Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 maart 2008, 15:02   #81
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maes_P Bekijk bericht
Inderdaad: dat ze zich meer marokkaan voelen dan belg. Maar ze zijn wel ook belgen.
Ik voel me ook meer vlaming dan belg. Maar ik ben ook wel belg (althans volgens mijn paspoort )
Hebben jullie dan dezelfde problemen met ik?
Ze zijn vooral Belgen als het op uitkeringen aankomt. Goh, dan kennen ze de Belgische wetgeving als geen ander.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2008, 15:03   #82
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn Bekijk bericht
Is het weer allemaal de schuld van het VB? Stoort het u nu zelf niet om zo mono-causaal te denken? Verliep de integratie vlekkeloos vooraleer het VB ten tonele verscheen?
Volgens Filosoof is het VB ook de reden waarom de integratie van Nederland tot Denemarken, van Frankrijk tot putje Italië misliep.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2008, 15:11   #83
winnezele
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Volgens Filosoof is het VB ook de reden waarom de integratie van Nederland tot Denemarken, van Frankrijk tot putje Italië misliep.
Lees maar es 'Eurabia' van A. van Amerongen. De Brusselse Marokanen willen gewoon niet integreren. Wel uitkering, mooie schoentjes, Milet-vestje....
winnezele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2008, 17:45   #84
Pavolini
Banneling

Standaard

Waarom zou men nog supporteren voor die sukkels, verwende kinderen zijn die topvoetballerkes.
Pavolini is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2008, 17:48   #85
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fiere Jood Bekijk bericht
Ik ben geen Vlaams Belanger en zeker(ondanks mijn nick) geen Marokko hater,ik wil gewoon een ander mening horen.

Gisteren won Marokko in Brussel een vriendschappelijke wedstrijd tegen Belgie met 1-4.
Ik heb juist met Belgische fans gesproken die gisteren aanwezig waren op de wedstrijd.
In de stadion waren ongeveer 25000 fans waarvan 80% Marokkaanse.
Van de Marokkaanse fans zijn meer dan 70% geboren in België.
Toch waren ze gisteren loyaal aan hun roots en niet hun vaderland.
Na de wedstrijd hoorde je in de straten van Brussel :"On a gagner,la Belgique es nulle."
Voor VB is dat een duidelijke bewijs dat ze na la die jaren niet loyaal zijn aan België.Of heeft sport met loyaal niks mee te maken,de Rode Duivels zijn gewoon zwak de laatste tijd dat ze beter de kant van de sterke kiezen.

Graag jullie mening.
Ik heb een beetje Frankrijk-Engeland gevolgd maar niet zo veel eigenlijk.
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2008, 18:00   #86
Duvelke
Perm. Vertegenwoordiger VN

Duvelke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
Jij bent een enkeling. Onder de Marokkanen in Belgie is het geen uitzondering. Weer een reden waarom ik hen als buitenlanders/vreemdelingen beschouw, ongeacht welke generatie.
enkeling? Wie zegt dat? Er zijn wel meerdere mensen die niet voor hun eigen land supporteren bij het voetbal of bij een andere sport hoor. Waarom zou een Belg dan niet voor Marokko mogen supporteren?

Laatst gewijzigd door Duvelke : 27 maart 2008 om 18:00.
Duvelke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2008, 19:04   #87
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lordoffaith Bekijk bericht
U weet toch dat veralgemning niet goed is?
Dat zal mij een rotzorg zijn.
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2008, 20:54   #88
moser
Europees Commissaris

moser's schermafbeelding

Standaard

Die is goed , jarenlang beschouwt men die mensen als 'de vreemden ', 'de buitenlanders', 'bron van alle problemen' enzov. en dan is men verbaasd als ze partij kiezen voor het land waar men al jaren naar refereert dat ze moeten naar teruggaan: 'hun eigen land'.

Jullie hebben gekregen waar je om gevraagd hebt , het onverdraagzaam gedrag van een grote groep mensen heeft er toe geleid dat die gasten zich hier niet thuisvoelen. Hoe kan je je hier nu thuis voelen als je Abdelkarim of Mamadou heet , het vlaams parlement al eens bekeken , voor een kwart gevuld met leden van een racistische partij!

Applaus voor Vlaanderen.......

Laatst gewijzigd door moser : 27 maart 2008 om 21:18.
moser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2008, 21:23   #89
azert
Perm. Vertegenwoordiger VN

azert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moser Bekijk bericht
Hoe kan je je hier nu thuis voelen als je Abdelkarim of Mamadou heet
en werk zoeken met die naam, is vaak ook een probleem.
azert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2008, 21:29   #90
moser
Europees Commissaris

moser's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door azert Bekijk bericht
en werk zoeken met die naam, is vaak ook een probleem.
Inderdaad, maar pas op ge moogt dat nu niet meer zeggen hé , of ge zijt 'links' of 'politiek correct'.
moser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2008, 21:35   #91
van exaerde herman
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Ik ben geen Vlaams Belanger en zeker(ondanks mijn nick) geen Marokko hater,ik wil gewoon een ander mening horen.

Gisteren won Marokko in Brussel een vriendschappelijke wedstrijd tegen Belgie met 1-4.
Ik heb juist met Belgische fans gesproken die gisteren aanwezig waren op de wedstrijd.
Na de wedstrijd hoorde je in de straten van Brussel :"On a gagner,la Belgique es nulle."
Voor VB is dat een duidelijke bewijs dat ze na la die jaren niet loyaal zijn aan België.Of heeft sport met loyaal niks mee te maken,de Rode Duivels zijn gewoon zwak de laatste tijd dat ze beter de kant van de sterke kiezen.

