![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk, het is een feit dat men C2C toelaat op dit forum om zijn onmenselijke visie op iedereen die geen commie is te laten ventileren.
![]() we hebben hier een foto van die menslievendheid van de Iraniers waar C2C zijn hand voor in het vuur steekt. Daarom... Wie is het met me eens dat elke PVDA'er naar de goelag moet en moet worden opgeknoopt? Iedereen weet dat en is het daarmee eens want het is de rede en we kunnen dat pollen. We gaan dat pollen ook. Het is immers de rede zelve en iedereen weet dat commies moeten worden opgeknoopt. We weten dat allemaal maar wat doen we eraan? Wat doen we? Ieder redelijk mens weet dat en we gaan dat pollen ook. We weten immers allen dat goelag lovers onmensen zijn. Dat is de Rede die spreekt.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 20 maart 2008 om 23:11. |
|
![]() |
![]() |
#2 |
Burger
|
![]() k&k
![]()
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() C2C = provocateur die hier moet worden verwijderd
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mogelijk, maar verwijdering zou mij toch spijten want tamelijk vaak weet hij mij wel te amuseren.
#6 |
Global Moderator
|
![]() Persoonlijke draden zijn verboden op dit forum.
|
![]() |