Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 april 2008, 21:47   #221
Yoda
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72 Bekijk bericht
Tuurlijk wel ,de geschiedenisvervalsers.Daar hebben ze hier wel een handje van weg.
Bij u is echt alles een complot he.
Yoda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2008, 21:48   #222
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yoda Bekijk bericht
Bij u is echt alles een complot he.
En jij neemt alles maar aan van de linkse brigade.
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2008, 21:49   #223
Yoda
Banneling

Standaard

Citaat:
Klein kind.
Ik roep hier niet op om ieder die niet mijn zaak dient met een nekschot af te maken, dus daar mag je mij een klein kind voor noemen. We weten van wie het komt.
Oud 5 april 2008, 21:51   #224
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik roep hier niet op om ieder die niet mijn zaak dient met een nekschot af te maken, dus daar mag je mij een klein kind voor noemen. We weten van wie het komt.
Leer lezen en zie in welke context het gebruikt werd .Niet vergeten he van wie het komt.
Oud 5 april 2008, 21:54   #225
Yoda
Banneling

Standaard

Citaat:
En jij neemt alles maar aan van de linkse brigade.
Als jij gaat zeggen dat de artiesten die opkwamen tegen extreem rechts dat niet uit eigen wil deden en dan nog wel rond het feit ronddraait dat er vanuit extreem rechtse hoek wel gedreigd werd dan ben je gewoon een ongeloofwaardig individu.
Oud 5 april 2008, 21:55   #226
Yoda
Banneling

Standaard

Citaat:
Leer lezen en zie in welke context het gebruikt werd .Niet vergeten he van wie het komt.
Je zei dat iedereen die niet wil vechten voor jou religie een nekschot moet krijgen.
Oud 5 april 2008, 21:59   #227
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Als jij gaat zeggen dat de artiesten die opkwamen tegen extreem rechts dat niet uit eigen wil deden en dan nog wel rond het feit ronddraait dat er vanuit extreem rechtse hoek wel gedreigd werd dan ben je gewoon een ongeloofwaardig individu.
Maar nee seg lees jij wel eens iets goed?Ik zeg dat ze dat deden nadat ze gevraagd werden of op eigen houtje zich aanboden omdat ze er wel van uit zouden gegaan zijn dat het hun carriere zou kunnen schaden als ze het niet deden.
"Extreem" rechts heeft nooit gedreigd ze hebben infio verstrekt een heel ander ding he.Uiteraard dat nen tom barman en clouseau wel op het voorplan traden daar is van geweten dat het linkse zakken zijn.Jij mag me vinden wat je wil dat raakt mijn koude kleren niet en ik laat er eveneens mijn slaap niet voor,zo belangerijk ben je nu niet.
Oud 5 april 2008, 22:02   #228
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Je zei dat iedereen die niet wil vechten voor jou religie een nekschot moet krijgen.
Nee zei ik niet ,in de oorlog moeten degene dat krijgen die niet voor volk en vaderland gaan vechten dat zei ik .En nogmaals mijn vaderland is vlaanderen en mijn volk de vlamingen.Selectief lezen is een echte hobby van jou he.
Oud 5 april 2008, 22:10   #229
Yoda
Banneling

Standaard

Citaat:
Maar nee seg lees jij wel eens iets goed?Ik zeg dat ze dat deden nadat ze gevraagd werden of op eigen houtje zich aanboden omdat ze er wel van uit zouden gegaan zijn dat het hun carriere zou kunnen schaden als ze het niet deden.
"Extreem" rechts heeft nooit gedreigd ze hebben infio verstrekt een heel ander ding he.Uiteraard dat nen tom barman en clouseau wel op het voorplan traden daar is van geweten dat het linkse zakken zijn.Jij mag me vinden wat je wil dat raakt mijn koude kleren niet en ik laat er eveneens mijn slaap niet voor,zo belangerijk ben je nu niet.
Moest je nu nog zeggen dat de helft het deed om hun carriere een extra boost te geven dan zou ik uw denken nog kunnen volgen maar het doen omdat het anders hun carriere zou kunnen schaden is gewoon te idioot voor woorden. Sommige artiesten hebben letterlijk hun carriere op het spel gezet door zo uitgesproken voor hun mening uit te komen of om Philippe Dewinter te citeren

Citaat:
Mag ik er op wijzen dat het Vlaams Belang ondertussen de grootste partij van Vlaanderen is geworden die bijna één miljoen Vlamingen vertegenwoordigt. Heel wat van deze Vlaams Belangkiezers zijn wellicht enthousiaste fans van uzelf of van één van de andere artiesten die deelnemen aan deze anti-Vlaams Belangconcerten. Beschouwt u al deze Vlaams Belangkiezers als onverdraagzame racisten? Wijst u al deze Vlaams Belangkiezers met de vinger? Ik ben ervan overtuigd dat dit niet het geval is. Meer nog, ik heb de indruk dat u
nauwelijks weet waaraan u uw medewerking op 1 oktober aanstaande verleent. Ik ben er overigens van overtuigd dat u zich als Vlaamse artiest partijpolitiek neutraal wenst op te stellen. Ik durf overigens te veronderstellen dat u zich als Vlaams artiest tot alle Vlamingen richt zonder onderscheid van politieke, religieuze of filosofische overtuiging. Het is dan ook zeer onwaarschijnlijk dat u zich op enkele dagen voor de gemeenteraadsverkiezingen een stemadvies tegen een bepaalde Vlaamse partij zou permitteren, waarmee u een belangrijk deel van de Vlaamse publieke opinie tegen de haren instrijkt.
Oud 5 april 2008, 22:14   #230
Yoda
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee zei ik niet ,in de oorlog moeten degene dat krijgen die niet voor volk en vaderland gaan vechten dat zei ik .En nogmaals mijn vaderland is vlaanderen en mijn volk de vlamingen.Selectief lezen is een echte hobby van jou he.
Het ging over de oorlog met de islam, niet over een oorlog met vlaanderen. Ik weet niet goed over welke oorlog jij nu plots begint, het ging alvast niet over een oorlog met de walen.
Oud 5 april 2008, 22:15   #231
vlaanderen72
Banneling

Standaard

En wat is uw punt ,de filip zegt niets verkeerd en de waarheid.En denk nog eens aan de strangers bvb.zij werden gekelderd door links ,tv en radio is dat normaal?Dat was een goe afschrikmiddel voor die artiesten.

Laatst gewijzigd door vlaanderen72 : 5 april 2008 om 22:15.
Oud 5 april 2008, 22:18   #232
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Het ging over de oorlog met de islam, niet over een oorlog met vlaanderen. Ik weet niet goed over welke oorlog jij nu plots begint, het ging alvast niet over een oorlog met de walen.
Wel tegen de islam ja ,maar wat mijn religie erbij komt doen dat weet ik niet zelle?Als de islam de macht wil grijpen wat wil het dan?Vlaanderen toch he ,alez in jouw geval belgie.
Daar had ik het over!Heb ik mijn religie genoemd?
Oud 5 april 2008, 22:20   #233
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

.

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 5 april 2008 om 22:36.
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2008, 22:30   #234
Mbeya
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nimfris Bekijk bericht
en wie zijn jullie om te zeggen dat wij geen cartoons mogen tekenen ?
"jullie"??? wie bedoelt ge?

en waar heb ik iets gezegd over cartoons tekenen??? Ik heb geen probleem met cartoons hoor, nooit gehad.
(ben zelfs grote fan, weet je wel, Belgie staat internationaal bekend om zijn grote stripgeschiedenis en -traditie en -tekenaars)
Mbeya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2008, 22:39   #235
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mbeya Bekijk bericht
"jullie"??? wie bedoelt ge?

en waar heb ik iets gezegd over cartoons tekenen??? Ik heb geen probleem met cartoons hoor, nooit gehad.
(ben zelfs grote fan, weet je wel, Belgie staat internationaal bekend om zijn grote stripgeschiedenis en -traditie en -tekenaars)
Hij heeft het natuurlijk niet over Kiekeboe-strips of zo, maar over Mohammed-cartoons.
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2008, 22:42   #236
Mbeya
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Hij heeft het natuurlijk niet over Kiekeboe-strips of zo, maar over Mohammed-cartoons.
zo slim ben ik ook wel hoor
verandert er niks aan, ik heb geen probleem met cartoons en ook nooit gehad
Oud 5 april 2008, 22:49   #237
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mbeya Bekijk bericht
zo slim ben ik ook wel hoor
verandert er niks aan, ik heb geen probleem met cartoons en ook nooit gehad
Op het forum van kifkif ben ik nooit actief geweest, maar ik kan me voorstellen dat daar indertijd ook wel duchtig over die cartoons gediscussieerd is. Hoe was de algemene gedachtengang daar destijds? Vond men dit door de beugel kunnen of niet?
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2008, 22:56   #238
Mbeya
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Jep klaarwakker popke!Ik vind het niet meer dan normaal dat ik het eigen volk en land principe aanhang wat voor een volks en -landverrader zou ik anders zijn.En er is niets meer dan dat ,dat ik verafschuw!!!Als ik een vreemdeling tegenkom loop ik die gewoon voorbij ik heb zelfs persoonlijk nog nooit enig probleem gehad met een vreemdeling ,ja daar schrik je van he!Een onafhankelijk vlaanderen komt er toch geen haar op mijn hoofd dat daar aan twijfelt,trouwens had de linkse kerk nu eens niet het laat maar waaien principe hoog in het vaandel dragen he dan stonden we al veel verder!Alles kan en mag ,weg met ons ,hier heb je het en als je wil krijg je alles,veel is niet genoeg enz enz enz ...dat zijn jullie slogans!Als dit land in handen valt van de moslims is dat omdat jullie ziende blind zijn!Aan ons zal dat zeer zeker niet liggen waarom denk je dat wij zo anti islam zijn he!
dan ga jij er toch een beetje teveel van uit dat "uw volk" het automatisch eens is met uw visie op "volk" en "cultuur"
ik behoor ook tot "uw volk" en toch ben ik vrij zeker dat jij en ik heel wat "cultuur"verschillen hebben...
Oud 5 april 2008, 23:01   #239
Mbeya
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Op het forum van kifkif ben ik nooit actief geweest, maar ik kan me voorstellen dat daar indertijd ook wel duchtig over die cartoons gediscussieerd is. Hoe was de algemene gedachtengang daar destijds? Vond men dit door de beugel kunnen of niet?
over het algemeen werd de vrije meningsuiting daar ook absoluut verdedigd!
Ik herinner mij niet dat er mensen waren die vonden dat dit verboden moest worden (ook al werd erkend dat het voor veel moslims kwetsend was), misschien op een enkeling na.
Oud 5 april 2008, 23:24   #240
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Leg u er gewoon bij neer het VB is voor de bevolking een groter probleem dan probleemjongeren.

Ze zijn beiden een probleem.

Het VB is een probleem voor hen die tegen een onafhankelijk Vlaanderen zijn.

Probleemjongeren zijn een gevaar voor de samenleving.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be