Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 maart 2008, 17:47   #17261
dirk001
Parlementslid

Standaard

Ik weet niet wat er in dat boek "de final jihad" staat, maar idie bomaanslag is niet gepleegd door mcveigh of in elk geval hij was niet alleen. Deze aanslag was een NWO daad om bepaalde wetgeving door het congres te krijgen.
dirk001 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2008, 17:56   #17262
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Ik heb hier een artikel gevonden van juni 95, 2 maanden na de feiten. Waar men er inderdaad van spreekt dat de novel al lang voor de OKC bombings in die vorm bestond. Er is dus geen twijfel meer over. Blijkbaar zijn er nog meer bijzonderheden aan nog oudere versies van het manuisript sinds 1989 die ook al zo'n "voorspellende gave" had. Het is dus zeker niet zo dat het manuscript zo aangepast zijn na de aanslag zoals jij insinueert.
Je blijft afkomen met Keating (of zijn potentiële uitgever) die beweert dat hij de toekomst voorspelde.

Ook de andere "bijzonderheden aan nog oudere versies van het manuisript sinds 1989 die ook al zo'n "voorspellende gave" hadden" zijn voorspellingen van het verleden, niet van de toekomst.

Meer dan een publiciteitsstunt van een derderangsschrijver (en de potentiële uitgever van een CD-ROM op basis van zijn boek) lijkt dit niet.

Breng een echte voorspelling, en dan praten we gerust verder.

EDIT:

Bij nader inzien valt me bovendien op dat in dat bericht van Corporate Vision, Inc. geen sprake is van een aanslag op het federaal gebouw in Oklahoma city.

EDIT 2:

Ik heb nog eens het filmpje bekeken. De informatie in het eerste deel komt precies overeen met de informatie in het bericht van Corporate Vision, Inc.
We weten dus nu waar ChannelNews 4 zijn mosterd is gaan halen: bij Keating en zijn potentiële uitgever.

Ik vraag me overigens af of deze CD-ROM er ooit gekomen is.

Het boek, dat zogezegd al twee jaar eerder geschreven werd, is in elk geval slecht één jaar n?* de aanslag verschenen.

Laatst gewijzigd door Firestone : 21 maart 2008 om 18:08.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2008, 18:05   #17263
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Je blijft afkomen met Keating (of zijn potentiële uitgever) die beweert dat hij de toekomst voorspelde.

Ook de andere "bijzonderheden aan nog oudere versies van het manuisript sinds 1989 die ook al zo'n "voorspellende gave" hadden" zijn voorspellingen van het verleden, niet van de toekomst.

Meer dan een publiciteitsstunt van een derderangsschrijver (en de potentiële uitgever van een CD-ROM op basis van zijn boek) lijkt dit niet.

Jij die altijd zoveel problemen met met insinuaties en beweringen lijkt er nu plots minder probleem mee te hebben. Je neemt hier jouw bewering - bewijs heb je niet - zomaar voor waar aan. Omdat het niet in je kraam past natuurlijk. Het bewijs wijst zelfs in de andere richting (artikel en filmpje). Van jou moet ik alleszinds geen lessen meer hebben in correctheid en logisch denken.
Oud 21 maart 2008, 18:10   #17264
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Jij die altijd zoveel problemen met met insinuaties en beweringen lijkt er nu plots minder probleem mee te hebben. Je neemt hier jouw bewering - bewijs heb je niet - zomaar voor waar aan. Omdat het niet in je kraam past natuurlijk. Het bewijs wijst zelfs in de andere richting (artikel en filmpje). Van jou moet ik alleszinds geen lessen meer hebben in correctheid en logisch denken.
Toch wel.

Ten eerste is het "artikel" jouw enige primaire bron.
En het is geen artikel, het is verdorie een mededeling van de potentiële uitgever van een CD-ROM op basis van het boek!

Jouw "smoking gun" is reklame!

Hoe kritiekloos moet men niet zijn om dit te geloven.

Laatst gewijzigd door Firestone : 21 maart 2008 om 18:11.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2008, 18:15   #17265
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Toch wel.

Ten eerste is het "artikel" jouw enige primaire bron.
En het is geen artikel, het is verdorie een mededeling van de potentiële uitgever van een CD-ROM op basis van het boek!

Jouw "smoking gun" is reklame!

Hoe kritiekloos moet men niet zijn om dit te geloven.

Mens, wordt toch eens volwassen!

Er zijn hier zeer veel mensen die jou 'stijl' van discusieren door en door beu zijn! Uiteraard ben ik er een van!

