![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#641 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Die Jongeren kun je vervangen naar Ouderen. want er zitten merendeels ouderen tussen.
![]() |
![]() |
#642 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vond eigenlijk dat die Moslima's goed hun plan trokken. Ze waren vlot, to the point en absoluut niet bang van Teeuwen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#643 |
Gouverneur
|
![]() Ja. en Teeuwes zocht aandacht
![]() |
#644 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Teeuwen heeft groot gelijk als hij zegt dat hij het recht heeft om te beledigen. Maar de moslima's hebben evenveel recht om hem te confronteren met zijn uitspraken.
Los daarvan, is Teeuwen voornamelijk een grote mond waar slechts sporadisch een goede grap uitkomt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#645 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#646 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor wat zou Allah je moeten behoeden? Voor je niet volledige gebruik vand e Koran, of voor het alternatief, een echte moslima zijn?
Citaat:
Citaat:
Maar kom, de Vertaling die ik heb, van Hoofdstuk AN-NISA Soera 12 Citaat:
Mijn interpretatie is, als een man sterft, word het nalatenschap verdeeld onder de kinderen, de ouders en als er geen kinderen zijn, komen de broers en zussen van de overledenen aan de beurt. In het geval als er 1 zoon en dochter is word de nalatenschap in 3 gedeeld, waarbij de zoon 2 delen krijgt. Zijn er 2 dochters en 1 zoon, dan word de nalatenschap in 5 gedeeld en krijgt de zoon 3/5de. Met 2 zonen en 1 dochter is het weerom in 5 en krijgen de 2 zoons elks 2/5de. Van deze erfenis word dan van elk kind een 6de gegeven aan de ouders van de overledene. Als er alleen dochters zijn, dan krijgen de ouders 1/3 van de erfenis, waar dus 1/3de voor de moeder is. Als er geen kinderen zijn word de erfenis in 3 gedeeld en krijgt de moeder van de overledene 1 deel en de vader 2 delen. Hiervan word dan de helft van de moeders erfenis verdeeld onder de broers en zussen van de overledenen, weerom volgens 2 delen per man en 1 deel per zus. Zit hier een foute redenering in? Of is de hele Soera verkeerd vertaald? En indien er fouten in de redenering van me, of in de Soera zelf zitten, hoe ziet U dat?
![]() |
![]() |
#647 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#648 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#649 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk niet, maar ik ken er wel die zich willen ontfermen over mij
![]()
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 1 april 2008 om 08:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#650 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#651 |
Europees Commissaris
|
![]() Trouwens, moslims geloven meestal toch omdat ze in het geloof geboren zijn. Dit is het minst plausibel argument voor de bewering dat de Qu'ran de waarheid zou zijn en dat God zou bestaan. Sommige geïsoleerde bekeerlingen zijn er inderdaad ook, maar die waren meestal al theïst vóór ze moslim werden.
Ik vraag me persoonlijk af wat een mens zo overtuigd maakt van een opperwezen (één die contact zoekt met zijn schepsels notabene) anders dan indoctrinatie uit geboorte of inherente naïviteit.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 1 april 2008 om 21:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#652 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#653 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maar ge zult voor elke cent moeten werken ze
![]() NOG niet ![]()
![]() |
![]() |
#654 | ||||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
soera zelf zit geen fout in maddox. maar hoe jij het zegt daar zitten fouten in daar zie ik het aan. voortaan als je met een een koran vers aan komt, kom dan ook gelijk met de Tafseer (uitleg) bij.
![]() |
![]() |
#655 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
'' heb je ooit op zee gereisd?'' '' Ja.'' '' Heb je haar rampspoed meegemaakt?'' '' Jazerker! Op een dag toen we op zee waren, stak er een geweldige storm op en vernielde het schip. een aantal zeelieden verdween. ik kon me aan een vlot van het schop klampen maar dat werd onder mij weggeslagen. ik werd in de stormachtige zee geworpen, maar uiteindelijk werd ik op de kust gesmeten. '' Toen de storm losbarsste'', merkte Ja'far op, '' vertrouwde je eerst op het schip en de zeelieden voor je veiligheid en daarna op de vlot dat je een tijdje gered heeft. maar toen dit allemaal verdween was, beschouwde je jezelf toen als dood of had je nog hoop op een veilige afloop''? '' Ik had nog hoop op een veilige afloop'' '' op wie had je je hoop dan voor een veilig afloop gesteld?'' De man bleef stil en Ja'far zei: '' De schepper is degenen waarop je toen je hoop had gesteld. En Hij is degenen die je van de verdrinkingsdood heeft gered.'' Na dit gesprek was de atheist niet langer meer een atheist. Citaat:
Waar komen we vandaan? voor alles wat net als de mensheid een begin in de tijd heeft zijn er slechts drie manieren denkbaar om uit te leggen hoe het ontstaan is: het is door niets gemaakt, geschapen of veroorzaakt, met andere woorden het is uit het niets voortgekomen het heeft zichzelf geschapen of het heeft een maker, oorzaak of schepper die er buiten staat. wat vind jij?
I'm telling you jukst like the doctor told you!!- reset your brain ![]() Laatst gewijzigd door undiscovered : 1 april 2008 om 23:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#656 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai!!
![]() |
![]() |
#657 |
Gouverneur
|
![]() jij bent zeker een voorbeeld daarvan?
![]() |
#658 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helahela
![]() Ons Duupje er niet bij betrekken eh ![]()
![]() |
![]() |
#659 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het ging hier over hoeren. Ah wacht, ik snap je reactie nu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#660 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |