![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Die Vlamingen kunnen echt geen grapje waarderen. Ze zijn er te dom voor en en zien overal racisme.
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | |
|
![]() Citaat:
Om het concreet bij jouw voorbeeld te houden: Dat verwijt wordt nooit aan moslima's gericht. Vanwaar haal je het? Er zijn wel anderen die dat verwijt krijgen. En zo zou ik nog een eindje kunnen doorgaan.
![]() |
![]() |
![]() |
#323 |
|
![]() Mag men te pas en te onpas bepaalde bevolkingsgroepen uitschelden voor nazis, fascisten of racisten?
![]() |
![]() |
#324 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
|
![]() Citaat:
a) de wet wenst te overtreden b) dat in het verleden al herhaaldelijk gedaan hebt c) dit NOODZAKELIJK vind. Ik zou me dus maar laten verplegen. In elk geval dient u te worden vervolgd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat er een groot verschil ligt tussen de eerbied voor personen en negatieve uitlatingen in algemene bewoordingen over een bepaalde groep.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | |
|
![]() Citaat:
Een misdrijf mag niet subjectief zijn. Ze moet duidelijk blijken uit de daden die worden gesteld. Je kan zo beweren om indien iemand je een schijterige strontblokker vindt te gaan huilen bij de flikken. De rechter zal hier echter NIET op ingaan. Indien iemnd echter beweert op een forum dat men blokkers moet discrimineren, geen werk meer geven, naar hun thuisland sturen (De Sahara woestijn?), hen moet kwaad berokkenen: schoppen, slaan, kapotmaken enz... dan is dat aansporen tot geweld. Indien men beweert dat alle blokkers kinderen verkrachten, pedofielen zijn, neuken met ezels, gevaarlijk en aggressief zijn, weigeren frans te spreken en daarom dienen te worden verbannen uit ons land dan is dit aansporen tot racisme en vreemdelingenhaat. Zo zie je dat het dringend nodig is om dergelijke wetten daadwerkelijk toe te passen. Ik zou niet willen dat mensen op straat steeds aggressiever worden tegen blokkers, en de wet zorgt daarvoor. Akkoord? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar maar maar toch.... heeft er ene het licht gezien soms?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#329 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#330 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar probeer even alle marokkanen marginaal, dom en bekrompen te noemen... owee owee owee
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is het je nog niet opgevallen dat dat probleem zich naar mijn weten nooit heeft gesteld met de allochtonen die hier al vele tientallen jaren rondlopen zoals Italianen, Grieken, Chinezen, Joden enz enz! Dat probleem stelt zich vooral of zelf enkel... als het om Noord-Afrikanen en Afrikanen, meestal moslims, gaat die denken dat ze hun levenswijze hier eens zullen komen invoeren! Dat sommigen die niet beter verdienen dan haatdragende en wat jullie noemen "racistische" boodschappen en opmerkingen krijgen, tja, dat ze zich gedragen zoals gewone mensen en niet als lieden die hier eens zullen komen vertellen wat wij te doen en te laten hebben en dit soms op een kwetsende, arrogante en onbeschofte manier! Er is een verschil tussen "racisme" en bepaalde vaststellingen in minder mooie termen onder woorden brengen! Het is misschien dringend tijd dat iedere autochtoon die kwetsende en "racistische" opmerkingen en "incidentjes" ondergaat, die ook eens meteen aan de grote klok gaat hangen! Probleem is dat onze poco-industrie dat meestal niet zal horen, maar bon... Een autochtoon die zogezegd door een "allochtoon" van zijn fiets geduwd word, daarvoor zullen ze de nieuwsberichten niet onderbreken om die "racistische" schande meteen aan het land kenbaar te maken! Maar je begrijpt dit blijkbaar niet. Ik wel. Laatst gewijzigd door andev : 6 april 2008 om 19:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#334 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#335 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 6 april 2008 om 19:15. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb nooit onmiddellijk actie genomen toen de toenmalige mohammedanen me niet zozeer als HOER bekeken (ook uiteraard) maar me wel zo behandelden. Ik zat toen nog in het politiek correcte stadium waarbij ik meende dat ik die "heren" op een beleefde manier moest tonen hoe het wèl hoorde. Laatst nog (en nee, ik ga niet alle smerige evenementen die ik met de vrome gehuwde mohammedanen meemaakte herhalen), maar laatst nog zag ik zo'n GEILE VIJFTIGJARIGE VENT (ja, ik gebruik zowel de woorden als de hoofdletters bewust) op de trein, met zijn pas geimporteerde bruid van pakweg 17 of zo op de tram stappen, zij netjes ingepakt, hij met het gehaakte mutsje, vieze baard en soepjurk; Raar genoeg zal zijn maagdelijke kindbruid hem blijkbaar niet kunnen bevredigen, want ik werd kotsmisselijk door de wellustige blikken die die vuile viezigaard naar mij wierp. Nee, ik kan daar niet voor naar de Youssof gaan. Ik ben ik het hokje tussen de wagons een half uur blijven rechtstaan om van die vent weg te wezen. Moest het nu een vieze vuile vlaamse geilaard zijn geweest, had ik de mogelijkheid gehad me op de wet te baseren en het recht opgeeist dat die vieze vent me niet zo bekeek. Maar ja, we zijn al dhimmie ondertussen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb nooit onmiddellijk actie genomen toen de toenmalige mohammedanen me niet zozeer als HOER bekeken (ook uiteraard) maar me wel zo behandelden. Ik zat toen nog in het politiek correcte stadium waarbij ik meende dat ik die "heren" op een beleefde manier moest tonen hoe het wèl hoorde. Laatst nog (en nee, ik ga niet alle smerige evenementen die ik met de vrome gehuwde mohammedanen meemaakte herhalen), maar laatst nog zag ik zo'n GEILE VIJFTIGJARIGE VENT (ja, ik gebruik zowel de woorden als de hoofdletters bewust) op de trein, met zijn pas geimporteerde bruid van pakweg 17 of zo op de tram stappen, zij netjes ingepakt, hij met het gehaakte mutsje, vieze baard en soepjurk; Raar genoeg zal zijn maagdelijke kindbruid hem blijkbaar niet kunnen bevredigen, want ik werd kotsmisselijk door de wellustige blikken die die vuile viezigaard naar mij wierp. Nee, ik kan daar niet voor naar de Youssof gaan. Ik ben ik het hokje tussen de wagons een half uur blijven rechtstaan om van die vent weg te wezen. Moest het nu een vieze vuile vlaamse geilaard zijn geweest, had ik de mogelijkheid gehad me op de wet te baseren en het recht opgeeist dat die vieze vent me niet zo bekeek. Maar ja, we zijn al dhimmie ondertussen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En het strafste is dat die berispingen er allemaal kwamen omdat Jazeker en Savatage zich beledigd voelden en censuur inroepen. Dus mensen die het zo hard opnemen met de vrije meningsuiting ![]() Wat ge hier allemaal over marrokanen moogt schrijven dat tart gewoon de verbeelding maar o wee als je je mening geeft over zo'n vlaamse taliban. Wederom een bewijs dat Kifkif gelijk heeft en er een halt moet worden toegeroepen aan forums als deze waar ge marokanen voor bavianen, hoeren en wat nog allemaal moogt uitschijten, maar o wee als je diezelfde mensen dom, marginaal en bekrompen noemt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#339 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als iemand hier, naar moslima verwijsd met woorden zoals "hoer" of "die vanachter een geit komen" dan zal men niet direkt de hele procedure opstarten. Als iedereen onder zijn of haar eigen naam berichten instuurt, zal men minder geneigd zijn zo'n woorden te gebruiken, als men weet dat iedereen (ook de familie, buren, vrienden) kan lezen wat men schrijft. Je vergeet toch niet om te antwoorden hoop ik. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#340 |
Gouverneur
|
![]() Als ik zeg dat mijn moeder overvallen is door Marokanen, als ik zeg dat mijn neef overvallen is door Marokanen, als ik zeg dat mijn nicht overvallen is door Marokanen, als ik vertel dat de zoon van mijn vriend is lastig gevallen door Marokanen Is dat dan racistich? Toch zal ik het blijven vertellen aan iedereen die het wil weten en vooral aan hen die het niet willen weten.
Als mijn nicht op straat wordt uitgescholden voor hoer door ingevoerd crapuul, dat zal wel niet racistich zijn. |
![]() |
![]() |