En zie dit maar als een persoonlijke aanval, kan je weer gaan zeiken bij de
mod's!

man o man

Pin d" Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2008, 18:21   #17266
dirk001
Parlementslid

Standaard

Citaat:

Ok , u wil een voorspelling, ik doe er meerdere ! en ze zullen allemaal uitkomen. Mijn enige vraag is aan u, zal u het dan geloven als deze dingen uitkomen ? (dit komt idd uit de bijbel meer bepaald de KJV en uit openbaringen, hoofdstuk 13 verzen 11 tem 18).

Citaat:
11 And I beheld another beast coming up out of the earth; and he had two horns like a lamb, and he spake as a dragon.
12 And he exerciseth all the power of the first beast before him, and causeth the earth and them which dwell therein to worship the first beast, whose deadly wound was healed.
13 And he doeth great wonders, so that he maketh fire come down from heaven on the earth in the sight of men,
14 And deceiveth them that dwell on the earth by [the means of] those miracles which he had power to do in the sight of the beast; saying to them that dwell on the earth, that they should make an image to the beast, which had the wound by a sword, and did live.
15 And he had power to give life unto the image of the beast, that the image of the beast should both speak, and cause that as many as would not worship the image of the beast should be killed.
16 And he causeth all, both small and great, rich and poor, free and bond, to receive a mark in their right hand, or in their foreheads:
17 And that no man might buy or sell, save he that had the mark, or the name of the beast, or the number of his name.
18 Here is wisdom. Let him that hath understanding count the number of the beast: for it is the number of a man; and his number [is] Six hundred threescore [and] six.
Oud 21 maart 2008, 18:53   #17267
Asshen Sukar
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dirk001 Bekijk bericht
Ok , u wil een voorspelling, ik doe er meerdere ! en ze zullen allemaal uitkomen. Mijn enige vraag is aan u, zal u het dan geloven als deze dingen uitkomen ? (dit komt idd uit de bijbel meer bepaald de KJV en uit openbaringen, hoofdstuk 13 verzen 11 tem 18).
Ik snap quote 18 ni. Afhankelijk van hoe ik de zin lees kom ik een andere betekenis uit.

Gaat het nu dat kennis het inzicht(understanding) van de mens bepaald wat zijn positie in het leven? Of moet ik van achter naar voor rederen waarbij een willekeurig nummer het leven van iemand bepaalt?
Of moet ik vanuit het midden vertrekken van het beast?
Asshen Sukar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2008, 19:05   #17268
Asshen Sukar
Gouverneur

Standaard

Heb de Nederlandse vertaling gevonden ervan:
11 En ik zag een ander beest uit de aarde opkomen, en het had twee hoornen, des Lams hoornen gelijk, en het sprak als de draak.

12 En het oefent al de macht van het eerste beest, in tegenwoordigheid van hetzelve, en het maakt, dat de aarde, en die daarin wonen het eerste beest aanbidden, wiens dodelijke wonde genezen was.

13 En het doet grote tekenen, zodat het ook vuur uit den hemel doet afkomen op de aarde, voor de mensen.

14 En verleidt degenen, die op de aarde wonen, door de tekenen, die aan hetzelve toe doen gegeven zijn in de tegenwoordigheid van het beest; zeggende tot degenen, die op de aarde wonen, dat zij het beest, dat de wond des zwaards had, en weder leefde, een beeld zouden maken.

15 En hetzelve werd macht gegeven om het beeld van het beest een geest te geven, opdat het beeld van het beest ook zou spreken, en maken, dat allen, die het beeld van het beest niet zouden aanbidden, gedood zouden worden.

16 En het maakt, dat het aan allen, kleinen en groten, en rijken en armen, en vrijen en dienstknechten, een merkteken geve aan hun rechterhand of aan hun voorhoofden;

17 En dat niemand mag kopen of verkopen, dan die dat merkteken heeft, of den naam van het beest, of het getal zijns naams.

18 Hier is de wijsheid: die het verstand heeft, rekene het getal van het beest; want het is een getal eens mensen, en zijn getal is zeshonderd zes en zestig.
Oud 21 maart 2008, 19:14   #17269
Asshen Sukar
Gouverneur

Standaard

Zeg dat beest in openbaringen 13 is dat hetzelfde als de draak in 12? En waarom komt er in 14 ineens een 2de beest bij dat een lam met een drakenstem is?
Oud 21 maart 2008, 19:16   #17270
dirk001
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Asshen Sukar Bekijk bericht
Ik snap quote 18 ni. Afhankelijk van hoe ik de zin lees kom ik een andere betekenis uit.