Graag jullie mening.
grote en verdiende overwinning voor marokko.nederlaag voor belgie en de multiculturele verrijking.
Oud 27 maart 2008, 22:26   #92
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Integratie ondanks en tégen uitsluiting in is wel héél moeilijk. D�*�*r hebben het Vlaams Blok en gedachtegenoten kilos ranzig vet op 't hoofd (boter zal 't wel niet zijn)
De onwil om zich te integreren heeft geen blaas te maken met het VB. Er zijn genoeg groepen van andere origine (en misschien niet toevallig van een andere religie?) die zich zonder problemen integreren.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2008, 22:30   #93
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Gewoon supporteren voor wie men de beste acht mag niet?
Dus wie niet voor de rode duivels supportert is geen geïntegreerde Belg? Dan zijn er véél "niet geïntegreerde Belgen" (waaronder een immense meerderheid die behoudens echtelijke ontrouw van boma 100% locale genen hebben) Als ik vind dat een atleet of een Eurovisieliedje beter is supporter in gewoon daarvoor.
PS
Wil jij écht Geert Hoste vervangen?
Hey kijk, Filo verzint een excuustruus voor onze marokkaanse medemens. Nu val ik achterover se.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2008, 22:43   #94
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72 Bekijk bericht
Gelukkig maar ik zou niet naast een marokkaan willen liggen ,het is ook zo dat zij eeuwigdurende graven willen en dat bestaat bij ons niet meer na 25 jaar moet er steeds bijbetaald worden .En weinigen doen dat,onze familie wel maar het is eigenlijk al een geldcircus geworden zelfs na de dood willen ze er nog een slaatje uit slaan.Joden worden dan weer begraven in hollands putte ook eeuwigdurende graven.
Denkt u ècht dat u daar ook maar iets van zou voelen?

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2008, 22:46   #95
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:

Graag jullie mening.
Toffer dan voetbal is een gezellige match "boksbal". Dat is net zoals voetbal, maar de spelers dragen bokshandschoenen en hebben het recht mekaar opdonders te verkopen. Deze nieuwe sport begint stilletjesaan populair te worden...
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2008, 22:55   #96
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieke Bekijk bericht
Lol, is dat wettelijk verplicht of wat? Ik ben belg, en toch geen supporter van Belgische ploeg. Ik ken belgen met Italiaanse roots die nog steeds supporteren voor Italië.

Wat een bekrompenheid. Het is triestig gesteld
Ach, voor die "Marokkanen" die hier geboren zijn is dat juist om uiting te geven aan het "wij-zij" gevoel, dat ze zo hardhandig als mogelijk in stand houden. Om te laten zien dat ze niet "ver-Belgt" zijn (=vreselijke belediging.)
Eigenlijk vallen die gasten tussen vis en vlees, in Marokko zijn het "belgen" en hier "marokkanen". Niemand wil van ze...Hoe zou dat nu komen, zeg ? Mogelijk hebben ze van de beide volkeren -marokkanen en Belgen- enkel de slechtste karaktertrekken & gewoontes overgenomen ?
Oud 27 maart 2008, 22:58   #97
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tjolder Bekijk bericht
Wat me altijd opvalt is dat die 'nieuwe belgen' bij overlijden (bijna) altijd begraven worden in Marokko.
Onze grond is waarschijnlijk niet goed genoeg om er eeuwig in te rusten.
Die willen niet opgevreten worden door Belgische pieren. Maar ze vergeten dat de kiemen van die pieren reeds in hun buik zitten, tussen verterend belgisch voedsel
Oud 27 maart 2008, 23:03   #98
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Gelukkig maar ik zou niet naast een marokkaan willen liggen ,het is ook zo dat zij eeuwigdurende graven willen en dat bestaat bij ons niet meer na 25 jaar moet er steeds bijbetaald worden .En weinigen doen dat,onze familie wel maar het is eigenlijk al een geldcircus geworden zelfs na de dood willen ze er nog een slaatje uit slaan.Joden worden dan weer begraven in hollands putte ook eeuwigdurende graven.
Mijn lijk werd opgezet, en zit in de luie zetel in de woonkamer. Mijn geburen, die soms voorbij het venster stappen, denken nog steeds dat ik leef
Oud 27 maart 2008, 23:06   #99
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Het valt steeds meer en meer op dat ze belg zijn als het hun uitkomt ,trouwens een belgisch paspoort wat is dat nog waard ge krijgt het binnenkort als uw broodkaart vol is erbij!Ze zijn marokkanen en dat zullen ze altijd blijven al zijn ze hier 100 jaar.Ze hebben hier geen binding en zullen dat nooit hebben.Het enige waar ze echt opuit zijn is het gemak om geld te krijgen,schaf dat af en ge zult ze in grote getallen zien vertrekken.Ik wacht die dag met spanning af!
U vergist zich: die mensen zijn hier komen wonen voor het klimaat
Oud 27 maart 2008, 23:08   #100
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lordoffaith Bekijk bericht
Jawatte het zijn voetballers he, moest er een ne belg zijn die voor holland ga shotten ga ik hem ook uitfluiten hoor
En als een Belg voor marokko gaat shotten, wat dan ?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be