - "Ik verwacht inhoudelijk een discussie" klinkt niet; het is een stijlfout => gebruik liever "Ik verwacht een inhoudelijke discussie" - "mee wegkomen" is een barbarisme, meer bepaald een anglicisme - "wat je doet kun je misschien bij andere dames mee wegkomen" => zinsconstructie is grammaticaal fout Ook qua morfologie lees ik rare zaken zoals "jou houding". Laatst gewijzigd door Kallikles : 19 maart 2008 om 20:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kallikles; je bent hardleers! Het is beledigend te stellen dat mijn mening gebaseerd zou zijn op afkeer van allochtonen, en je lessen Nederlands zijn belerend; lukt ook niet bij vrouwen die net als ik grondige kennis over het reilen en zeilen van Antwerpse moslims opdeden in praktijk.
Dat kleinerende toontje is lachwekkend; je gaat nergens inhoudelijk op in. Jij stelt dat de belangstelling en mening van mensen zoals Circe, online en mezelf berust op seksuele frustratie; na Freud kun je dit soort voorbijgestreefde theorieen in 2008 niet meer verkondigen. Nog even en je stelt voor onze baarmoeders te verwijderen wegens hystherie over moslims! Je moet wat meer met vrouwen praten die een mening hebben, en kunnen uitleggen waârop ze die baseren. geen nood, ik help jou op weg! Rund; ik werk al de hele dag voor deze doelgroepen en meer uren dan je jezelf kunt voorstellen; ik voel me niet geroepen nog meer te doen, en een flair lezen of rondhangen ken ik nauwelijks dus is je oproep bij mij in ieder geval in dovemans oren gevallen en daar voel ik me niet schuldig over, mag ik nog een leven na het werk? Of hoor ik vooral vrouwelijk en toegewijd te zijn? |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Burger
|
![]() Aanpassen of buiten! Simpel toch? Als het verboden is, is het zo! Ik rij ook niet tegen de richting in!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aanpassen of buiten is onzin, het gaat vaak over jongeren die hier geboren zijn, en dus evengoed Vlaming zijn als anderen.
Het probleem zit bij de identiteit, mogen die jongeren zich ook Vlaming voelen of worden ze bij geboorte opgesloten in virtuele dorpen die geen enkele binding met Vlaanderen hebben? Volgens mij is het grootste gedeelte van het allochtone verenigingsleven erop gericht mensen vooral GEEN VLAMING te laten worden! Je bent Turk, Marokkaan en moslim en verder hoort die identiteit zich te beperken tot ' je aan de wet houden' zoals vooraanstaande moslims graag beweren in de media. En dat is nu juist fout! Maar wat doet Vlaanderen? Zij subsidieeren die apartheidsverenigingen massaal omdat daar nooit een kat komt en het voldoende is in een folder te zetten dat je voor integratie bent! Maar terug naar het onderwerp; hoofddoeken in Lier. Hoofddoeken worden gedragen om onderscheid te maken. Goede moslima's dragen een hoofddoek om hen te onderscheiden van ongelovigen, minder goede vrouwen dus die geen recht hebben op bescherming voor mannelijke agressie. ( vandaar 'hoer' naar vrouwen zonder hoofddoek) Dat maakt een hoofddoek uiteraard tot de guillotine van vrouwenrechten, wie dit verdedigd is in wezen dus niet voor gelijke rechten voor alle vrouwen en dus schuldig aan discriminatie. Dat weldenkend links daar eens over nadenkt |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Burger
|
![]() Als het verboden is,is het toch verboden zeker? Ze gaan toch iets niet verbieden voor wel te mogen doen? Dus wat moet je doen het naleven en aanpassen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Echt iets om fier op te zijn! lol!lol! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Vlaanderen = democratie - islam = dictatuur
Besluit: onverenigbaar dus! Het voorbeeld in Lier is er helaas maar eentje uit een lange lijst incidenten mbt "positieve" discriminatie. Alarmbellen genoeg me dunkt!
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het wordt misschien even tijd om aan de moslimse hoofddoekdraagsters eerst even uit te leggen waar de Internationale Vrouwendag in feite om draait! In elk geval niet over "de vrijheid" van hoofddoekendracht, de vrijheid om een burka te dragen of de vrijheid om zich verplicht een kuisheidsgordel aan te schaffen.
Evenmin gaat het over het vrouwenclubje dat hun zelfgebakken koekjes wil laten proeven aan mekaar. Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
ik dacht dat Vlaams Belang = dictatuur.... ![]() of neen Vlaams Belang = ëndlosung...... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|