Gaat het nu dat kennis het inzicht(understanding) van de mens bepaald wat zijn positie in het leven? Of moet ik van achter naar voor rederen waarbij een willekeurig nummer het leven van iemand bepaalt?
Of moet ik vanuit het midden vertrekken van het beast?
Ik had beter dat laatste vers niet gequote denk ik, want nu gaan ze weer op dat nummer focussen en dat is niet de bedoeling.

Maar in vers 18 gaat het over (de) mensen die (de) wijsheid hebben en die kunnen het nummer van het beest uitrekenen zoals ik net zie dat je in het nederlands hebt op het forum gezet. En dat nummer zou dan 666 (nummer van het beest) moeten zijn. Maar zoals ik hierboven zei het is niet de bedoeling om op dat deel te gaan inzoomen. Want men moet gebruik maken van nummerologie en dat is niet echt een exacte wetenschap te noemen. Want men heeft in het verleden al talloze keren iemand aan dat nummer gelinkt. Maar het zou te maken hebben met de letters van de voornaam en achternaam (en eventueel de middelna(a)men ) die men in het grieks of hebreeuws denk ik moet optellen en dan zo kan men tot dat nummer komen. Maar het is niet iets om op te gaan focussen denk ik tenzij je weet waar je mee bezig bent.

Het gaat meer over dat teken of brandmerk of hoe je dat ook wil noemen en dat je niet zal kunnen kopen of verkopen. (zie hiervoor trouwens die RFID filmpjes). En daarnaast ook over die valse profeet die blijkbaar allerlei mirakels gaat uitvoeren.
Oud 21 maart 2008, 19:36   #17271
Asshen Sukar
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Ik had beter dat laatste vers niet gequote denk ik, want nu gaan ze weer op dat nummer focussen en dat is niet de bedoeling.

Maar in vers 18 gaat het over (de) mensen die (de) wijsheid hebben en die kunnen het nummer van het beest uitrekenen zoals ik net zie dat je in het nederlands hebt op het forum gezet. En dat nummer zou dan 666 (nummer van het beest) moeten zijn. Maar zoals ik hierboven zei het is niet de bedoeling om op dat deel te gaan inzoomen. Want men moet gebruik maken van nummerologie en dat is niet echt een exacte wetenschap te noemen. Want men heeft in het verleden al talloze keren iemand aan dat nummer gelinkt. Maar het zou te maken hebben met de letters van de voornaam en achternaam (en eventueel de middelna(a)men ) die men in het grieks of hebreeuws denk ik moet optellen en dan zo kan men tot dat nummer komen. Maar het is niet iets om op te gaan focussen denk ik tenzij je weet waar je mee bezig bent.

Het gaat meer over dat teken of brandmerk of hoe je dat ook wil noemen en dat je niet zal kunnen kopen of verkopen. (zie hiervoor trouwens die RFID filmpjes). En daarnaast ook over die valse profeet die blijkbaar allerlei mirakels gaat uitvoeren.

Leg die valse profeet is uit.
In hsdst 14 staat dat die verslagen wordt:
6 En ik zag een anderen engel, vliegende in het midden des hemels, en hij had het eeuwige Evangelie, om te verkondigen dengenen, die op de aarde wonen, en aan alle natie, en geslacht, en taal, en volk.
...
http://www.statenvertaling.net/bijbel/open/14.html.

Lees die hele appocalypse zelf maar. Ze werkt te hard op mijn lachspieren.
Oud 21 maart 2008, 19:50   #17272
dirk001
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Zeg dat beest in openbaringen 13 is dat hetzelfde als de draak in 12? En waarom komt er in 14 ineens een 2de beest bij dat een lam met een drakenstem is?
Wat we hier de NWO noemen zal 1 leider krijgen die allerlei namen heeft in de bijbel maar hier dus als "het beest" wordt omschreven. Het 2de beest zal de valse profeet zijn (dat is diegene die de mirakels gaat uitvoeren) en de draak van hoofdstuk 12 is satan of het serpent. (de bijbel gebruikt voor zowel het beest als de draak verschillende namen ). Veel van deze dingen komen eigenlijk uit het OT en daarom is om openbaringen goed te kunnen lezen een goede kennis van het OT en van de rest van het NT eigenlijk wel vrij belangrijk. Openbaringen is niet voor niets het laatste boek van de bijbel.

Dat beest dat nog een keer vermeld wordt in hoofdstuk 14 is hetzelfde beest van hoofdstuk 13 (het eerste beest dus) of zoals velen hem noemen "de antichrist".
Ter info het lam van hoofdstuk 14 is Jezus indien sommigen daar zouden aan twijfelen.

Openbaringen staat vol van vaak nogal cryptische omschrijvingen die heel vaak al eens in het OT zijn gebruikt. (meer dan 300 keer gebruiken ze zulke omschrijvingen in openbaringen die uit het OT komen)
Oud 21 maart 2008, 20:23   #17273
Infowarrior
Parlementsvoorzitter

Standaard

Dit moet onderhand al de langste discussie aller tijden zijn!

Ik ben in ieder geval al lang een believervan NWO.

Keep up the good work!

Informeren kan geen kwaad. De non-believers denken er maar het hunne van.
Oud 21 maart 2008, 20:45   #17274
dirk001
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Leg die valse profeet is uit.
In hsdst 14 staat dat die verslagen wordt:
6 En ik zag een anderen engel, vliegende in het midden des hemels, en hij had het eeuwige Evangelie, om te verkondigen dengenen, die op de aarde wonen, en aan alle natie, en geslacht, en taal, en volk.
...
http://www.statenvertaling.net/bijbel/open/14.html.

Lees die hele appocalypse zelf maar. Ze werkt te hard op mijn lachspieren.

IK denk niet dat de valse profeet wordt genoemd in hoofdstuk 14, tenzij ik daar iets over het hoofd zie.
Oud 21 maart 2008, 21:20   #17275
Asshen Sukar
Gouverneur

Standaard

Citaat:
IK denk niet dat de valse profeet wordt genoemd in hoofdstuk 14, tenzij ik daar iets over het hoofd zie.
Het hangt nogal af welke interpretatie je aan het beest en en het 2de lam beest geeft.
Hoofstuk 14 begint met een overwinning die gevierd wordt op iets.

Regel 9,10,11 van hsft 14 moet je toch nog een nalezen(2x beest, 1x lam).
9. En een andere engel, een derde, volgde hen, zeggende met luider stem: Indien iemand het beest en zijn beeld aanbidt en het merkteken op zijn voorhoofd of op zijn hand ontvangt,
10. die zal ook drinken van de wijn van Gods gramschap, die ongemengd is toebereid in de beker van zijn toorn; en hij zal gepijnigd worden met vuur en zwavel ten aanschouwen van de heilige engelen en van het Lam.
11. En de rook van hun pijniging stijgt op in alle eeuwigheden (voor eeuwig en altijd), en zij hebben geen rust, dag en nacht, die het beest en zijn beeld aanbidden, en al wie het merkteken van zijn naam ontvangt.

In 11 hebben ze het over de aanhangers van het beest die gestraft worden. Alle 3 hebben ze het over het merken van een aanhanger van het beest. Voor zover ik weet is merken in het OT een verwijzing dat iemand veroordeelt is
Oud 21 maart 2008, 21:27   #17276
Asshen Sukar
Gouverneur

Standaard

Het beest wordt vermeld in openbaringen hfst 11,13,14,15
Handelingen 28

"Beest" wordt in totaal 64 keer vermeld in het OT, NT en appocalypse.
http://www.statenvertaling.net/zoek....=beest&x=0&y=0
Oud 21 maart 2008, 21:42   #17277
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Infowarrior Bekijk bericht
Dit moet onderhand al de langste discussie aller tijden zijn!

Ik ben in ieder geval al lang een believervan NWO.

Keep up the good work!

Informeren kan geen kwaad. De non-believers denken er maar het hunne van.
Ontzettend bedankt!

Ik, en ik denk ook de anderen hier, waarderen zo'n gebaar bijzonder.

Many may thanks!

Pin d" Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2008, 00:14   #17278
blabylonia
Partijlid

blabylonia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dirk001;post 17255- p.863
RFID: The Rise of the Mark of the Beast- Billy Crone

1 http://www.youtube.com/v/rM-WX59ToR4
op 18m20s : "Monarch RFID"
blabylonia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2008, 01:04   #17279
Infowarrior
Parlementsvoorzitter

Standaard

Ooit al "De grote beschavingsoorlog - De verovering van het Midden-Oosten" van Robert Fisk gelezen?

De moeite waard moet ik zeggen. Een aanklacht aan het adres van wereldomvattende overheersing van supermachten.

Lees en huiver!
Oud 22 maart 2008, 03:10   #17280
Ramón Gitannes
Provinciaal Statenlid

Standaard

Ik denk dat Openbaringen de stand vd sterren weergeeft, net voor een grote overstroming of inslag van een meteoriet. Het Eurovisie SONgFESTIVAL is een evenement om letterlijk en figuurlijk, openlijk en verborgen, de stand vd 'sterren' weer te geven. Het is een waarschuwing voor wie weet welke sterren onheil voorspellen.
Onlangs scheerde Britney Spears haar hoofd kaal en die rap-ster van Method Man vond dat een teken vd komende apocalyps. Eerst vond ik dat belachelijk, nu niet meer.
Ramón Gitannes is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be