Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 maart 2008, 15:07   #881
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Nee, waarom?

Pin d"Ar
Scepticisme is toch een ziekte? En aangezien jij sceptisch bent tegenover alles wat mainstream is zonder enige andere reden...

En voor je begint te zeggen dat wij sceptisch zijn tov niet mainstream wens ik je terug te fluiten. Wij zijn niet sceptisch. Door middel van de wetenschappelijke methodes deskrediteren wij die verhaaltjes. Van scepisch is daar dan ook geen sprake.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2008, 19:33   #882
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Inderdaad, willen of niet, we zijn deel van het geheel. Meer en meer mensen worden wakker en de duistere krachten, om ze zo te noemen, proberen hun grip meer en meer te verstevigen, met behulp van fake terrorisme etc.

Ze hebben een groot aandeel erin zoveel mogelijk zielen in de invloedssfeer van deze materiele wereld te houden.
Fake terrorisme ?
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2008, 19:46   #883
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Scepticisme is toch een ziekte? En aangezien jij sceptisch bent tegenover alles wat mainstream is zonder enige andere reden...

En voor je begint te zeggen dat wij sceptisch zijn tov niet mainstream wens ik je terug te fluiten. Wij zijn niet sceptisch. Door middel van de wetenschappelijke methodes deskrediteren wij die verhaaltjes. Van scepisch is daar dan ook geen sprake.
ik ben extreem kritisch tegenover de mainstream ja.
Maar met reden! Lees de nwo thread eens.
Citaat:
Wij zijn niet sceptisch. Door middel van de wetenschappelijke methodes deskrediteren wij die verhaaltjes. Van scepisch is daar dan ook geen sprake.
Ja wel sceptisch EN blijkbaar lees jij niet wat ik over de wetenschap geschreven heb? De wetenschappelijke methoden zijn nl niet zo betrouwbaar als men over heeft laten komen.

Belangrijk voor U zeker als ik het zo lees, om me ziek te willen noemen?

Pin d" Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2008, 08:40   #884
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
Lezen kan je zelf. Boeken zijn te vinden. Ik vraag jou ook niet om heelder wetenschappelijke teksten te schrijven op dit forum.
Zeg gewoon: "Ik weet het niet". Dat komt veel authentieker over.
Oud 26 maart 2008, 09:01   #885
Argusx43
Minister

Argusx43's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht

Hoe verklaar je dat iemand als John Todd( ex-illuminati en nu verdwenen van de aardbodem) in 1991 al zei dat de Islam word uitgedaagd om de VS aan te vallen met grote terroristische aanslagen met het doel dat de amerikanen hun burgerrechten zouden opgeven?
Dat is wat we zien NU!
Argusx43 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2008, 09:06   #886
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Fake terrorisme ?
Fake in die zin dat de voorgestelde vijand niet de echte vijand is, maar diegene die claimen ons te beschermen.
Oud 26 maart 2008, 09:10   #887
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Fake terrorisme ?
The war against Terror heeft een reden van bestaan en is gecreëerd door de "onzichtbare" machtshebbers die eerst the Terror hebben ontwikkeld om er vervolgens een oorlog tegen te kunnen voeren.

2 maal kassa kassa

"There are a lot of people who lie and just can get away with it"

Laatst gewijzigd door Gun : 26 maart 2008 om 09:10.
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2008, 09:11   #888
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Argusx43 Bekijk bericht
Hoe verklaar je dat iemand als John Todd( ex-illuminati en nu verdwenen van de aardbodem) in 1991 al zei dat de Islam word uitgedaagd om de VS aan te vallen met grote terroristische aanslagen met het doel dat de amerikanen hun burgerrechten zouden opgeven?
Dat is wat we zien NU!
Idd
Of bestudeer het werk van de vrijmestelaar Albert Pike!

En als je dat leest en begrijpt weet je dat de 3e wo er aan zit te komen.
Tenzij...

Pin d"Ar
Oud 26 maart 2008, 09:12   #889
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
The war against Terror heeft een reden van bestaan en is gecreëerd door de "onzichtbare" machtshebbers die eerst the Terror hebben ontwikkeld om er vervolgens een oorlog tegen te kunnen voeren.

2 maal kassa kassa

"There are a lot of people who lie and just can get away with it"
yep

probleem-reactie-oplossing, ofwel met een duurder woord de
Haegeliaanse dialectiek.
Oud 26 maart 2008, 10:34   #890
Argusx43
Minister

Standaard

Citaat:
Idd
Of bestudeer het werk van de vrijmestelaar Albert Pike!

En als je dat leest en begrijpt weet je dat de 3e wo er aan zit te komen.
Tenzij...

Pin d"Ar
Weet ik.
Het probleem is dat dit allemaal serieus zware kost is om te verteren en dat daarom de meesten de waarheid niet aankunnen. Wat ik heel begrijpelijk vind.
Velen zijn zelf geneigd er tegen in te gaan. Kwestie van hun werelddenkbeeld te kunnen behouden.....
Oud 26 maart 2008, 10:40   #891
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Weet ik.
Het probleem is dat dit allemaal serieus zware kost is om te verteren en dat daarom de meesten de waarheid niet aankunnen. Wat ik heel begrijpelijk vind.
Velen zijn zelf geneigd er tegen in te gaan. Kwestie van hun werelddenkbeeld te kunnen behouden.....

Helemaal mee eens, maar omdat het zo enorm belangrijk is, blijf ik
doorgaan de mensen te informeren en dan,

eens op een dag...

Pin d"Ar
Oud 26 maart 2008, 10:58   #892
Argusx43
Minister

Standaard

Citaat:
Helemaal mee eens, maar omdat het zo enorm belangrijk is, blijf ik
doorgaan de mensen te informeren en dan,

eens op een dag...

Pin d"Ar
Wat veel tijd en energie vraagt omdat je dan op veel onverschiligheid en vijandigheid botst.
Geef het volk 'Brood en Spelen' weet je. Wisten ze in Rome toen al. In onze tijd is dit er meer dan genoeg......Zie je?
Oud 26 maart 2008, 11:28   #893
Pieke

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat veel tijd en energie vraagt omdat je dan op veel onverschiligheid en vijandigheid botst.
Geef het volk 'Brood en Spelen' weet je. Wisten ze in Rome toen al. In onze tijd is dit er meer dan genoeg......Zie je?

je weet toch tenminste dat jezus nooit bestaan heeft, maar gecreëerd door dezelfde organisatie met hetzelfde einddoel voor ogen?
Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.
Pieke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2008, 11:37   #894
Pieke

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja wel sceptisch EN blijkbaar lees jij niet wat ik over de wetenschap geschreven heb? De wetenschappelijke methoden zijn nl niet zo betrouwbaar als men over heeft laten komen.
als ik een patientje binnenkrijg met de wel zeer typische kenmerken van het Lesch-Nyman syndroom, heeft hij keer op keer op keer een deficientie in het HPRT enzym. En kan ik dat bewijzen met een simpele urinetest gevolgd door een in vitro analyse van de HPRT activiteit. Tot zo ver "de wankele betrouwbaarheid van de wetenschap"

Je mag me verwijten dat falsificatie voor mij een heilige koe is, maar een claim in mijn domein staat of valt met het al dan niet bewijzen van die claim in latere experimenten. En je mag dan nog doordraven over kanker en zijn "oorsprong", of infecties die het gevolg zijn van "een pH-verandering in de cel, die er dan voor zorgt dat iets in die cel getransformeerd wordt", of weet ik veel, maar als ik die claims dan vergelijk met de praktijk, weet ik genoeg.

Ik heb het al eens gevraagd, maar hou ermee op om te spreken over "de wetenschap" als "de wetenschap" niet bestaat.
Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.
Pieke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2008, 11:37   #895
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:

Ja dat weet ik, maar blijf het aanbieden, tegen de stroom in.

niet makkelijk nee

Pin d"Ar
Oud 26 maart 2008, 11:41   #896
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieke Bekijk bericht
als ik een patientje binnenkrijg met de wel zeer typische kenmerken van het Lesch-Nyman syndroom, heeft hij keer op keer op keer een deficientie in het HPRT enzym. En kan ik dat bewijzen met een simpele urinetest gevolgd door een in vitro analyse van de HPRT activiteit. Tot zo ver "de wankele betrouwbaarheid van de wetenschap"

Je mag me verwijten dat falsificatie voor mij een heilige koe is, maar een claim in mijn domein staat of valt met het al dan niet bewijzen van die claim in latere experimenten. En je mag dan nog doordraven over kanker en zijn "oorsprong", of infecties die het gevolg zijn van "een pH-verandering in de cel, die er dan voor zorgt dat iets in die cel getransformeerd wordt", of weet ik veel, maar als ik die claims dan vergelijk met de praktijk, weet ik genoeg.

Ik heb het al eens gevraagd, maar hou ermee op om te spreken over "de wetenschap" als "de wetenschap" niet bestaat.
ik zal toch in globale termen moeten spreken , dus blijf ik het over
'de wetenschap' hebben. Iedereen weet dat dat verschillende gebieden
bestrijkt. Niet voor niets overigens.

En natuurlijk zal je wel eens iemand helpen, dat sluit ik niet uit.
Hoewel het kan zijn dat je analyse niet klopt. Kan toch zijn dat er ook
andere verklaringen voor zijn? Lijkt me niet moeilijk te bedenken.

En wist je dat toen bv de huisartsen in verschillende landen gingen staken, het aantal mensen dat ziek was, verminderde?

geeft toch te denken.......

Pin d"Ar
Oud 26 maart 2008, 11:42   #897
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
je weet toch tenminste dat jezus nooit bestaan heeft, maar gecreëerd door dezelfde organisatie met hetzelfde einddoel voor ogen?
wat een rare reactie!

Pin d"Ar
Oud 26 maart 2008, 11:44   #898
Argusx43
Minister

Standaard

Citaat:
Dat is echte brainwash en hogwash. De joden zelf hebben altijd erkend dat Jezus bestaan heeft. Daarbij er is hedendaags geen enkele serieuze historicus die dat betwijfeld.
Oud 26 maart 2008, 11:44   #899
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat staat toch volledig los daarvan. Waar de wetenschap vooral misbruikt wordt is waar het het wereldbeeld van de massa bepaalt, de maakbaarheid van de maatschappij en waar er winst gemaakt kan worden. zoals de evolutietheorie, de energiebronnen, genezing van aids en kanker...
Oud 26 maart 2008, 11:46   #900
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Trouwens, ik heb dat wel eens eerder gezegd, ik schijn nu meer van het NWO verhaal kwijt te kunnen bij collega's, binnen familie dan pakweg 2 jaar geleden.
Ik voel dus wel dat er dingen aan het veranderen zijn.
Dat neemt idd niet weg dat ik af en toe tegen een aardig pak scepticisme
op bots, kijkt U maar rond op dit forum.

Pin d"Ar
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be