![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3341 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De werkelijkheid spreekt u tegen.
![]() |
#3342 | ||
Gouverneur
|
![]() Superstaaf,
Je zegt dat schelden wijst op een gebrek aan argumenten. Als je dan zelf gaat doen wat je net veroordeeld hebt, dan noem ik dat hypocriet. En vraag me niet achter bewijzen. Lees gewoon je post nog eens. ("Katholieke geitenneuker".) Citaat:
Citaat:
"Wir fahren fahren fahren auf der Autobahn." Laatst gewijzigd door Pantoffeldiertje : 24 maart 2008 om 09:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3343 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de dictatuur van het blok loopt op zijn laatste poten meiske, word wakker jullie kutpartij heeft afgedaan, de mensen zijn jullie gezaag en leugens meer dan moe. en wie gaat er te keer gelijk een duivel meiske, ge moet nen keer al uw postings lezen van de laatste maanden!!!!!!! salut en de kost, O ja uw prozakske ligt klaar op de schouw niet vergeten van ze in te slikken............ ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3344 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb geen pilletjes nodig en voor jou komen ze hopeloos telaat.
![]() |
![]() |
#3345 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3346 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() By the way Waal. Heb je reactie van Superstaaf gekregen op deze post van jou?
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=3295 Neen? Wat raar want ondanks al mijn postings van de laatste maanden kreeg ik wél waardering. Citaat:
![]() |
![]() |
#3347 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3348 |
Minister-President
|
![]() De peilingen de laatste tijd al eens bekeken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3349 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Die peilingen spreken anders mekaar al gauw tegen: DS t/o LLB.
Eigenaardig dat men bij verkiezingen een Vlaamse opstoot krijgt in de politieke propaganda en partijen die een meer Vlaamse kaart trekken winst halen. Als jij je kan optrekken aan een (virtueel) toegenomen belgitude - in opiniepeilingen dan nog - be my guest.
![]() |
#3350 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die van BRT of die van La Libre?
![]() |
#3351 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3352 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
koop u een hond om mee te gaan wandelen en er tegen te praten meiske, ge zult u veel beter in uw vel voelen en ooit misschien een beter mens worden..... ![]() voor de zoveelste keer, het belang heeft zijn beste tijd gehad. of je dat nu graag hoort of niet maakt mij niet veel uit. en je mag hier nog zoveel roepen en schreeuwen niemand hoort of ziet u knuppeltje...... Laatst gewijzigd door De Waal : 24 maart 2008 om 10:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3353 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Zelf maakt hij overvloedig gebruik van scheldwoorden; scheldwoordjes ... . Superstaaf is de regimeslaaf bij uitstek, een superslaaf; een superslaafje . Maar de vlaamse strijd om zich te ontworstelen aan de belgische vergrendeling, aan dit vrijheidsberovende regime gaat onverminderd verder. Vroeg of laat zal er in het vlaamse parlement een meerderheid zijn om het zelfbeschikkingsrecht van de vlamingen uit te roepen . (met België als het kan , maar desnoods zonder).
![]() |
![]() |
#3354 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3355 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als ik de zure gezichten binnen de CVP over hun man van 800.000 stemmen bekijk, ziet het er voor Belgique lang niet zo rooskleurig uit als in jouw franskiljonse dromen. Laat de Franstaligen dus vooral doen wat ik al jaren voorspel dat ze zouden doen in 2007: NON' blijven zeggen tegen alles wat de Vlamingen voor zichzelf verlangen. Een beter middel om op zo kort mogelijke tijd de Vlaamse meerderheid te vinden die er effectief een eind aan maakt via het Vlaamse parlement bestaat er niet. Citaat:
Je hebt het hard nodig. Citaat:
![]() Nog dit Waal: Vlaanderen wordt niet onafhankelijk dankzij de Vlaams-nationalisten maar ondanks hen.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 24 maart 2008 om 12:06. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3356 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moet jij je man van 800.000 stemmen niet steunen samen met Superstaaf?
![]() |
![]() |
#3357 |
Gouverneur
|
![]() Ik ondersteun hem kritisch en blijf hem aan zijn afspraken en die van zijn/onze partij herinneren . In juli is er nog eens pay-day...we zien wel wat er dan te knabbelen valt .
![]() |
#3358 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En het grappigste van al is dat Leterme een wonderbaarlijke vermenigvuldiging van de drie broden en de twee vissen zal verkondigen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3359 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar let's continue to cook ...Op naar de volgende maaltijd .
![]() |
![]() |
#3360 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Niet dat ik er rouwig om zou zijn: misschien komen er dan eens verstandige mensen aan het bewind, die geen Michelin-menus beloven, maar uiteindelijk enkel toastjes serveren... |
|
![]() |
![]() |