![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#241 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#242 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Stuur het haar op en schrijf er een briefje bij ...
|
|
|
|
#243 |
|
Banneling
|
Als je het persé wil weten dan zeg je haar gewoon goeiedag als je haar toevallig passeert. Dat is totaal onschuldig en haar reactie zul je onmiddellijk merken hoe zij na al die jaren over jou denkt. Als het van haar kant niet verder gaat dan een vriendelijke goeiedag of een gewone babbel, dan laat je het daar best bij, want voor je het weet ben jij verantwoordelijk voor een stuk gelopen huwelijk.
|
|
|
|
|
|
#244 | ||
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#245 | |
|
|
Citaat:
Jou leven is plots verandert en je verwacht dat je nu zomaar een ander zn leven kan veranderen?
|
|
|
|
#246 |
|
Banneling
|
Er is een groot verschil tussen het goeiedag zeggen aan een passerende ex-vriendin of te gaan aanbellen op de oprit van-het-lief-van-30-jaren-terug. Als een man zover gaat dat hij iemand te lijf gaat, enkel omdat die persoon het waagt zijn vrouw goeiedag te zeggen, dan is er met die man wel iets grondig mis.
|
|
|
|
|
|
#247 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#248 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De openingsposter laat veel open. Maar ik vrees dat het hier gaat om een obsessie. En dat is nooit goed. Iemand eens een briefje sturen a la "zeg... we kenden elkaar toen en zullen we eens een koffietje drinken als het je past" of op de oprit verschijnen. Het is een verschil.
|
|
|
|