|  | Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. | 
| 
 | |||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | 
| Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. | 
|  | 
|  | Discussietools | 
|  26 maart 2008, 23:56 | #301 | ||
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd: 29 november 2007 
				 |   Citaat: 
  Citaat: 

__________________ Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. | ||
|   |   | 
|  26 maart 2008, 23:57 | #302 | |
| Europees Commissaris Geregistreerd:  3 augustus 2007 Locatie: Achter Gods rug 
				 |   Wat vind je het mooiste accent binnen het Nederlandse taalgebied? 
				__________________ Citaat: 
 | |
|   |   | 
|  26 maart 2008, 23:57 | #303 | |
				 |   Citaat: 
  Het aantal berichten lijkt misschien groot, maar ik denk dat er zijn met minder berichten per dag die hier meer tijd doorbrengen.  
				__________________ Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 26 maart 2008 om 23:58. | |
|   |   | 
|  27 maart 2008, 00:00 | #304 | ||
				 |   Citaat: 

Laatst gewijzigd door Burkide : 27 maart 2008 om 00:00. | ||
|   |   | 
|  27 maart 2008, 00:01 | #305 | |
				 |   Citaat: 

__________________ Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. | |
|   |   | 
|  27 maart 2008, 00:01 | #306 | |
				 |   Citaat: 

__________________ Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. | |
|   |   | 
|  27 maart 2008, 00:02 | #307 | |
				 |   Wie was de grootste: Claus of Boon? (En oppassen wat je zegt, he  ) 
 | |
|   |   | 
|  27 maart 2008, 00:05 | #308 | |
				 |   Citaat: 

__________________ Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 27 maart 2008 om 00:05. | |
|   |   | 
|  27 maart 2008, 00:06 | #309 | ||
				 |   Citaat: 
  (Denkt nog eens vijf seconden na...) Hé, hier stel jij de vragen niet!  
 | ||
|   |   | 
|  27 maart 2008, 00:06 | #310 | |
				 |   Citaat: 
  Ik heb in feite geen ambities in die richting. 
				__________________ Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 27 maart 2008 om 00:11. | |
|   |   | 
|  27 maart 2008, 00:07 | #311 | |
				 |   Citaat: 

|   |   | 
|  27 maart 2008, 00:11 | #312 | |
				 |   1) Jij stelt hier de vragen niet. 2) Gelieve mij aan te wijzen waar ik gezegd zou hebben dat ik een opdracht heb.  
 | |
|   |   | 
|  27 maart 2008, 00:12 | #313 | |
				 |   Dat weet ik.   Citaat: 

|   |   | 
|  27 maart 2008, 00:13 | #314 | ||
				 |   Citaat:  (Ernstig nu: ik had inderdaad een opdracht voor jou in gedachten, maar bij nader inzien vond ik hem toch maar wat te flauw. En als zelfs ik het al flauw vind, tja, dan wil dat veel zeggen.) 
 Laatst gewijzigd door Burkide : 27 maart 2008 om 00:14. | ||
|   |   | 
|  27 maart 2008, 02:31 | #315 | 
| Minister-President Geregistreerd: 21 maart 2007 
				 |   
				__________________ Tout va bien. | 
|   |   | 
|  27 maart 2008, 11:33 | #316 | ||
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd: 12 augustus 2006 
				 |   Citaat: 
  ps: middelbaar=een joke 
 | ||
|   |   | 
|  27 maart 2008, 11:34 | #317 | |
				 |   antwoorden met een vraag; waar heb jij je secundair mogen doorbrengen? 
 | |
|   |   | 
|  27 maart 2008, 11:35 | #318 | |
				 |   aaah ligt DA bij u op toilet?  
 | |
|   |   | 
|  27 maart 2008, 11:41 | #319 | |||
				 |   Citaat: 
  liever niet  Citaat: 
 en hehe néé largo_w doet dat liever niet en heeft geen garantie dat hij hier vaak kan zijn in één week... mss ooit es maar nu nog niet nee. nu houd ik het bij de lastige vragen stellen  type: "geert c als je al eens op stap ging/gaat in leuven waar was/is dat dan meestal?" of "geert c hoeveel pintjes kan jij gemiddeld opdrinken voor je afgevoerd moet worden?"  of "geert c wat vind je van MaGNiFiCaT als ultieme karikatuur?" 
 | |||
|   |   | 
|  27 maart 2008, 11:55 | #320 | ||
				 |   Citaat: 
  Ik neem aan dat je heel ierland bedoeld? Ik denk dat dat dan ook zever is  ... Ben onlangs even in aanraking geweest met dat taaltje: 'Onverstaanbaar' is de juiste term ervoor denk ik. Ook mag men het niet het "irish gaelic" (omdat je ook het scottish gaelic hebt) noemen maar moet je "irish" zeggen... Een beetje zoals je het corsicaans geen "inheems dialect" mag noemen (wat largo_w uiteraard ooit eens vroeg aan een achteraf niet meer zo vriendelijke corsicaanse vrouw  ). 
 | ||
|   |   |