![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Meer valt daar niet op te zeggen.
![]() |
![]() |
#304 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#305 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
|
![]() De Taliban vochten tegen de mujahedin. Wanneer en hoe denkt u eigenlijk dat de Taliban aan de macht gekomen zijn? U demonstreert hier gewoon dat u niet de minste elementaire kennis van de feiten hebt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 |
Banneling
|
![]() Filosoof ging ook naar kampen,raar ventje,die is te volgen door de US.
![]() ![]() Omdat hij anders weer eens gaat bleiten bij de moderatie. Noteer,ik leef met je mee sukkelaar Laatst gewijzigd door Gargamel : 25 maart 2008 om 17:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
|
![]() Citaat:
Zowel de Taliban als de Noordelijke Alliantie als sommige van de leidende figuren in het hedendaagse Afghanistan waren moedjahedien.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 25 maart 2008 om 17:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#311 |
Vreemdeling
|
![]() Waarom kunnen mensen die tegen geweld en oorlog zijn, niet op een vredevolle manier betogen?
Schade berokkenen, en op verboden terrein binnendringen is verboden bij wet als ik mij niet vergis. Als dan de politie ingrijpt moet je achteraf niet komen klagen dat ze te hardhandig zijn geweest. Gedraag u en er zal u niks gebeuren. Maar dat is te weinig sensatie en bijgevolg minder media aandacht hé! |
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Er is ook een verschil tussen vreedzaam protest en legaal protest.
![]() |
![]() |
#313 |
Vreemdeling
|
![]() Was die betoging aangevraagd en goedgekeurd?...Of hoeft dat niet meer?
Binnendringen noem ik niet echt vreedzaam betogen maar eerder een criminele actie, dus die mensen mochten opgepakt worden. Er zou schade zijn aan de omheining volgens het belang van Limburg. Sommige mensen buiten de omheining zijn ook administratief opgepakt om verdere problemen te vermijden....wat ik een legale actie vind. |
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door DannyS : 25 maart 2008 om 19:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Zicht BEWUST begeven op verboden terrein terwijl men donders goed weet dat er actie's op komen is weer een andere zaak. Dan mag je van mijn part met kordate harde hand die bende oppakken. De orde handhaven, of het tenminste proberen met militaire operaties worden nu vandaag de dag op veel plaatsen uitgevoerdt...al dan niet met succes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dan hebben we nog niet over het bloed gehad dat reeds is gevloeid. Misschien is dit de vreedzame aanpak van de burgers tegen het westerse 'terrorisme'
![]() |
![]() |
![]() |
#318 |
Vreemdeling
|
![]() @BCD
Als je niet akkoord bent met wat er gebeurt in de wereld en jij wilt dan zogezegd vreedzaam gaan betogen tegen die problemen, dan doe jij dat maar. Maar kom dan niet bleiten als je een blauw oog hebt opgelopen tijdens het "vreedzaam" rondlopen op verboden terrein, of gewoonweg door vreedzaam illegaal de orde te verstoren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 |
Vreemdeling
|
![]() En bij de arrestaties zullen ze zich ook niet verzet hebben zeker.
Alsof jullie pacifisten ALLEMAAL makke lammetjes zijn die de bevelen van de ordehandhavers klakkeloos opvolgden. Mijn beste als je tegenwringt, de boel op stelten zet, dan krijg je daarop reactie. Nu niet bleiten dat ze oudjes hebben pijn gedaan of weet ik wat hé. Als je er niet tegen kunt blijf dan thuis en schrijf een briefke naar de koning of zoiets. Of daag de politie en hun verantwoordelijken voor de rechter. |
![]() |
![]() |