Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 april 2008, 19:39   #201
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
je gaat hier wel even door de bocht hoor Fernand.

Indien je als moeder buitenshuis werkt, dan betaal je weldegelijk ook belastingen, bijdragen aan RSZ en bovendien betaal je wel ZELF voor de opvang van je kinderen. Het is niet de gemeenschap die daarvoor opdraait.

Daarentegen, als je het dan toch over pensioenen of weduwenpensioenen hebt: een weduwe die nooit buitenshuis heeft gewerkt ontvangt pensioen op basis van de bijdragen van haar echtgenoot, iemand die wèl buitenshuis heeft gewerkt ontvangt pensioen op basis van haar eigen bijdragen.

Uw vergelijking gaat niet op.

Waar wèl een probleem mee is, is dat hier mensen komen aanwaaien die op geen énkele manier hebben bijgedragen aan het sociale systeem, maar weldegelijk mee aan de ruif kunnen zitten, zodat het te verdelen potje van de bijdragers hoe langer hoe kleiner wordt. En dat is effectief een SCHANDE.

Als het ondertussen al zo ver is gekomen dat iemand die heel zijn leven gewerkt heeft én bijgedragen heeft, moet toekomen met een pensioentje dat lager is dan de OCMW uitkering (inclusief woningen, voedselbons en kledingbons) voor degenen die hier even komen aanwaaien, dan klopt er iets niet!
wat ik bedoel is dat de opvang ook betaald wordt gedeeltelijk door de gemeenschap. en dat de moeder aan de haard GEEN pensioen trekt! dat bedoel ik.
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2008, 19:40   #202
Yoda
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72 Bekijk bericht
Jep klaarwakker popke!Ik vind het niet meer dan normaal dat ik het eigen volk en land principe aanhang wat voor een volks en -landverrader zou ik anders zijn.En er is niets meer dan dat ,dat ik verafschuw!!!Als ik een vreemdeling tegenkom loop ik die gewoon voorbij ik heb zelfs persoonlijk nog nooit enig probleem gehad met een vreemdeling ,ja daar schrik je van he!Een onafhankelijk vlaanderen komt er toch geen haar op mijn hoofd dat daar aan twijfelt,trouwens had de linkse kerk nu eens niet het laat maar waaien principe hoog in het vaandel dragen he dan stonden we al veel verder!Alles kan en mag ,weg met ons ,hier heb je het en als je wil krijg je alles,veel is niet genoeg enz enz enz ...dat zijn jullie slogans!Als dit land in handen valt van de moslims is dat omdat jullie ziende blind zijn!Aan ons zal dat zeer zeker niet liggen waarom denk je dat wij zo anti islam zijn he!
Vlaams nationalisten moeten zich niet druk maken over het landverraders imago. Dat krijgen ze sinds WOII niet meer afgewassen.

Ik schrik er echt niet van dat jij nooit een probleem hebt gehad met een vreemdeling. Dat is met de meeste blokkers zo. Het VB zegt dat ze een probleem zijn dus zal het zo wel zijn. Wederom bewijst hoe bekrompen jullie wel niet zijn.

Ik ben er zeker van dat de westerse wereld door de islam zal worden ingepalmd. Vroeger beschouwde ik dat als onzin, maar het is ondertussen wel duidelijk aan het worden dat men in het westen aanstuurt op een oorlog die het zal verliezen.

Moest het VB nu zeggen dat alle religies fout en gevaarlijk zijn, zou ik hun volledig gelijk geven en zouden ze mijn steun krijgen. Maar het gaat enkel over de islam en is het duidelijk dat het hier enkel om jaloezie gaat om dat hun godsdienst niet groeit en de andere wel.

Het VB is geen antwoord op de islam omdat het VB gelijk staat aan de islam!
Yoda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2008, 19:46   #203
Yoda
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
En wat hebben die 2 voorbeelden nu te maken met het boycotten van de vrije meningsuiting? Vrije meningsuiting betekent dat iedereen vrij z'n mening mag verkondigen, dat impliceert echter niet dat je akkoord moet zijn met elke mening die geuit wordt.

Je moet wel een onderscheid maken tussen groepen en individuële personen als je het over het 'recht op beledigen' wilt hebben; dat ligt fundamenteel anders.

Dan ligt dat plots anders? Omdat het er van ons zijn is het dan plots beledigen. Maar als het over ne marrokaan gaat is het dan weer plots de waarheid ofzo?

*knip*

Gelieve niet persoonlijk te worden.

Laatst gewijzigd door Diatonos : 6 april 2008 om 08:45.
Oud 5 april 2008, 20:26   #204
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MisterXYZ Bekijk bericht
Politiekers van de andere partijen snuffelen ook de forums af hoor en komen ook met hun nick-naam posten, of dacht gij filosoofke dat alleen het Vlaams Belang dat doet!!!

Volgens bronnen die nogal goede contacten hebben met bepaalde veiligheidsdiensten wordt de mogelijkheid van inflitratie door sommige Kifkif medewerkers bij gevoelige bedrijven niet uitgesloten. Men spreekt er over iemand van de moderatie die in een organisatie geraakt is waar hij toegang heeft tot alle, maar dan ook alle informatie over elke inwoner van dit land. Iets wat sommuge staatsinstellingen zelfs niet hebben.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2008, 20:41   #205
Yoda
Banneling

Standaard

Citaat:
Volgens bronnen die nogal goede contacten hebben met bepaalde veiligheidsdiensten wordt de mogelijkheid van inflitratie door sommige Kifkif medewerkers bij gevoelige bedrijven niet uitgesloten. Men spreekt er over iemand van de moderatie die in een organisatie geraakt is waar hij toegang heeft tot alle, maar dan ook alle informatie over elke inwoner van dit land. Iets wat sommuge staatsinstellingen zelfs niet hebben.
En als we dat niet geloven maak je ons weer iets anders wijs. Zou ge eens niet beter gaan werken, dat doppen is echt niet goed voor uw geestesgesteldheid.
Oud 5 april 2008, 21:15   #206
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yoda Bekijk bericht
En als we dat niet geloven maak je ons weer iets anders wijs. Zou ge eens niet beter gaan werken, dat doppen is echt niet goed voor uw geestesgesteldheid.
jongetje toch. ik heb in héél mijn leven nog geen halve frank dopgeld ontvangen, zou zelfs niet weten waar ik dat moet gaan halen.

en jij ook al beetje lichtjes in de war met mijn informatie? Ik zei het al: het betreft iemand van extreem linkse signatuur...

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2008, 21:18   #207
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Vlaams nationalisten moeten zich niet druk maken over het landverraders imago. Dat krijgen ze sinds WOII niet meer afgewassen.
Ik schrik er echt niet van dat jij nooit een probleem hebt gehad met een vreemdeling. Dat is met de meeste blokkers zo. Het VB zegt dat ze een probleem zijn dus zal het zo wel zijn. Wederom bewijst hoe bekrompen jullie wel niet zijn.
Ik ben er zeker van dat de westerse wereld door de islam zal worden ingepalmd. Vroeger beschouwde ik dat als onzin, maar het is ondertussen wel duidelijk aan het worden dat men in het westen aanstuurt op een oorlog die het zal verliezen.
Moest het VB nu zeggen dat alle religies fout en gevaarlijk zijn, zou ik hun volledig gelijk geven en zouden ze mijn steun krijgen. Maar het gaat enkel over de islam en is het duidelijk dat het hier enkel om jaloezie gaat om dat hun godsdienst niet groeit en de andere wel.

Het VB is geen antwoord op de islam omdat het VB gelijk staat aan de islam!
Voor mij is belgie verraden geen verraad maar een plicht ,en kan je nu echt niets beter dan steeds wo 2 erbij sleuren triestig zelle,ten eerste is dat ver voor mijn tijd en ten tweede waarom zannik je niet over wo1 waar vlaamse jongens sneuvelden onder franse bevelen ,o ja dat past niet in je kraamke.Moest ik ne knieval make voor pol pot ja dan stond ik aan de goede kant zeker?Ik ben in de eerste plaats vb er geworden omdat ik vlaanderen onafhankelijk wil,de monarchie wil afschaffen ,omdat ze tegen abortus zijn een strenge aanpak wil van drugs enz enz ja ook voor hun vreemdelingenstandpunt daar waarschuwen ze al dertig jaar voor en ze hebben meer dan gelijk gehad he ,dankzij de oogkleppen van links!En ik vind de ironie van het verhaal toch wel dat jij er zeker van bent dat het westen ten prooi zal vallen aan de islam,de strijd geef je zelf al bij voorbaat op!Welwelwel,wat maakt dat van jou he lafaard!Ik zou gerust persoonlijk je nog een aantal dingen rechtstreeks willen zeggen want moest ik dat hier doen heb ik een ferme ban!En dat ben jij me niet waard.En wat is dat nu voor zever de islam groeit meer dan de katholieke kerk en nu zijn we jaloers ,man man man idioterie ten top he!Het vb staat gelijk aan de islam man verzin jij dat zelf?
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2008, 21:25   #208
Yoda
Banneling

Standaard

Citaat:
En ik vind de ironie van het verhaal toch wel dat jij er zeker van bent dat het westen ten prooi zal vallen aan de islam,de strijd geef je zelf al bij voorbaat op!Welwelwel,wat maakt dat van jou he lafaard!Ik zou gerust persoonlijk je nog een aantal dingen rechtstreeks willen zeggen want moest ik dat hier doen heb ik een ferme ban!En dat ben jij me niet waard.En wat is dat nu voor zever de islam groeit meer dan de katholieke kerk en nu zijn we jaloers ,man man man idioterie ten top he!Het vb staat gelijk aan de islam man verzin jij dat zelf?
Waarom zou ik een strijd gaan uitvechten die de mijne niet is. God bestaat niet, allah bestaat niet en daar gaat jullie idiote strijd om. Waarom zou ik gaan meevechten met mensen die het zelfde preken als de islam. Dat is nu net de ironie. Ze geloven beiden hetzelfde maar willen vechten over de details.

De strijd der gekken doe ik niet aan mee.
Oud 5 april 2008, 21:25   #209
Huylebeke
Banneling

Standaard

Citaat:
Men spreekt er over iemand van de moderatie die in een organisatie geraakt is waar hij toegang heeft tot alle, maar dan ook alle informatie over elke inwoner van dit land.
Toch weer niet onze Alain zeker?
Huylebeke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2008, 21:29   #210
Yoda
Banneling

Standaard

Citaat:
jongetje toch. ik heb in héél mijn leven nog geen halve frank dopgeld ontvangen, zou zelfs niet weten waar ik dat moet gaan halen.

en jij ook al beetje lichtjes in de war met mijn informatie? Ik zei het al: het betreft iemand van extreem linkse signatuur...
Informatie gekregen van kifkif en als zij het zeggen zal het wel waar zijn zeker? Ze hebben toch alle info over alle burgers!?
Oud 5 april 2008, 21:30   #211
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarom zou ik een strijd gaan uitvechten die de mijne niet is. God bestaat niet, allah bestaat niet en daar gaat jullie idiote strijd om. Waarom zou ik gaan meevechten met mensen die het zelfde preken als de islam. Dat is nu net de ironie. Ze geloven beiden hetzelfde maar willen vechten over de details.

De strijd der gekken doe ik niet aan mee.
Ik vecht voor mijn vaderland en voor mijn volk niets meer en niets minder!Ik hoop wel als er oorlog komt en er zijn er die niet meevechten dat het gebruik van een nekschot terug komt.

Laatst gewijzigd door vlaanderen72 : 5 april 2008 om 21:32.
Oud 5 april 2008, 21:35   #212
Yoda
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik vecht voor mijn vaderland en voor mijn volk lafaard niets meer en niets minder!Ik hoop wel als er oorlog komt en er zijn er die niet meevechten dat het gebruik van een nekschot terug komt.
Hier se hier komt de echte aard van het beestje naar boven. Wie niet denkt zoals jij moet maar dood. En dan maar zeggen dat ze niets gemeen hebben met de islam.

Bedankt om mijn punt nog maar eens duidelijk te bewijzen. Je spreekt en denkt helemaal als een taliban.
Oud 5 april 2008, 21:38   #213
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Voor mij is belgie verraden geen verraad maar een plicht ,:
Het zou niet de eerst keer zijn dat Vlaams-nationalisten Vlaanderen verraden. Zwijg me over Vlaams-nationalisten en hun zogezegde liefde voor Vlaanderen. Ze hebben Vlaanderen minstens evenveel schade en schande berokkent dan de grootste Wallinganten.

Laatst gewijzigd door system : 5 april 2008 om 21:39.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2008, 21:38   #214
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:

Ja, maar dat vertelde je in die andere draad
http://forum.politics.be/newreply.ph...reply&t=103953

waar ik je vroeg
Wie gelooft er dit nu?
Welke organisatie heeft toegang tot alle gegevens van elke inwoner?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2008, 21:40   #215
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Hier se hier komt de echte aard van het beestje naar boven. Wie niet denkt zoals jij moet maar dood. En dan maar zeggen dat ze niets gemeen hebben met de islam.

Bedankt om mijn punt nog maar eens duidelijk te bewijzen. Je spreekt en denkt helemaal als een taliban.
Ik had het over oorlogstijden he kerel!Zo is dat in elk leger op de wereld hoor!Man man man pffffffff
Oud 5 april 2008, 21:40   #216
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Het zou niet de eerst keer zijn dat Vlaams-nationalisten Vlaanderen verraden. Zwijg me over Vlaams-nationalisten en hun zogezegde liefde voor Vlaanderen. Ze hebben Vlaanderen minstens evenveel schade en schande berokkent dan de grootste Wallinganten.
Zegt ne linkse...
Oud 5 april 2008, 21:43   #217
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Zegt ne linkse...
Zegt de geschiedenis. En die liegt nooit.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2008, 21:45   #218
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Zegt de geschiedenis. En die liegt nooit.
Tuurlijk wel ,de geschiedenisvervalsers.Daar hebben ze hier wel een handje van weg.
Oud 5 april 2008, 21:46   #219
Yoda
Banneling

Standaard

Citaat:
Zegt ne linkse...
Zegt ne moordlustige taliban.
Oud 5 april 2008, 21:46   #220
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Zegt ne moordlustige taliban.
Klein kind.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be