Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Persmededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Persmededelingen In dit forum kun je discussiëren over persmededelingen die verschenen zijn op onze portaalsite.
Persmededelingen kunnen ons steeds via dit adres worden toegestuurd.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 april 2008, 13:17   #241
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! Bekijk bericht
Ik weet welke lidkaart er al meer dan een jaar in mijn portefeuille zit, maar toch bedankt voor de herinnering.
Die indruk wek je hier nochtans niet echt...
Citaat:
Dat de belgicistische partijpolitiek een aflopend verhaal is, weet iedereen. Het is echter schandalig welke middelen er gebruikt worden om sabotage te plegen: mensen in de media beschuldigen van fraude en diefstal doe je gewoon niet. Je weet even goed als ik dat de rechter misschien wel een vermoeden van onschuld moet hebben, maar de burger heeft dat niet, die denkt 'waar rook is, is vuur'. Reputaties kunnen zo vernietigd worden. En laat Ieperen en Cottenjé maar zeuren, jij kent Hans ook goed genoeg om te weten dat het hier over leugens gaat.
Ik doe daar geen uitspraken over gezien ik totaal niet weet hoe de vork in de steel zit. Het interesseert me ook niet echt.

Citaat:
En het is spijtig dat de topic van gisteren niet meer bestaat, anders had je kunnen vaststellen dat ik helemáál niet te spreken was over de laaghartige aanvallen die daarin stonden. Je opmerking dat ik enkel de aanvallen van de Bab zou opmerken klopt dus niet.
Ik ben blij dat die topic niet meer bestaat, zoiets laag heb ik nooit gezien!
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2008, 13:17   #242
Ieperen
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Ik weet welke lidkaart er al meer dan een jaar in mijn portefeuille zit, maar toch bedankt voor de herinnering. Dat de belgicistische partijpolitiek een aflopend verhaal is, weet iedereen. Het is echter schandalig welke middelen er gebruikt worden om sabotage te plegen: mensen in de media beschuldigen van fraude en diefstal doe je gewoon niet. Je weet even goed als ik dat de rechter misschien wel een vermoeden van onschuld moet hebben, maar de burger heeft dat niet, die denkt 'waar rook is, is vuur'. Reputaties kunnen zo vernietigd worden. En laat Ieperen en Cottenjé maar zeuren, jij kent Hans ook goed genoeg om te weten dat het hier over leugens gaat.

En het is spijtig dat de topic van gisteren niet meer bestaat, anders had je kunnen vaststellen dat ik helemáál niet te spreken was over de laaghartige aanvallen die daarin stonden. Je opmerking dat ik enkel de aanvallen van de Bab zou opmerken klopt dus niet.
elaba, waar is het geld dan wél ?
Ieperen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2008, 13:24   #243
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Die indruk wek je hier nochtans niet echt...

Ik doe daar geen uitspraken over gezien ik totaal niet weet hoe de vork in de steel zit. Het interesseert me ook niet echt.

Ik ben blij dat die topic niet meer bestaat, zoiets laag heb ik nooit gezien!
Natuurlijk. Je hoeft dan ook niet te doen alsof ik enkel de aanvallen op Hans opmerk. De aanval van gisteren op Cottenjé was even smerig, en die heb ik in scherpe bewoordingen veroordeeld.

Overigens, ik begrijp niet waarom je me zo graag in het BUB-vakje wil stoppen. Ik geloof niet in de overlevingskansen van die partij, en ik voel me als liberaal perfect op mijn plaats in Open VLD (al hou ik niet zo van die marketing-naam ). Al sluit de BUB meer aan bij mijn communautair standpunt, dat kan ik niet ontkennen.
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2008, 13:39   #244
Ieperen
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Natuurlijk. Je hoeft dan ook niet te doen alsof ik enkel de aanvallen op Hans opmerk. De aanval van gisteren op Cottenjé was even smerig, en die heb ik in scherpe bewoordingen veroordeeld.

Overigens, ik begrijp niet waarom je me zo graag in het BUB-vakje wil stoppen. Ik geloof niet in de overlevingskansen van die partij, en ik voel me als liberaal perfect op mijn plaats in Open VLD (al hou ik niet zo van die marketing-naam ). Al sluit de BUB meer aan bij mijn communautair standpunt, dat kan ik niet ontkennen.
zeg Bobke, zatte gij ook niet aan de oprichtingstafel van de BUB ?
Ieperen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2008, 13:44   #245
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ieperen Bekijk bericht
zeg Bobke, zatte gij ook niet aan de oprichtingstafel van de BUB ?
Wie geeft u het recht om mij 'Bobke' te noemen?
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2008, 16:37   #246
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De aanval van gisteren op Cottenjé was even smerig, en die heb ik in scherpe bewoordingen veroordeeld.
Ik kreeg eerder de indruk dat je Bruno steunde.

Niemand die het echter nog kan bewijzen.
Als er in alle topics waarin zo 'laag' wordt gedaan over een of andere VB-er zou gesnoeid worden schoot er niet veel meer van dit forum over.....

Er werden echter ook minder 'lage' feiten in vermeld waar ex. bubbels node aan herinnerd worden. Makkelijk zat om alles tegelijk te laten verdwijnen als je de juiste relaties hebt....
Oud 4 april 2008, 16:48   #247
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wie geeft u het recht om mij 'Bobke' te noemen?

Je doet me denken aan die TV-tweelingen die eens op bezoek mochten op het VLD-hoofdkwartier. Toen hen op de radio gevraagd werd wat ze daar minder leuk aan vonden luidde het antwoord: de 'richtlijnen' die ze kregen voor ze binnen mochten. Ze mochten de VLD-kopstukken enkel met twee woorden antwoorden en ze moesten de beleefdheidsvorm 'U' gebruiken.

Het waren nog maar kinderen toen maar ja, je bent 'de partij van de burger' of je bent het niet, hé?

Bij deze antwoord ik dus maar zelf op de vraag die je handig ontweek: Ja. Patriot was een van de mede-oprichters van de 'partij' van Hans met het stralende ego.
Oud 4 april 2008, 17:21   #248
Cottenjé
Lokaal Raadslid

Cottenjé's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Je doet me denken aan die TV-tweelingen die eens op bezoek mochten op het VLD-hoofdkwartier. Toen hen op de radio gevraagd werd wat ze daar minder leuk aan vonden luidde het antwoord: de 'richtlijnen' die ze kregen voor ze binnen mochten. Ze mochten de VLD-kopstukken enkel met twee woorden antwoorden en ze moesten de beleefdheidsvorm 'U' gebruiken.

Het waren nog maar kinderen toen maar ja, je bent 'de partij van de burger' of je bent het niet, hé?

Bij deze antwoord ik dus maar zelf op de vraag die je handig ontweek: Ja. Patriot was een van de mede-oprichters van de 'partij' van Hans met het stralende ego.
beleeft blijven kan nooit geen kwaad hé
Cottenjé is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2008, 17:25   #249
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cottenjé Bekijk bericht
beleeft blijven kan nooit geen kwaad hé
Cottenjé? Jij bent dus de Dauphin?

Hoe ben je te weten gekomen dat er gisteren op dit forum zulke laster over jou werd verteld?
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2008, 17:27   #250
Cottenjé
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
Cottenjé? Jij bent dus de Dauphin?

Hoe ben je te weten gekomen dat er gisteren op dit forum zulke laster over jou werd verteld?
Men heeft mij op de hoogte gebracht dat het "onder de gordel" ging en ik heb me maar een profiel aangemaakt. Ik vind dat verhaal wel niet waarvoor ze me opbelden.
Oud 4 april 2008, 17:30   #251
Geert C

Standaard

Citaat:
Men heeft mij op de hoogte gebracht dat het "onder de gordel" ging en ik heb me maar een profiel aangemaakt. Ik vind dat verhaal wel niet waarvoor ze me opbelden.
Staat ergens onder 'Binnenland' denk ik.

Hmm, ik kan het ook niet zo direct terugvinden... zou de moderatie het verwijderd hebben?
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Tezamen zullen wij overwinnen.
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2008, 17:34   #252
Cottenjé
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
Staat ergens onder 'Binnenland' denk ik.

Hmm, ik kan het ook niet zo direct terugvinden... zou de moderatie het verwijderd hebben?
Wel, als het echt "onder de gordel" was kan het best zijn dat de moderatie het verwijderd heeft. De bal lijkt me knapper dan de man om op te spelen.
Oud 4 april 2008, 17:34   #253
Geert C

Standaard

Ja, topic verwijderd. Ik heb er gisteren een paar keer in gepost en via "zoek alle berichten van..." kan ik die berichten niet meer terugvinden.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Oud 4 april 2008, 17:40   #254
Cottenjé
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Ja, topic verwijderd. Ik heb er gisteren een paar keer in gepost en via "zoek alle berichten van..." kan ik die berichten niet meer terugvinden.
Blijkbaar was het wel smerig
Oud 4 april 2008, 17:43   #255
Geert C

Standaard

Citaat:
Blijkbaar was het wel smerig
Ik vond het eigenlijk een zeer humoristisch topic.

Al probeerde iemand wel (letterlijk) u in uw onderbroek te zetten. Maar daarmee maakte die persoon alleen zichzelf belachelijk.
Oud 4 april 2008, 17:46   #256
Cottenjé
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Ik vond het eigenlijk een zeer humoristisch topic.

Al probeerde iemand wel (letterlijk) u in uw onderbroek te zetten. Maar daarmee maakte die persoon alleen zichzelf belachelijk.
Ach ja, was het maar dat ? Sommige mensen moet je niet in hun onderbroek zetten hé, tenzij men zoekt naar een remedie tegen de liefde.
Oud 4 april 2008, 17:48   #257
Geert C

Standaard

Citaat:
Ach ja, was het maar dat ?
Er waren nog een paar insinuaties die (eveneens letterlijk) onder de gordel waren.
Oud 4 april 2008, 17:50   #258
Cottenjé
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Er waren nog een paar insinuaties die (eveneens letterlijk) onder de gordel waren.
Heb er wel iets van vernomen. Weet je van wie het kwam ?
Oud 4 april 2008, 18:03   #259
Geert C

Standaard

Citaat:
Heb er wel iets van vernomen. Weet je van wie het kwam ?
Pff, er zijn hier zoveel BUB-dubbelaccounts dat ik op zo'n dingen niet meer let eigenlijk.
Oud 4 april 2008, 18:05   #260
Cottenjé
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Pff, er zijn hier zoveel BUB-dubbelaccounts dat ik op zo'n dingen niet meer let eigenlijk.
Ja, waarom posten mensen niet onder hun naam, dan weet je ten minste tegen wie je spreekt.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be