![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik schrik er echt niet van dat jij nooit een probleem hebt gehad met een vreemdeling. Dat is met de meeste blokkers zo. Het VB zegt dat ze een probleem zijn dus zal het zo wel zijn. ![]() Ik ben er zeker van dat de westerse wereld door de islam zal worden ingepalmd. Vroeger beschouwde ik dat als onzin, maar het is ondertussen wel duidelijk aan het worden dat men in het westen aanstuurt op een oorlog die het zal verliezen. Moest het VB nu zeggen dat alle religies fout en gevaarlijk zijn, zou ik hun volledig gelijk geven en zouden ze mijn steun krijgen. Maar het gaat enkel over de islam en is het duidelijk dat het hier enkel om jaloezie gaat om dat hun godsdienst niet groeit en de andere wel. Het VB is geen antwoord op de islam omdat het VB gelijk staat aan de islam! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan ligt dat plots anders? Omdat het er van ons zijn is het dan plots beledigen. Maar als het over ne marrokaan gaat is het dan weer plots de waarheid ofzo? *knip* Gelieve niet persoonlijk te worden. Laatst gewijzigd door Diatonos : 6 april 2008 om 08:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens bronnen die nogal goede contacten hebben met bepaalde veiligheidsdiensten wordt de mogelijkheid van inflitratie door sommige Kifkif medewerkers bij gevoelige bedrijven niet uitgesloten. Men spreekt er over iemand van de moderatie die in een organisatie geraakt is waar hij toegang heeft tot alle, maar dan ook alle informatie over elke inwoner van dit land. Iets wat sommuge staatsinstellingen zelfs niet hebben.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en jij ook al beetje lichtjes in de war met mijn informatie? Ik zei het al: het betreft iemand van extreem linkse signatuur...
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De strijd der gekken doe ik niet aan mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door vlaanderen72 : 5 april 2008 om 21:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bedankt om mijn punt nog maar eens duidelijk te bewijzen. Je spreekt en denkt helemaal als een taliban. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Banneling
|
![]() Het zou niet de eerst keer zijn dat Vlaams-nationalisten Vlaanderen verraden. Zwijg me over Vlaams-nationalisten en hun zogezegde liefde voor Vlaanderen. Ze hebben Vlaanderen minstens evenveel schade en schande berokkent dan de grootste Wallinganten.
Laatst gewijzigd door system : 5 april 2008 om 21:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/newreply.ph...reply&t=103953 waar ik je vroeg Wie gelooft er dit nu? Welke organisatie heeft toegang tot alle gegevens van elke inwoner? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |