Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 maart 2008, 23:07   #17201
lezer
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Tiens, en ik heb vorige maand net een huis gekocht.
Ben ik nu de pineut?
Zolang je een job hebt en je lening met vaste rentevoet goed kan afbetalen is er geen probleem, in tegendeel zelfs: dan is het voordelig om een huis te hebben.

Ik denk dat de meeste eigenaars in België vrij safe zitten, zolang ze hun werk behouden.

In Nederland daarentegen...
Daar betalen de meesten enkel de rente van hun hypotheek af en beleggen het kapitaal dat op de einddatum moet terugbetaald worden. Gaat moeilijk anders met die huizenprijzen.
Zeer riskant in deze tijden.

Heb familie in die situatie. Hoop voor hen dat het niet zover komt.
We willen niet dat ze allemaal naar hier verhuizen, hé.
lezer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2008, 23:18   #17202
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lezer Bekijk bericht
Zolang je een job hebt en je lening met vaste rentevoet goed kan afbetalen is er geen probleem, in tegendeel zelfs: dan is het voordelig om een huis te hebben.
Net mijn idee.
Ik zie trouwens ook niet direct een probleem in Belgie voor de banksector.
In feite smeken ze net om goede (prime) leningen op dit moment.

Je komt enkel in de problemen als je langere tijd zonder job komt te zitten en daar ben ik alvast optimaal tegen beschermd.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2008, 00:18   #17203
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dirk001 Bekijk bericht
Toch 2 kanttekeningen plaatsen hierbij ! Als het bedrijf failliet gaat ipv overgenomen dan zijn opties waardeloos. En daarnaast heb je hiervoor heel erg specifieke kennis nodig en dit gaat dus niet zozeer over een believer zijn of niet, maar eerder over voorkennis. De meeste van die traders weten wellicht niet eens wat de NWO is, maar ze hebben door hun beroep wel vaak voorkennis en kunnen dus op dat vlak soms gouden zaken doen.

Ik kan iedereen 1 goede raad geven en ik blijf erbij : koop edelmetalen en dan vooral goud en zilver en vraag om fysieke levering , niet de certificaten ! Daar zal je een goede zaak aan doen
zoals ik een paar weken geleden nog schreef, toien we nog 900 usd noteeerden. ondertussen is goud de 1000 usd overschreden: tijd om winst te nemen en wat te verkopen. vandaag nog heeft de zwitserse nationale bank goud verkocht... wanneer de grote massa begint te kopen (op den top) is het tijd voor de profi's om te verkopen....

beste is nu goudmijnen in canada te kopen (niet in zuid afrika wegens te groot infrastructureel en politiek risico) en andere canadese mijn corporaties voor tin, koper, alu, etc...

voorbeelden: NG, ERF, LMC...

NB: goud voor fysieke levering is het beste inderdaad, maar niet altijd interessant omdat je zware kosten hebt voor goudbewaring en transport. je kan dan beter specifieke goudfondsen kopen zoals GG, of een ETF op goud zoals GLD, maar je kan nu best wachten tot je een kleine neerwaarste correctie krijgt...
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2008, 00:24   #17204
Ramón Gitannes
Provinciaal Statenlid

Standaard

Maak u klaar voor... The War on Botnets.
Citaat:
http://www.standaard.be/Artikel/Deta...kelId=CR1PF10K
BRUSSEL - Internetleveranciers zoals Telenet of Belgacom zouden de toegang tot hun netwerk moeten ontzeggen aan computers die gekaapt zijn door zogenaamde 'botnets'. Dat zegt Howard Schmidt, een pionier in internetbeveiliging en ex-adviseur van het Witte Huis.
Ramón Gitannes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2008, 22:12   #17205
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
geruchten hier op de markt in london dat morgen een volgende UK bank / verzekeraar de fles op gaat... uiteraard heb ik de naam vernomen maar ga ik niet vermelden.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Trouwens, morgen gaat er nog een bank/verzekeraar de fles op. Kijk maar uit!
Pas maar op, ze zijn je al op het spoor!
Citaat:
The UK stocks news was dominated by sharp losses to banking stocks, led by HBOS.

The declines led to the UK market watchdog, the Financial Services Authority, announcing that it was looking into whether rumours had been deliberately spread to undermine bank shares.

Officials at the Bank of England denied that any UK banks were in trouble.

BBC

Laatst gewijzigd door Firestone : 19 maart 2008 om 22:13.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2008, 09:18   #17206
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Gisteren op de VPRO, a "must see"

Gisteren 23:50 - 01:40 Nederland 2
Genre(s): Documentaire
VPRO IMPORT

Citaat:
Amerikaanse (USA) documentaire uit 2006. 20 maart 2008 is het vijf jaar geleden dat de oorlog in Irak begon, met een invasie van Engeland en de Verenigde Staten. Hoog tijd om terug te blikken en de balans op te maken. De makers (Enron the smartiest guys in the room, Taxi to the dark side) tonen een gedetailleerde en ontluisterende analyse van Amerika's rol in de democratisering van Irak. Een kijk in het politieke bedrijf achter de oorlog in Irak. Documentairemaker en politicoloog Charles Ferguson maakt een heldere analyse van de besluitvorming die leidde tot de oorlog in Irak. Aan het woord komen hoge regeringsambtenaren, militaire deskundigen, soldaten en journalisten. Ze waren ooggetuigen van de ineenstorting van Irak na het afzetten van Sadam en hebben net als Ferguson vele vragen. Waar ging het fout? Wat waren de tekortkomingen van de regering Bush? Waarom stelde niemand kritische vragen over de massavernietigingswapens? Waarom werden de CIA-rapporten niet gelezen? Waarom trok men ten oorlog na slechts zestig dagen voorbereiding? En waarom was er geen onderbouwd plan voor de wederopbouw van Irak? Na de laatste militaire gevechten in mei 2003, kwamen er meer dan 3.000 Amerikaanse soldaten om het leven en raakten er meer dan 20.000 gewond. Duizenden Irakezen zijn gestorven en hun land is aan puin geschoten. De infrastructuur van het land is ernstig aangetast en 7000 jaar cultuur werd in enkele weken na de invasie vernietigd. Hoe kon het zover komen? Waarom hebben de Amerikanen de situatie zo slecht ingeschat? Waren ze onnozel, hoogmoedig of is er sprake geweest van een geheime agenda? Regie: Charles Ferguson.
Oud 20 maart 2008, 14:06   #17207
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Dat was dus "No end in sight" voor degenen die achter de naam zoeken..
http://video.google.com/videoplay?do...69183854471645

Laatst gewijzigd door Akufen : 20 maart 2008 om 14:07.
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2008, 14:22   #17208
eti1777
Gouverneur

eti1777's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Babylonia Bekijk bericht
Als je een prettige kerst wilt hebben bekijk dan dat intervieuw dat ik hier postte
van Fulford.... en lees het intervieuw met hem bij rense.com
Ik meen het dit is geen grap.
update
eti1777 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2008, 18:56   #17209
Ramón Gitannes
Provinciaal Statenlid

Standaard

De SAMS officieren over de Mossad:

"Wildcard. Ruthless and cunning. Has capability to target U.S. forces and make it look like a Palestinian/Arab act."

Reageer vooral op UFO-stuff en Alex Jones want dat is toch zo makkelijk te weerleggen. Van het moment dat iemand afkomt met een ernstige bron, dan vallen ze allemaal stil. Silence is golden!
Ramón Gitannes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2008, 19:29   #17210
dirk001
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Dat was dus "No end in sight" voor degenen die achter de naam zoeken..
http://video.google.com/videoplay?do...69183854471645

Er is al veel gezegd en geschreven over de oorlog in Irak. Maar wat als de Irak oorlog in werkelijkheid eigenlijk volledig volgens plan verloopt ? Wat als dit alles was gepland ?

Ik zal dit proberen toe te lichten hieronder :

Wat als het doel van de oorlog was om de olie te controleren, chaos te laten ontstaan in Irak, de verschillende bevolkingsgroepen tegen elkaar op te zetten, de VS zich te laten ruineren in Irak en dit alles allemaal perfect in het NWO plan past ?

Wat als dit kadert in de hele oorlog tegen terreur ? Als men in Afghanistan ook de olie wil controleren en eigenlijk voor de rest grotendeels hetzelfde wil als in Irak ?

Wat als de oorlog tegen terreur eigenlijk bedoelt is om 1 van de 3 monotheistische godsdiensten te verdelen, tegen elkaar onderling op te zetten en het deel dat niet past in de NWO van tafel te vegen ? En als extraatje men ondertussen ook haatgevoelens kan creëren tussen de Islam en het Westen (grotendeels christelijk onder 1 of andere vorm). En men tegelijk de rechten en vrijheden van de burgers in het Westen onder het mom van terrorisme aan banden legt of zelfs volledig ondergraaft ?

Laten we beginnen bij het begin nl 9/11. Over die evenement alleen al zijn er heel veel vragen en kunnen we jammer genoeg niet vertrouwen op mainstream media omdat die onder NWO controle staan. Er zijn volgens mij een aantal mogelijkheden ivm 9/11 zelf. Of de VS zelf heeft 9/11 bedacht en uitgevoerd of ze hebben Osama ingehuurd om het te doen of ze hebben jarenlang de moslims opgestookt op allerlei manieren om dit uit te lokken. Wie of wat er allemaal bij betrokken was is moeilijk uit te maken en is op dit moment eigenlijk niet eens meer zo belangrijk. Ze hebben 9/11 in elk geval laten gebeuren op zijn minst.
een kleine side note hier : Osama is nog steeds vrij ! Ik weet niet of dit iets te betekenen heeft. Daarnaast is Osama opgeleid door de CIA en MI6 en stond hij jarenlang op hun loonlijst. En ook belangrijk de familie Bin Laden was een goede vriend van de Bush familie en zijn of waren aandeelhouders van de Carlysle groep.

Kort na 9/11 is de VS afghanistan binnengevallen en heeft men de oorlog tegen terreur uitgeroepen. Het uitroepen van de oorlog zorgt ervoor dat de president van de VS speciale machten krijgt en beslissingen kan nemen zonder toestemming van het congress ! Dit laatste is heel erg belangrijk want het Congress was 1 van de belangrijkste problemen voor de NWO in de VS. De oorlog tegen terreur kan eigenlijk zo lang duren als men wil want de vijand bestaat immers niet !

Om de oorlog tegen terruer levendig te houden was het noodzakelijk om ook in Europa een paar aanslagen te plegen of laten plegen meer bepaald in Spanje en GB. Wie achter die aanslagen zat ....... ik weet het niet , het kunnen echt moslims geweest zijn, maar het kan even goed dat het de geheime diensten waren die ze gepleegd hebben.

Ondertussen werd in de VS de patriot act goedgekeurd samen met later nog een aantal wetten waarbij het doel van die wetten is om de rechten en vrijheden van de burgers op te heffen door gebruik van bewust heel vage taal op bepaalde vlakken. Deze wetten zijn trouwens allemaal strijdig met de grondwet van de VS. Dit is trouwens een ander probleem en wellicht samen met de macht van het christelijk/joods/conservatief blok een reden om de VS te laten crashen. Het doel is om de NAU op te richten, maar amerikanen staan erg op hun rechten, vrijheden en grondwet. Ze willen ook hun munt niet opgeven. Oorspronkelijk wou men de VS overnemen en op die manier controleren, maar dit heeft gefaald ondanks de centrale bank, ondanks dat men de macht van het instituut kerk door incorporation heeft gebroken, ondanks de controle van zo goed als elke president kon men het congress nooit volledig controleren en vooral de burgers blijken niet vatbaar genoeg voor de propaganda van de NWO. Wat niet zo verbazingwekkend is gezien de historie van het ontstaan van de VS. Dus nu maar de VS nog wat dingen laten doen voor de NWO en daarna de boel laten crashen zodat ze de NAU wel moeten aanvaarden ! Zodra de NAU een feit is, bestaat de VS niet meer en is ook meteen dat congress uit de weg geruimd, verdwijnt ondertussen ook de grondwet en kan men daardoor eindelijk de macht breken van het christelijk/joods/conservatief blok dat zich niet langer op de grondwet zal kunnen beroepen en men vanaf dat moment eindelijk de vervolging kan starten. Wat men daar gaat doen is hetzelfde als wat men in europa de laatste 60 jaar heeft gedaan. Maar nu moet het veel sneller want de NWO komt eraan.

In 2003 is men dan binnengevallen in Irak waar trouwens Saddam ook al lang een lid van het clubje was, maar hij wellicht zelf dacht de wereld of toch op zijn minst geheel arabie te veroveren en daarmee inging tegen het grotere belang van de NWO en dus moest uit de weg geruimd worden en ondertussen een duidelijke boodschap uitzond naar mogelijk anderen die dachten om hun eigen NWO op te starten bij manier van spreken. De oorlog verliep en verloopt nog steeds volledig volgens plan denk ik. Men wou chaos en die is er, men wou de islamieten tegen elkaar opzettenen dat is gelukt. Men wou controle over de olie en die hebben ze !

Ondertussen zat men niet stil. In de EU kreeg men een kopie van de patriot act ....... die ondertussen ook hier is goedgekeurd en waar men vooral geen referendums over wil. Daarnaast is men zo goed als over de hele wereld op zoek naar die "terroristen". Arresteert men met de regelmaat van klok moslim extremisten in allerlei landen en gaat men door met overl de rechten en vrijheden van de rest van de bevolking af te nemen.

Nu is men bezig met de micro-chip die de volgende stap zal inluiden naar de NWO eerst gaat men deze chip in allerlei identiteitsbewijzen en betaalkaarten integreren en zal men ten alle tijde weten waar die zijn. Dit is een eerste stap naar volledige controle dmv inplanting van deze chip in elke mens.

Even een side note terug over de patriot act en het nieuwe europese verdrag : ze zijn heel erg gelijkaardig en het lijkt wel of ze van dezelfde bron komen , wie of wat die bron is weet ik niet maar het kan de VN zijn of de NWO-organisatie die de teksten aan hun lokale afdelingen geeft of nog iets anders.

Waar ik wel nog vragen bij heb is hoe het zit met landen zoals Rusland en China en waar die staan tov de NWO. De NWO is er zeker aan het werk, maar gaan dit aparte units blijven totdat de NWO zelf werkelijkheid wordt .... of gaan ze al eerder samengaan met het Westen of moeten die landen nog "bekeerd" worden tot de juiste NWO...... . Er is 1 probleem dat zeker nog zal moeten opgelost worden en dat zijn de veto's in de VN. Ik zie nl niet zomaar die 5 landen hun veto opgeven, maar goed. Tussen haakjes zowel Rusland en China voeren perfect het NWO plan uit het probleem lijkt hem dus eerder hier bij ons te zitten dat wij nog niet ver genoeg gevorderd zijn op vlak van NWO.

Laat het ook duidelijk zijn dat doorheen de hele oorlog tegen terreur men handig gebruik maakt van verdeel en heers taktieken op allerlei vlakken. Dit evenement laat de NWO toe om op alle vlakken grote stappen voorwaards te zetten. Maar het belangrijkst is volgens mij op religieus vlak waar ze druk bezeig zijn om de Islam in 2 delen op te delen nl in de zogenaamde progressieve "goede" islam en de echte "slechte, fundamentalistische" islam. Waarbij ze de 2de groep graag willen isoleren, arresteren en elimineren. De rest van de Islam kan makkelijk geintegreerd worden in de new age religie. Waarover gaat dit trouwens ? Wel er zijn grofweg 3 grote monotheistische godsdiensten(islam, christendom en jodendom) en die passen NIET in de NWO en meer bepaald in de new age religie omdat alle 3 ze 1 God vereren en er 1 manier is om naar de hemel te gaan bij elk van deze religies. Terwijl new age juist zegt dat alles god kan zijn en dat god alles is en nog wat van die nonsens en dat alle wegen naar god leiden ........ ik denk dat je al snel inziet dat dit niet past bij de monotheistische religies. Het past dan weer wel netjes met de oosterse religies zoals buddhisme en hindoeisme. Dus men moet op 1 of andere manier die 3 grote godsdiensten die nog steeds een vrij grote greep op zowel afrika, amerika, europa en azie hebben en die nooit de NWO gaan aanvaarden toch zien te integreren in de NWO en meer bepaald in new age. De oplossing ? Heel erg eenvoudig zoals steeds gaat men de verdeel en heers taktiek toepassen. Men doet dit allereerst door de Islam te gaan verdelen zoals ik hierboven al heb gezegd. Daarnaast gaat men hetzelfde doen bij de christenen door ook daar de progressieve kerken af te zonderen van de conservatieve "fundamentalistische" kerken. En dit is al aardig aan het lukken en het doel is ook daar om exact hetzelfde te doen als met de Islam. Het jodendom heeft men al beschadigd door hen eerst te beschuldigen van zelf achter de NWO te zitten terwijl het eigenlijk de bankiers zijn die erachter zitten. Deze religie is ook veel meer geconcentreerd in vooral 1 land en men zal wellicht pas afrekenen hiermee op het einde nadat men met de andere 2 religies klaar is.

Ter illustratie iedereen heeft het er steeds over dat Hitler 6 miljoen joden heeft vermoord, maar weinigen weten dat hij ook 7 miljoen christenen heeft vermoord. En vergeleken hierbij zal de NWO veel en veel erger zijn en vooral over veel meer technologie beschikken en veel meer en betere controle en daarnaast zal het veel meer wereldwijd zijn. Let op ik zeg hier niet dat men totale controle over de gehele wereld zal hebben toch niet zonder dat er oorlog is waarbij men misschien wel nucleaire wapens zal gebruiken.

Als christen kan ik alleen maar hopen op een pre-trib rapture alhoewel ook dat niet uitsluit dat er vervolging zal zijn omdat die nu al plaatsvind in Afrika, Azie en dergelijke. Deze rapture (ik weet dat niet christenen en ook katholieken en dergelijke hier niet in geloven ) zal wellicht de verklaring zijn waarom we die ufo's zien. Men zal wellicht die ufo's gebruiken om de rapture te verklaren en misschien ook nog voor andere zaken. Ik zal hierover een linkje plaatsen ivm die ufo's en de rapture. Als christen heb ik dan ook het laatste hoofdstuk al gelezen en weet ik dat uiteindelijk de NWO omver geworpen zal worden bij de terugkeer van Jezus. Maar dit betekent niet dat de NWO geen grote schade zal aanrichten. De bijbel zelf is er vrij duidelijk over dat als Jezus niet zou terugkeren op het moment dat hij het zal doen er geen mensen meer in leven zouden zijn (dit voorspelt weinig goeds over wat de NWO gaat doen en misschien betekent het ook dat sommige delen van de wereld zich zullen proberen te verzetten ). Ik zou iedereen die in de NWO gelooft maar ook anderen aanraden om eens openbaringen te lezen en ook Daniel te lezen. (jammer genoeg moet je eigenlijk de gehele bijbel lezen en bestuderen als je deze 2 boeken goed wil begrijpen ) Er wordt in openbaringen op zijn minst 300 keer verwezen naar woordspelingen en zegswijzen uit het OT. En ook in het NT buiten openbaringen zegt Jezus maar ook anderen vaak iets over openbaringen.
De bijbel heeft de NWO voorspelt als je dit nu nog niet geloofd, geen probleem, de tijd zal het wel uitwijzen dat de NWo er komt en dat die ene leider er zal komen en hij zal 7 jaar regeren (de laatste week van Daniel ). Ik zou iedereen dan ook ten sterkste aanraden om een bijbel(liefst statenvertaling of KJV ) bij zich te hebben ook al geloof je er nu niet in. Het is nl heel interessant om hem eens te raadplegen op het moment dat deze dingen zullen gebeuren.
dirk001 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2008, 21:41   #17211
Asshen Sukar
Gouverneur

