![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Daarom vind ik deze Nederlandse ontwikkeling geen slechte zaak:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() schandalig @ die Nederlandse ontwikkeling.
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() De kredietcrisis had veel meer potentiëel qua damage, zeker bij een middelgrote bank als Fortis. Enfin, weer veel gemelk voor iets waar niemand geen zaken mee heeft. Zijn bazen geven hem opslag, and that's it. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En al dat is gewoon irrelevant; zijn bazen beslissen om hem een bepaald loon te geven, en that's it. Laatst gewijzigd door Sfax : 1 april 2008 om 19:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 1 april 2008 om 21:18. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Roepen dat ze meer moeten hebben kan iedereen; het effectief waard zijn is al iets heel anders. Zolang rechtvaardig een synoniem blijft voor "alles wat mijne zak beter maakt" en onrechtvaardig een synoniem voor "alles wat een ander meer krijgt", zijn dergelijke overloze discussies zinloos. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat de aandeelhouders hem die bonus en die wedde gunnen; of hij dat nu verdient of niet; en wat weet ik nog van argumenten, kunnen me allemaal geen bal schelen;
mocht ik bij Fortis werken, ik zou "mijn deel" opeisen, al moet ik hem daarvoor een been uitvijzen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Het was niet de bedoeling dat dit aan het publiek zijn oren zou komen, maar nu hebben de journalisten echt goed speurwerk verricht.
De directeur van Fortis krijgt een opslag van 75% op zijn brutto wedde Dit zou nu rond de 1.400.000€/ per jaar zijn - ok geen probleem War eveneens naar boven is gekomen, in werkelijkheid met zijn bonussen heeft deze man nu meer dan 4.500.000€/jaar. (180.000.000 Oude Belgische franken) Dit kan je nooit met de lotto winnen en deze heeft dit per jaar ?????????? Met alle respect, maar nu denk ik toch dat er een reukje bij Fortis zit. Personeel wordt afgevloeid en filialen gesloten omdat de Bank zogezegd niet rendabel meer is. Wedden dat er hier een lijk uit de kast gaat vallen ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
(PS: ik zeg niet dat het bij Fortis zo is, maar ik ken er wel andere).
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Sja,god die in Laken woont krijgt krijgt dat wel per maand,en niet bruto.
Alleen voor handjes te drukken,en lintjes door te knippen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Minister
|
![]() Impressive zal hij bedoelen en nee dat is het zeker niet. Die toplui zijn er dan ook niet om de gewone werknemer tevreden te stellen maar om de aandelen koers op niveau te houden. En het is al dikwijls gebleken dat afslanken van personeel de koers laat stijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Daarom ook dat ik eens lach met uitspraken als "toplui (managers dus) zijn er niet voor hun personeel maar voor de aandeelhouders". It is the death of the company ![]()
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wat voor kromme redenering is me dat??
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |