![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() ik wil mijn laptop op de tv aansluiten. het probleem is echter dat ik in mijn laptop slechts een gewone videokaart heb steken waarmee ik enkel een VGA uitgang heb, enkel om dus een beeldscherm op aan te sluiten. nu vraag ik mij af of er één of ander adaptertje bestaat waarmee ik van VGA naar tulp of scart kan gaan. indien het bestaat, waar zou ik het kunnen krijgen?
dank bij voorbaat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dubbel.........
![]()
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 26 maart 2008 om 12:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb er geen verstand van...
![]() Maar kan niemand hier Berre nou eventjes helpen? ![]()
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Niet simpel.
Sommige kabels die daarvoor verkocht worden werken niet altijd (of niet). Kwaliteit is het probleem. VGA naar tv geeft eigenlijk altijd zeer matige kwaliteit. Kastjes die VGA met een beetje kwaliteit naar TV converteren zijn vrij duur. Google eens "vga scart" en "vga tulp". (snap je iets van elektronica?) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Goh, mijn elektronica periode lag nog in mijn vorig leven. Nu doe je wel beroep op iets onbestaands, mijn geheugen met name.
Zo ver ik me herinner zie ik eerder een probleem in de synchronisatie-signalen (en resolutie). Dat verschilt allemaal nogal wat in pc en tv. Maar kijk eens in google, daar vind je zeker de uitleg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() bestaan er geen externe videokaarten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ²
Citaat:
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister
|
![]() Ja, maar niet naar de resolutie die een tv nodig heeft. En ook niet naar de gepaste synchronisatielijnen.
Citaat:
Je kunt wel een grote externe pc-monitor kopen, dan heb je goed beeld, maar da's wat boven je budget zeker. Laatst gewijzigd door cor : 27 maart 2008 om 08:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister
|
![]() In die kabels die ze daarvoor soms verkopen zit waarschijnlijk wat klein elektronica-grut verstopt. Weerstandjes o.a. Daardoor kunnen ze een zeker resultaat tevoorschijn toveren, maar slecht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom moeilijk doen? Ik vermoed dat de meeste DVD recorders die je tegenwoordig aan je TV kan breien ook wel een PC ingang van 1 of ander type heeft.
Mits wat goed kiezen heb je dus een externe harde schijf annex DVD reader/writer annex VGA-TV decodeerder.