Standaard

@Dirk1
Mooie tekst maar sommige dingen moet je toch wat uitdiepen.

Over Irak begin je met "wat als". Dat is hetzelfde als wat als Duitsland WO1 had gewonnen.
Op Irak heb je teveel alsen. Het had totaal anders kunnen verlopen. Menselijk gedrag is onvoorspelbaar en je hebt teveel alsen om zoiets te plannen.

Olie in Afghanistan.
Er is geen olie in Afghanistan. Ik heb hier nog maar de halve geschiedenis zien langskomen over Afhanistan.
In de Kaukasus ligt veel Olie, heel veel. Het probleem is die naar de tankers brengen. Er zijn 3 mogelijkheden. Via Rusland, via Iran of via Afghanistan-Pakistan. Rusland en Iran zijn niet mogelijk.
Afghanistan is nooit een stabiel land geweest. De USA hebben via wapenleveringen de Taliban gesteund in de hoop 1 stabiele regio te krijgen en hun pijpleiding.
Er waren 2 oliemaatschapijen die de pijpleiding wouwden aanleggen. Er is ongeveer 40miljard smeergeld betaald in de hoop dat de Taliban zouden krijgen. Ze hebben ze nooit gekregen.
Bin Laden was een perfect exuus om dan zelf maar Afghanistan te veroveren. En het eerste wat ze gedaan hebben na een regering daar te zetten is een akkoord over die pijpleideing te tekenen.
Tot zover Afghanistan en olie.

Bin Laden:
De USA zijn nooit voor 11 september in Afghanistan geweest. Alles is in het geheim met Pakistan gebeurt. De geheime dienst van Pakistan, de ISI heeft voor alles gezord. De USA voor het geld.
Pakistan heeft in die tijd een giganstisch aantal wapens opgekocht. Er waren er nooit genoeg. Er zijn veel landen die er van geprofiteerd hebben hun 2de hands wapens te verkopen.
Pakistan deed de aankoop, transporten, opleiding, support. Maar 1/3de van alle wapens heeft trouwens Afghanistan bereikt. De rest is als omkoopmiddel verdwenen.
Pakistan heeft in de jaren 90 van zijn wapenarsenaal geprofiteerd om de chaos in de Kaukasuas te veroorzaken en het fundamentalisme te veroozaken.

De haat van Moslims is veroorzaakt doordat uitgekomen is dat de USA de Moehadjedien misbruikt heeft voor hun eigen belangen.

Zet alles maar om naar de NWO. Geschiedenis is een grote samenzwering.
Asshen Sukar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2008, 23:00   #17212
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

idd Dirk, daar ben ik het grotendeels mee eens.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Asshen Sukar Bekijk bericht
De USA zijn nooit voor 11 september in Afghanistan geweest. Alles is in het geheim met Pakistan gebeurt. De geheime dienst van Pakistan, de ISI heeft voor alles gezord. De USA voor het geld.
En deze heer?
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2008, 08:17   #17213
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

En deze heer?

ik ook, hoewel er nog andere redenen meespelen.
Als je de illuminati leert kennen leer je dat wat ze doen vaak meerder lagen
heeft.

Pin d"Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2008, 09:36   #17214
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jim Rogers Calls For Bernanke's Resignation
Top investor continues to rail against Federal Reserve

Top investor Jim Rogers has publicly called for Federal Reserve chaiman Ben Barnanke to resign, blaming him for destroying the dollar and bailing out his friends on Wall Street at the cost of the American taxpayer, in the latest savage attack on the Fed amidst the latest round of economic turmoil.

"I think the Fed should be abolished, we'd all be better off without the Fed....in my view their day is done," said Rogers during an appearance on CNBC yesterday.

Rogers pointed out that concerns over a vacuum of power were trite considering America had successfully lived without a central bank before and the first two central banks had failed.

Asked if Bernanke should resign, Rogers responded, "He should be fired, we can't fire him unfortunately under the terms of his contract he's there for another 12 years....I think eventually things are gonna get so bad we're gonna get rid of him one way or the other he'll resign."

Rogers said that the Federal Reserve's mandate was to protect the dollar but that the Fed was "letting the dollar collapse" and "filling the Federal Reserve's balance sheet with a bunch of garbage."
http://www.prisonplanet.com/articles...gers_calls.htm
Oud 21 maart 2008, 09:40   #17215
exodus

Standaard

Dick Cheney laat een beetje zien van wat hij echt denkt.

Op de vraag wat hij ervan vindt dat twee derde van de amerikanen de oorlog in Irak niet nodig vinden antwoordt hij "so?".
Citaat:
Vice President Dick Cheney had a different message. Informed during a Good Morning America interview broadcast Wednesday that two-thirds of Americans now think the war was not worth fighting, Cheney said: "So?"

"So you don't care what the American people think?" ABC's Martha Raddatz asked.

He added: "I think we cannot be blown off course by the fluctuations of the public opinion polls. There has in fact been fundamental change and transformation and improvement for the better. That's a huge accomplishment."
Filmpje:

http://www.prisonplanet.com/articles...8_b_cheney.htm
Oud 21 maart 2008, 09:52   #17216
exodus

Standaard

Nog over de FED en Bernanke's laatste beslissing. De FED is een deel van de NWO, het corrupte cartel. De FED is er gekomen om Amerika in de greep van de internationalisten te brengen, en als zij beslissen dat er een crash gaat komen, dan zal het zo zijn.

http://www.illuminati-news.com/Articles/130.html
Oud 21 maart 2008, 10:08   #17217
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:

En deze heer?
Wie? Waar? Wanneer?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2008, 10:11   #17218
KrisKras
Banneling

KrisKras's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Wie? Waar? Wanneer?
Zbigniew Brzezinski en Osama Bin Laden begin jaren 80 ergens.
KrisKras is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2008, 10:26   #17219
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Waarom draagt "Bin Laden" een uniform van het Pakistaans leger?
En waarom is "Bin Laden" ineens zo klein?

Toch merkwaardig hoe selectief het "scepticisme" van believers is.

Op de video's van Bin Laden gaan ze op zoek naar die éne lage-kwaliteit screenshot waar Bin Laden wat raar uitziet om daaruit te besluiten dat het niet Bin Laden in de video is. Dat Bin Laden in de rest van de video perfect herkenbaar is speelt dan geen rol.

Hier daarentegen maken ze van die Pakistaanse officier "Bin Laden", al is daar niet het minste bewijs voor, noch de minste reden toe.

In tegenstelling tot wat believers maar blijven beweren heeft Bin Laden nooit voor de Amerikanen gewerkt.

Laatst gewijzigd door Firestone : 21 maart 2008 om 10:27.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2008, 10:28   #17220
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht

In tegenstelling tot wat believers maar blijven beweren heeft Bin Laden nooit voor de Amerikanen gewerkt.

Gut meiske toch, waarom denk je dat zo zeker te weten?

kuch!

Pin d"Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be