![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Europees Commissaris
|
Ik ook, prachtig model.
|
|
|
|
#22 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het hedendaagse Belgische gedachtegoed is anders ook tegen de evolutie in denken en dus per definitie niet progressief, zeker in de Europese context. Wat dat betreft is Groot-Nederland als concept nieuw leven ingeblazen omdat het van een romantisch-fascistisch ideaal is omgetoverd naar een praktisch-pragmatisch ideaal, wat perfect in de Europese context past. Zeer progressief dus. De Nederlandse en Vlaamse economie in welvaartstermen zijn veel compitabeler met elkaar en de huidige Belgische situatie werkt als een rem op Vlaanderen om zich te kunnen ontplooien. Nu is het wachten tot de evolutie verdergaat en de geesten rijp worden voor een innige samenwerking. Net zoals de Europese eenwording zal dit niet van de een op de andere dag zijn natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#25 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Voorlopig dragen nummers 5 en 9 mijn voorkeur weg.
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wel als dat de evolutie is. De Vlamingen willen België steeds verder uithollen. Ze vroegen niet voor niets vrijwel unaniem voor een verregaande staatshervorming. Je kunt niet mogelijk zo naïef zijn te denken dat men gigantische heimwee had naar de corrupte Christendemocraten.
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De Vlamingen willen dat België beter bestuurd kan worden, en daar zitten bevoegdheidsverschuivingen tussen. Echter, zeggen dat men voor meer onafhankelijkheid heeft gestemd is larie. En echt, ik voel me gewoon debiel worden over het feit dat jij op dezelfde gegevens blijft hameren. Ik heb het er echt wel mee gehad eigenlijk, met dat blindstaren op fracties.
|
|
|
|
#28 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 31 maart 2008 om 18:48. |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
|
om een toegeving te doen aan Raf
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
Ik vrees dat de Verenigde Nederlanden nog niet bestaan, geert. Dat KB is toch wel het minst van ons zorgen. Het KB bepaald zelfs dat de kleuren de volgende zijn: helder vermiljoen, wit en kobaltblauw. Nu moet je eens die exacte kleuren gaan opzoeken en je zal versteld staan hoe dicht dat een kunstschilder of verfmenger die vlag bij oranje-wit-blauw zal schilderen.
Laatst gewijzigd door Steben : 31 maart 2008 om 19:57. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je verdient weer een kadertje!
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De dag dat iemand met een beetje zin voor democratie kan verklaren dat een koning en zijn kroost betaald wordt door het land en nog macht heeft ook, dan kom ik jouw persoonlijke tenen likken.
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Europees Commissaris
|
Ik vind hem ook wel mooi, maar uiteindelijk verkies ik toch een iets "oecumenischere" versie:
(Hey, als Libië dat mag, waarom wij niet?)
|
|
|
|
|
#40 | |
|
|
Citaat:
Heb je geen beetje trots, eigenwaarde??? Onbegrijpelijk! Jou eigen Belgische afkomst, je eigen voorvaderen, je vaderland verloochenen voor een land dat ons -in die enkele jaren dat zij in de knoet hadden- volledig uitbuitte?!!??!!? Schandalig! Verwerpelijk!
|
|