![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Europees Commissaris
|
![]() want aaaantwerpen is geel de wereld. of hoe klein men ook kan kijken.
Laatst gewijzigd door fernand : 4 april 2008 om 18:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Vliegt dan maar rap naar andere oorden.Ben jij degene niet waar ze gisteren een topic hadden over opgestart, lachen man!
![]() Laatst gewijzigd door vlaanderen72 : 4 april 2008 om 18:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Verhofstadt zegde dat de islam niet verenigbaar is met onze opvattingen. Peilingen tonen aan dat veel mensen er ook zo over denken.
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
2) wat een wereldvreemde vraag. Is D of NL onafhankelijk van de Navo & EU? Waarom zou die vraag zich dan stellen specifiek voor Vlaanderen? Alsof er ook maar een zinnig mens is die voorstelt dat Vlaamse onafhankelijkheid betekent dat we dan op een eiland zouden leven en geen betrekkingen onderhouden met de rest van de wereld. Vlaanderen verzorgt nu meer dan 80 % van de belgische uitvoer. Dat zal echt niet verdwijnen! 3) wereldvreemde vraag. 4) Visumplicht bestaat voor Belgen die bepaalde landen bezoeken en omgekeerd. In een onafhankelijk Vl zal dat ook zo zijn. Dus ook een wereldvreemde vraag. Ik wil graag ook benadrukken dat in een onafhankelijk Vlaanderen bakkers, beenhouwers en ook cafébazen gewoon verder zullen (mogen) doen. 5) meestal een juist verhaal. Maar dat angst het ergste is, dat betwijfel ik. Ik verkies voorzichtigheid boven roekeloos zijn. Alles toelaten en van niets schrik hebben lijkt me niet ideaal. Busbestuurders denken er ook zo over. 'Verandering is het leven zelf' dat is best mogelijk, maar dat wil niet zeggen dat elke verandering positief is.
www . Luc Broes . be Laatst gewijzigd door luc broes : 4 april 2008 om 19:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
De Franstalige die dat respect weigert is dan wellicht een te volgen voorbeeld?
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sorry, maar ik vind dat er hier velen zijn bijgedraait met het punt BHV Enkele maanden geleden had ik dat ook geschreven dat BHV gewoon een bijkomstig punt was om een regering te vormen.....Mensen,mensen -- hopen cretiek op mijn dak en zinnen van "Wij Vlamingen zullen nu eens doorbijten" Goed gebeten vind ik - Walen hebben meer vertegenwoordigers als de Vlamingen in de huidige regering |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
ziet er goed uit , alhoewel ik wat twijfels heb rond CD&V. Indien er een kwakkelregering van komt, ze hebben de economie niet mee, geen snoepjes, oneervol BHV-compromis,....dan zie ik deze partij een eind lager. Het zal er genadeloos aan toegaan: 5 minuten politieke moed, we gaan niet in een regering zonder.....het zal vele malen aan bod komen en "wie gelooft hen nog " komt als een boemerang terug. Dan acht ik een CD&V onder de 15% niet onmogelijk. VB moet dringend met betere andere frisse mensen uit de hoek komen anders is die partij een gestage weg naar beneden....zo'n Valkeniers , die zich bij zijn eerste interview rond apartheid laat vangen, dat hou je toch niet voor mogelijk. Ik vrees evenwel dat we opnieuw vertrokken zullen zijn voor een regering VLD-SPA-CDV, die er is "voor de mensen". Laatst gewijzigd door boerenverstand : 4 april 2008 om 23:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het enige wat er moet gebeuren is een (gedeeltelijke) verzoening tussen NV-a en VB. Als die er komt, en ik zie dat in de toekomst wel gebeuren (niet de nabije jammer genoeg) dan zal het evenwicht meer naar rechts hellen.
De kiezer stemt op grote hervorming met als hoeefdagenda meer Vlaamse bevoegdheden. Wat komt hiervan? Zo goed alms niets? De kiezer is al niet tevreden over de 'gedurfde vernieuwingen' van paars, dus schiet er niet veel meer over. Ach ja, de volgende verkiezingen zal de kiezer weer erg kort van geheugen zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
in '63 daar GEWERKT. proper en bijna geen criminaliteit, nog steeds onder de appartheid. in 1999 daar een bezoekje gebracht (zonder appartheid). ik had beter in in 58 gezwegen, en eerst daar eens weest kijken alvorens mij te moeien en te laten gebruiken. maar ja, nu zijn er nog die niet weten waarover ze het hebben, zoals ik aks jonge gast! "je sais": van jean gabin eens beluisteren! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
Maar dat volstond niet om van het belgisch vaderland onderwijs te krijgen in eigen taal. Hier ons bloed, wanneer ons recht?
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Roy Misschien wel. Ik doe een betere poging: - NVA: 9 pct - LDD: 12 pct - VB: 17 pct - CD&V: 19 pct - SP-a: 15 pct - VLD: 15 pct - Groen: 8 pct - overige en ongeldig: 5 pct LDD is (nog) niet gestuktureerd. Ik zie enkel sporadisch overstappen van VLD naar LDD en dan nog enkel malcontenten. ik zie LDD enkel overleven indien ernstige persoonlijkheden van VLD overstappen. Voorlopig lijkt me die 12% te hoog VB 17% lijkt me te laag. Slechts één peiling gaf dergelijk resultaat. De traditionele belangrijkste programmapunten blijven het groot publiek aanspreken zelfs meer dan vroeger. Zie fora bij DS en HLN
![]() |
![]() |
#80 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |