![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Slechte actie, maar waarom zijn jullie al zo zeker van wie de daders zijn?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Neen: wij worden zelfs mentaal gehandicapten genoemd door de kamervoorzitter. En daarna worden excuses aangeboden... ... aan de mentaal gehandicapten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En de morgen kan je bezwaarlijk een Vlaamsgezinde krant noemen. Het zou me trouwens sterk verwonderen dat een andere groep een belge vlag zou achterlaten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet erg aangenaam voor Vlaams-nationalisten, maar staan jullie er ooit eens bij stil hoe Belgischgezinden beledigd, beschimpt en aangevallen worden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelukkig ben ik uiteraard een vredelievend mens. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() M.i. is het zeker niet minder, ik denk dat het wat op gelijke voet staat. Laatst kreeg ik op de UA nog de vraag hoe het voelde om een vulgaire volksverrader te zijn, zomaar, zonder dat ik iets tegen die persoon had gezegd.
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En op die van de burgemeester van Gent, die het initiatief bejubelde in Knack.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zou de geloofwaardigheid van de Belgischgezinde progressieve kaste zeker ook geen kwaad doen indien er eens een groepje opstond dat een persiflage gaf op de Franstalige annexatiedrift ten overstaan van Vlaamse gemeenten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Idd, daar zegt u wat, jazeker. Ze willen zelf de boel doen ontploffen, want er komt maar weinig reactie van de militante hoek. Ze dachten waarschijnlijk om het een duwtje in de rug te steken.
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En omdat ze het zelf deden zorgden ze ook voor een getuige die hen kon filmen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
Ze zullen wel geen driekleur-vlag bij zich hebben gehad, want dit zou al te duidelijk zijn.
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan je hier nog harder over je eigen woorden vallen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jezus zeg, al dat gedoe over "wie zouden de daders zijn".
Of het nu Belgicisten of Vlaams-nationalisten, FDF'ers of allochtonen zijn geweest maakt m.i. niet veel uit. Het is krapuul dat zoiets doet en ze moeten ervoor gestraft worden.
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dubbel
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 6 april 2008 om 13:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dubbel
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 6 april 2008 om 13:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
|
![]() Een driekleurvlag bij zich hebben om zo hun Vlaamseleeuwgedachtengoed helemaal te verbergen, maw: een wolf in het schaapsvacht.
(Uiteraard zullen ze niet met hun Vlaamseleeuwsymbolen vandalismedaden gaan plegen..... ![]()
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb hier echt geen woorden voor.
|
![]() |
![]() |